Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^')

Go down

Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') Empty Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^')

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 23:24

S ~ Værtshuset
T ~ 23.47
O ~ Ikk særlig mange da de gemmer sig eller venter på krigen.
V ~ Det er næsten skyfri udenfor, nymånen skinner og stjernerne glimter.
P ~ Se ava, bortset fra hendes hår går til over hofterne.

Keela sad på værtshuset og drak roligt lidt vand. Hun var ikk indenfor at drikke alkohol, især ikk på den tid som Di Morga var i. Hun hverken deltog eller gemte sig for krigen, hun ville være fuldkommen neutral, medmindre soldaterne irriterede hende så ville hun give dem en lærestreg. Hun tog en lille slurk af sit vand og kiggede rundt i værtshuset... Der var så få, de snakkede lavt... Hviskede... De talte så stille om krigen, frygten var lige til at lugte fra dem. Men hun kunne ikk dømme dem for det, hun var også bange fordi hun ikk ville dø endnu. Hun krøllede sin krop lidt sammen og tog sin jakke på. Hun følte det koldt at se på alle de stakkels mennesker der havde triste og bange ansigter. Hun gned sine arme lidt og tog noget mere af sit vand. Hun holdte hænderne blidt om glasset og kiggede stille ned i den smule vand der var. Hun tænke hvordan det måtte være at kunne slå ihjel kun fordi det var en ordre, at slå ihjel var imod alt hun troede og stod på. Hun var kristen på sin egen måde, hun troede på Gud, men fulgte ikk de ti bud og alt det andet. Hun var heller ikk religiøs. Hun var bare kristen fordi hun gik meget op i ALDRIG at slå ihjel, så hun forstod ikk hvordan andre kunne gøre det blot pga en ordre.

//Havde lige lidt meget krea dér... xD Du behøver ikk gøre dit meget langt fordi jeg gjorde, havde bare meget der lige kunne bruges... :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') Empty Sv: Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^')

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 23:49

Malcom bevægede sig selvsikkert ned af de krigshærgede gader, han var en komplet kontrast til det lanskab han gik igennem, han havde t smukt jakkesæt på, sort og nålestribet med en lilla skjorte indenunder, intet slips for engangs skyld, i hans højre hånd var en stok i sort træ med en sølvknub som håntag. Malcom vandrede ned af en ødelagt gade, blodpletter var støget ud over det hele og murene var fyldte med skudhuller fra de kæmpene parter, Malcom elskede denne tid, der var intet bedere en menneskets svage hjerne, intet andet dyr på kloden ville gå så langt for at gøre det af med hinanden. Malcom standsede foran et værtshus, en af de få bygninger der ikke var ødelagt i hele gaden, dens facade var kun prydet med ganske få skudhuller. Malcom trådte ind med tunge skridt, hans høje figur (Godt 2.5 meter) gjorde han var nød til at bukke sig lidt til at starte med indtil han lod sin højde falde så han kun var 1.88 meter. Malcom satte sig ved siden af en pige der kun drak vand, hanselv skulle ikke have noget, han holdt bare en lille pause fra myrderiet i øjeblikket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') Empty Sv: Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^')

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 23:55

Hun sad stille ved sit bord i hjørnet. Hun løftede blikket fra sit glas og kiggede mod døren, en meget høj mand kom ind. Han så dog ud til at blive lavere? Hun lugtede lidt og smilede let. Hun bed sig dog i læben efter noget tid og tog det sidste af sit glas. Hun tog noget mere fra kanen ved siden af og tog lidt af det før hun lagde det på bordet. Hun kiggede lidt overrasket over at manden satte sig ved hende, hun kiggede stille på ham og sukkede let. "Jeg er ikk luder hvis det er det du tror..." sagde hun surt. Hvis han troede det var han ikk den første der kom hen til hende og troede det. Hun kiggede på ham igen, han havde et jakkesæt på? Underligt for en djævel... Han var nok den første hun nogensinde havde set i et jakkesæt uden der var noget. Hun kiggede ned på sit glas vand igen og gned blidt glasset med sin ene pegefinger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') Empty Sv: Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^')

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 0:10

Malcom kiggede på pigen med et ligegyldigt udtryg, han kunne ikke andet end at ryste på hoved af hende, "Jeg er ikke et menneske... jeg er mere sofistikeret end denslags", Malcom kiggede igen ligefrem, hans hånd med stokken hvilede hen over hans ene ben og var fyldt med nye og gamle ar over det hele, han talte til hende uden at kigge på hende med en dyb og dyster stemme "Må jeg så spørge hvorfor du klæder dig sådan siden du ofte bliver spurgt om su trækker?", han vinkede med sin store hånd og bartenderen kom over til ham med et glas meget dyr whiskey. Malcom sippede lidt til den dyre drik og vendte sig igen mod pigen, der var noget interassant over hende, hun var ikke bange for at snakke åbent til ham selvom han ikke ligefrem havde et tiltrækkende ydre her på jorden, han var jo hved at komme i helt godt humør, han sad og vippede med den ene fod og begyndte at lade sin stog trille rudt i hånden på ham sådan som han altid gjorde når han kom i et godt humør.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') Empty Sv: Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^')

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 0:19

Hun kiggede på ham, "Det forklarer jakkesættet..." sagde hun roligt og kiggede på ham. Hun blev lidt sur over at han på en måde krænkede hendes stil. "Kan du ikk være ligeglad med hvad jeg går i, det er min strategi..." sagde hun bare. "At dem der tror de kan tage mig med magt skal tro jeg ikk er særlig stærk, det er sådan jeg ser på om alle mænd er ens..." sagde hun og kiggede på ham. Han så ikk ud til at være som så mange andre hun havde mødt. Fordi han kom ikk over at sætte sig ved hende fordi han troede hun var billig eller noget. Som så mange andre ville tro siden hun sad på værtshuset... Hun sukkede let og tog en lille slurk af sit vand. Hun drejede hovedet lidt væk fra ham og nøs lavt. Hun gøs lidt og krøllede sin krop sammen, det var nu heller ikk fordi der var så varmt inde i rummet. Hun kiggede på ham, "hvorfor satte du dig så ved mig siden du ikk tænker jeg er luder? Der er da masser af plads andre steder..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') Empty Sv: Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^')

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 0:37

Malcom grined af hende da hun ramsede hele grunden til hende påklædning op, "din strategi!?" et smil kom til syne på hans læber et kort sekund for så at forsvinde igen med det samme "Din strategi går ud på at narre svage sjæle til at tro du er en luder for så at afvise dem? det er ikke strategi... det er leg", han sad der lidt og faldt tilbage til sin drink og drak noget mere. Der gik oget tid og han kiggede på hende med et tomt udtryg og svarede hende med en kort og irreternede lav sætning "Du lugtede bedst". Han hverken grinede eller smilede af det sidste, han viste ingen føelse, han sagde det kun for at konstatere det var sanheden, når man kiggede rundt på resten af de sørelige typer der var samlet her var hun helt klart den som malcom helst ville falde i snak med, og hvem ved måske lidt mere end snak når alt kom til alt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') Empty Sv: Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^')

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 0:45

Hun kiggede på ham og grinede let, "Nej du misforstår det..." sagde hun roligt og kiggede på ham igen. Hun strakte sig lidt, "Jeg vil se om der er en mand, bare en, der ikk vil prøve at tage mig med magt eller for at få noget..." sukkede hun. "Alle tror jeg er svag, men jeg er nu meget god i kamp... Så hvis nogen mænd prøvede på noget ville jeg ikk bare lade dem tro jeg bare er en lille svag pige...2 sagde hun rimelig surt og knyttede hænderne om glasset. Hun slappede dog lidt af da hun kunne mærke hun snart ville ødelægge glasset. Hun kiggede stille rundt og derefter på ham igen, "Øhm... Tak...?" sagde hun undrende. Lugtede bedst? Hun fnøs lidt, han kunne nu bare have sat sig et sted hen alene. Der var jo alligevel så få i rummet. Hun kiggede på ham, "Hvorfor deltager du i krigen?" spurgte hun og ville gerne vide hvofor han kunne få sig selv til det. Måske fordi han var djævel? Eller måske fik hans ogs ordre til det som så mange andre...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') Empty Sv: Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^')

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 12:34

Malcom kiggede på hende med et irreteret blik "Du lugter bedst fordi du ikke er menneske...". hans ´sad med sin stok over knæende med bunden vendt mod Keela, hun ville uden tvivl ligge mærke til at den var rødglødende i bunden, han kiggede på hende med et undrene blik "Virkelig?... kan du ikke gætte hvorfor jeg kan lide vold død og ødelæggelse?... Jeg er en djævel!" han lavede små smølfespark på sine horn for at understrege pointen en ekstra gang, "Jeg er født i helvede flammer... pinse og plage er bare ting jeg godt kan lide, jeg er ikke god på nogen måde". Han fik et glas whiskey af bartenderen der åbenbart kendte ham´for han kom derover uopfordret og skyndte sig væk ned i den anden ende af baren bagefter. Malcom kiggede med et smil ned i sin drink og drak det hele i en slurk, "Sig mig lille Miss, hvad laver de her når der er en krig igang? gem dem dog i bjergene ligesom alle andre".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') Empty Sv: Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^')

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 16:37

Hun kiggede roligt, "Jeg er ogs animagus." sagde hun roligt. Hun kiggede lidt på hans stok og fik den til at pege i den anden retning. Hun havde set den lille røde glød i bunden og tænkte det nok ville være dumt at ignorerer det. Hun grinede let og kiggede på dem, "Bare fordi du er djævel, betyder det ikk du går op i vold. Jeg har da mødt mange der var meningen skulle være onde, men som faktisk er meget gode personer." sagde hun og strakte sig lidt. Hun kiggede mod bartenderen, han så ud til at flygte lidt efter at have givet glasset med whisky til Malcom. Hun strakte sig lidt og gabte lavt, hun kiggede igen på Malcom og gned sit hoved lidt. "Jeg er neutral under krigen, jeg deltager hverken eller gemmer mig..." sagde hun bestemt. "Hvis jeg bliver angrebet slår jeg igen, hvis ikk gør jeg ikk noget."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') Empty Sv: Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^')

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 17:43

Malcom fik et grineflip og der gik noget tid før han var i stand til at tage sig nok sammen til at få sagt hvad han ville sige, "Gode djævle? HIHIHA. det er vel løgn... denslags ville blive kaldt for blodforæddere i helvede, denslag vil ingen hvile finde når de engang dør... de kan ikke blive lukket ind i himlen og døren til helvede ville de aldrig komme igennem". Malcom fortsatte med at klukke lidt endu, han fandt hendes idé om onde væsner der godt kunne værre gode absurd, det var i alle racers natur at opføre sig som de gjorde, selvfølgelig var der enkelt mutanter imellem som burde luges ud og dræbes, men ellers ville en djævel til alle tider værre ond inderst inde ligemeget hvad han/hun gjorde for at ændre det. Malcom stoppede helt med at grine og kiggede på Keela "Undskyld mig... jeg ved det er et upassende tidspunkt at grine på, men det var bare virkelig sjovt fot mig", han grinede lidt mere og så undskyldene på Keela.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') Empty Sv: Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^')

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 17:49

Hun kiggede roligt på ham over at han grinede Hun sukkede let og kiggede på ham, ventede til at han ville tage sig sammen og lade være. Hun kiggede på sit vand og tog nogle slurke fra det. Hun lagde blidt glasset og kiggede på ham da han så ud til at være faldet ned igen. "Du er da god nok i forhold til du skulle være ond?" sagde hun drillende. "Du går hen og taler høfligt til en kvinde, du er heller ikk ud til at ville gøre mig noget medmindre jeg måske gjorde dig noget." sagde hun og kiggede rundt. Hun kiggede på ham igen. "Jeg ved ikk om dæmoner og djævle er ens, men jeg kender nu mange dæmoner der har sine gode sider og onde." sagde hun blot og drak resten af sit glas vand. Hun sukkede lidt og kiggede på ham, "Je må nok hellere komme hjem inden det bliver for sent..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') Empty Sv: Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^')

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 18:01

Malcom så lidt ud i luften med et tænkene blik, "Jeg gætter på du på en eller anden måde har ret... men så alligevel ikke, jeg er ligeså ond som jeg plejer at værre mens jeg sidder her... kan du se bartenderen bag mig?, hans datter ligger for døden af et skudsår, hun blev ramt af en af de franske soldater skud, og nu har hendes far lovet at sælge mig hans sjæl hvis jeg kan redde hende", han kiggede på Keela med et neutralt blik som om det bare var en del af hans arbejde at gøre ting der var så forfærdelige og modbydelige at han ikke engang blev påvirket af det mere. "Må man spørge, har du aldrig gjordt noget ondt? Bare en lille ting?" han fiskede lidt efter et svar han kunne bruge til måske at få en klemme på hende hvis han nogensinde skulle få brug for det. Malcom så på hende rejse sig fra stolen "Jeg kan følge dig lidt, men jeg skal lige have en sjælekontrakt un derskrevet først".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') Empty Sv: Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^')

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 18:16

Hun kiggede roligt på ham, "Ja, det ved jeg. ret og så alligevel ikk, men du er høflig lige nu og det er det der tæller." sagde hun. Hun kiggede stille på bartenderen og nikkede roligt på ham. Hun kiggede på Malcom og snerrede lidt af ham, over at han kunne ikk fatte han kunne være sådan. "Hun skal da have gratis hjælp i stedet for at du skal tage det der som en fordel!" snerrede hun af ham. Hun kunne ikk få sig selv til det, men hun ville vildt gerne slå ham over det. Hun gik ud af døren og smækkede den lidt efter sig, hun ville ikk tænke på det. Hun ville gerne hjælpe pigen, men hun vidste ikk hvor hun var eller noget. Hun stoppede op og krøllede sin overkrop lidt sammen. Hun følte det igen, at hun intet kunne gøre for nogen igen. Hun hadede den følelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^') Empty Sv: Stilhed før krigen, Malcom (privat... ^^')

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum