Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
As your fallin down. (Faith) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
As your fallin down. (Faith) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
As your fallin down. (Faith) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
As your fallin down. (Faith) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
As your fallin down. (Faith) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
As your fallin down. (Faith) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
As your fallin down. (Faith) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
As your fallin down. (Faith) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
As your fallin down. (Faith) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
As your fallin down. (Faith) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

As your fallin down. (Faith)

Go down

As your fallin down. (Faith) Empty As your fallin down. (Faith)

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 13:08

Sted :: Créature Magique.
Tid :: IRL - Omkring klokken 13:00?
Vejr :: Det kan være lige meget fordi de er indenfor.. Men der er lidt solskins vejr udenfor, med hård blæst.
Dato :: IRL, som er den 5. maj, 2010.
Omgivelser :: Ingen andre end selve Justin.
Påklædning :: Se på avateret.

Justin var taget et smut ind på Créature Magique, hvor døren havde lukket sig i efter ham, idet at hans sædvanlige smil dukkede frem på hans læber, lod han sit blik glide rundt. "Allright..", sagde han med en rolig stemme, der var ingen til stede udover ham selv. *Husk på at du er ny, Justin. Du skal være forsigtigt!*, tænkte han og besluttede sig for at gå hen til et bord som var i nærheden. Han satte sig ned på en stol, hvor der også var en stol over på anden side af bordet, han vendte dernæst stolen op af mod væggen, så han lænede sig op af der. Lagde sine hænder på sin mave lige så stille, imens at han trak vejret roligt. Og kunne stadigvæk ikke fatte at han var blevet til en halv døds engel og en halv vampyr. Der var både noget godt og dårligt ved at være to væsner fra hans side af, det eneste som han bare tog negativt var at han endnu ikke havde opdaget sine evner. Men selvfølgelig.. de skulle nok komme frem med tiden.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

As your fallin down. (Faith) Empty Sv: As your fallin down. (Faith)

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 13:19

Faith kom løbende hen over gaden og kiggede lidt rundt "forhelvede!!" bandede hun og sukkede surt, hun havde misset hende!? Hvordan kunne hun misse hende!? Hun kiggede rundt men kunne ikke se ham nogen vejen "smuk Faith.." mumlede hun og stoppede med at løbe for at tage en dyb indånding og finde ud af hvor hun kunne have været gået hen. Hun lukkede øjnene og lod langsomt følelserne glide ned i jorden hvor hun lyttede efter kvindes stridt, der! Hun åbnede øjnene igen og begyndte at løbe imod créature magique kvinden måtte være gået der ind, så det var ikke bare noget almindelig menneske men et magisk væsen. Så var det bare, hvorfor fanden havde Faith ikke set det noget for!? Altså helt ærligt, hun var virkelig ved at falde bag ud efter det som var sket mellem hende og Seth. Bare alt så ud til at gå galt for tiden. Og hun kunne ikke rigtig finde ud af at gøre noget rigtigt når det kom til stykket. Hun satte farten lidt op og lod pistolen glide ned i dens hylster bag læderjakken ved hendes side, faktisk havde hun to da man aldrig kunne vide sig sikker på hvad der kunne ske. Hun bed sig lidt i læben, denne kvinde stod for 15 mord på mænd som hun havde taget til sig som om at hun ville have en kønsligomgang med dem, også havde hun dræbt dem i stedet. Og nu huntede deres spøgelser hende i hendes drømme med bud om at hun skulle myrde hende og tage hævn for hvad hun havde gjort mod dem. Faith var iført nogle stramme læder slim bukser og et vinrødt korset der var dækket til af den sorte læder jakke der dog var åbent så hun kunne komme til hendes pistoler. Hun gik stille ind i caféen eller hvad man nu kunne kalde det og kiggede lidt rundt inden hun gik over i baren for at få noget at drikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 13:29

Justin bevægede forskrækket sine ben i luften, efter at en person havde gået ind på Créature Magique, da han havde regnet med at han ville være alene på stedet næsten hele dagen, men der tog han fejl. Det resulterede i at han væltede ned af stolen og ligge på gulvet, med stolen nede over sig. "Skønt", mumlede han letter irriteret for sig selv, imens at han prøvede på at komme op at stå uden held. Ville der ske flere ulykker for ham? *Hvorfor skal stole af og til være så besværlige?* tænkte han og rystede kort på hovedet, idet at han tog fat i stolen med sine hænder og prøvede ihærdigt at fjerne den fra sig. Justin håbede ikke på at nogen bemærkede det, selvom det nok var så tydeligt at se og høre med hvad der var sket. Næste gang.. skulle han ikke være så forsigtig! Han havde jo heller ikke helt regnet med at der ville komme nogen, men han havde ikke noget i mod det, overhovedet ikke! Faktisk ville han gerne have noget selskab, efter den lange rejse han havde været på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 13:37

Da hun kiggede rundt kunne hun ikke se andre end en dreng ellers ingen!? Hun sukke mere opgivende og tog sin cider og kiggede lidt rundt, mens hun mumlede noget for sig selv, mest æder og forbandelser over at hun ikke havde fået ramt hende, men blev dog hurtigt trykket ud af hendes tanke gang da noget væltede og efterlod noget af et brag. Hun hævede begge øjenbryn og hendes hoved fløj hurtigt over mod den dreng som hun havde set da hun kom ind og grinede lidt over at han var væltet, og gik langsomt over til ham "hey.. måske du skulle stoppe med at vippe på stolen?" grinede hun svagt dog stadig mens at hun kiggede rundt efter damen som hun havde jagtet. Måske havde hun taget fejl af hvor hun var taget hen? Så måtte hun jo bare finde hende på et andet tidspunkt så slemt var det jo igen ikke, et eller andet sted? Hun sukkede igen og hjælp drengen op af stå igen så han kunne sidde ned, men hun flyttede hendes øjne vagtsomt rundt "du så vel ikke en anden kvinde komme ind for et øjeblik siden vel?" spurgte hun og vente øjnene mod ham igen. Hun havde ikke set at hun havde fået en langt flænge fra kæben med af halsen som nu blev vist da hun havde hjulpet ham op fordi det lange brune hår faldt ned af den ene hals.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 13:41

//Jeg skal desværre smutte :( skal være sammen med en ven IRL. - Men kommer på senere(://

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 13:43

//det er bare helt i orden :D ses når du kommer tilbage ^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 17:05

"Jeg havde ellers kontrollen over det", mumlede han efter at han havde fået hjælp til at komme op og stå. Han rettede lidt på sit hår, inden at han så ordentlig på hende. "Nej.. jeg har ikke set nogen komme ind overhovedet ikke, udover dig", svarede han og bed sig diskret i underlæben. Imens at han undrede sig over hvorfor hun spurgte ind til det, men han turde ikke rigtig og spørge, desuden kendte han heller ikke pigen så meget. - Det ville være underligt for ham.. måske for dem begge, hvis det var at han spurgte ind til det. - "Men.. tak for hjælpen.. frøken?", smilede han skævt, og hævede det ene bryn, imens at han stadig lod sine øjne hvile på hende, idet at Justin fik øje på en flænge hun havde fået ved kæben og ned af mod halsen. "Er du okay?..", spurgte han roligt og med en lidt forsigtig stemme, da han førte sin ene hånd mod flængen, men trak dog hurtigt sin hånd tilbage, og lod begge sine arme hænge ned af siderne. Justin vidste jo ikke om han måtte direkte røre ved hende på den måde. De kendte ikke hinanden.. det var vel også bare en reaktion? Det gjorde ham lidt urolig at se hende være kommet til skade, selvom at han ikke kendte hende. "Forresten.. mit navn er Justin.. Justin Pattinson", præsenterede han sig og fugtede let sine læber, inden at han så hurtigt vendte sig om og bukkede sig ned, tog fat i stolen og stillede den op. Vendte sig dernæst om mod hende igen og lagde sit hoved en smule på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 1:40

Hun nikkede bare som for at han sagde tak og kunne ikke lade vær med at kigge rundt hele tiden hun måtte sku da være her inde!? Det kunne da ikke passe at hun virkelige var forsvundet af det blå "pis kom det" fra hende mens hun bed sig lidt i læben og vente sig mod ham da han spurgte om hun var okay? Hvad fanden var det for et spørgsmål, selvfølgelige var hun da okay.. hun sukkede stille og rystede på hoved "jaah.. jeg er har det da fint nok tak?" sagde hun stille og bed sig i læben mens hun tænkte lidt over det hele. Det var lidt underligt at hun sådan bare forsvandt "Faith.. Faith Jável" mumlede hun stille og kløede sig lidt i nakken mens hun tænkte lidt over det hele "hmm" mumlede hun og tog en af de andre stole som var ved boret vente den om og sætte sig på den med benene på vær side af af stole ryggen og mumlede lettere irriteret for sig selv og tog sin pistol frem og trak i sikringen for og pegede den ned mod gulvet inden hun slap den igen og lagde den på boret "hmm.. irriterende jeg var ellers sikker på at hun var gået denne vej.." hun kiggede lidt rundt og lod dog stadig pistolen ligge i række vide så hun bare kunne tage den med det samme og skyde hvis det skulle være noget som skulle komme til nødvendighed.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 19:11

Justin så efter alle hendes bevægelser, - han vidste ikke hvad han skulle sige, måske var det bare generelt dumt at spørge om hun var okay? Idet at han fik øje på pistolen som hun lagde på bordet. Han sank en lille klump, hvorfor gik hun rundt med sådan en tingest? Han syntes at de var modbydelige.. og ikke mindst farlige. Han rystede svagt på hovedet, og gik hen til bordet, tog derefter hendes pistol uden at spørge om lov. "Når du er i nærheden af mig.. må du ikke have våben på dig" sagde han roligt og ødelagde hurtigt pistolen, så hun ikke kunne nå at tage den fra ham. Måske ville hun blive sur, men han kunne ikke tage at se på sådan et våben, som kunne dræbe noget.. et menneske og mere til. Hvorefter at han lod stumperne fra pistolen falde ned på jorden. Justin var stærk, meget end da, i forhold til andre. Han ville hellere forsvare sig på den måde, end at dræbe andre med våben. Han smilede let, og lod derefter sine øjne hvile på hende. "Som sagt.. har jeg ikke set hende!" konstaterede han, og kunne ikke lide den måde hendes humør var på. Det var som om at hun egentlig var sådan en ond type.. - Hvilket han ikke troede på at sådan en pige som hende, kunne være så ond, bare at dræbe nogen med et våben.. men selvfølgelig levede der sådan nogle væsner. Godt nok var Justin halv dødsengel, men det var nok også derfor at han kun var halv, fordi han ikke var nær så ond og dræbte væsner med omtanke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 19:22

Hun kiggede på ham med et hævet øjenbryn og et skævt smil kom frem på hendes læber "Det skulle du ikke havde gjort" sagde hun så, men forholde sig roligt og trak på skuldrene "Hvis du virkelig tror at det er det eneste våben jeg har på mig er du godt dum" sagde hun stadig med en rolig stemme da hun ikke tog det til sig at han lige havde ødelagt en af hendes bedste våben, hun måtte vel bare finde et nyt måske endda få politiet til at give hende en ny, det ville så være første gang hun havde spurgt efter en pistol da hun havde bragt den som nu havde ødelagt med sig "Hmmm.. fint fint.." mumlede hun så og kiggede på ham med nogle kølige øjne, faktisk var hun slet ikke sådan her. Hun var en sød og varm person, men når hun var uden at gøre sit job som lejemorder blev der skubbet en facade foran hende. Mest for at beskytte hende mod det der kunne ske mens hun var på job. Eller hvad man nu skulle kalde det? Hun måtte indrømme at det var meget rart sådan at være kold nogen gange ikke altid at skulle være sød og rar, ikke altid skulle være den som alle kunne komme til. Men faktisk kunne være ligeglad og kold så folk faktisk for en gangs skyld bare ville lade hende være! "men så må jeg finde hende for hun dræber nogle nogle nye mennesker så jeg bare for flere spøgelser efter mig og jeg for underriget efter mig og dræber mig igen" hun vente sine nu faktisk ret så sure øjne mod ham da han jo egentlig lige havde ødelagt hendes chance da det havde været en vampyr hun havde været efter, hvilke hun kunne mærke fordi at personen stod i skyggerne lige nu og kiggede på dem. Faith havde været uopmærksom og ikke lagt mærke til kvinde for nu, og Justin der havde jo lige ødelagt hendes pistol med kugler i hvor der var kommet kunstig form for sollys i og når vampyren fik det skudt ind i huden kunne den nok så vel kunne lave det bedste skjold mod sollys og stadig brænde op. "Fuck.." mumlede hun stille og tog fat i sin trækæp som var ved hendes ben men nået det ikke for at kvinden var over hende og pressede hende mod jorden. Stolen vældede med et brag og hun lå og rullede rundt med kvinden over sig mens hun prøvede og fumle efter trækæppen der var fæstnet ved benet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 19:35

"Hvad skal jeg sige.. vampyrer er snu til at gemme sig, - Jeg hørte ikke at hun kom ind", sagde han tænkende og bed sig i underlæben, inden at han rystede svagt på hovedet. Og var ligeglad med det hun sagde angående om at det var hendes bedste våben. "Måske, er jeg dum. - Men jeg kender dig jo heller ikke 100%, vel?", spurgte han med en lidt streng tone i stemmen og lod sine øjne følge Faith og kvinde vampyren der tumlede rundt på gulvet. Uden at spørge om tilladelse, løb han hurtigt hen til dem, bukkede sig ned og fangede kvinde vampyrens arme, strammede grebet, imens at han rejste sig op og førte hendes arme om bag hendes ryg. Stillede derefter sit ene ben op på hendes ryg, da hun bukkede sig ned og begyndte at vride sig løs. "Nogen gange.. er et våben ikke altid den lette løsning", mumlede han, strammede stadig grebet om hendes arme, rykkede så meget til at det sagde knæk. Han tog derefter hurtigt, og hårdt fat om hendes hals og drejede hendes hoved så meget, hvor det til sidst knækkede helt så det røg af hendes krop. Som et resultat at hun døde og faldt ned på gulvet at ligge, - hovedløst. - Han smed dernæst hendes hoved. Uden at sige mere, kiggede han på Faith igen. Fugtede let sine læber, - Faith skulle aldrig nogensinde få at vide at han også var halv vampyr. Aldrig! Måske var det også derfor at han vidste hvordan man dræbte en vampyr, fordi han selv var en.. og havde set hvordan man dræbte vampyrer.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 19:55

Hun mærkede hvordan vægten fra hendes bryst blev lettet og kiggede op på Justin som havde taget fat i kvinden og brækkede nakken på hende hvilket fik hende til at hæve det ene øjenbryn "Hmm" mumlede hun og rejste sig op "Og det er vold heller ikke mens hun kiggede på vampyren der smuglerede og forsvandt for øjnene "så kan det da være at jeg kan få nogle nætter med noget fred hvor jeg faktisk kan sove igennem" mumlede hun og satte sig ned og smækkede sine ben op på bordet og smilede bredt over at opgaven var fuldført "mange tak" sagde hun så og hendes ansigt lyste hurtigt op i et smil hvor efter hun tog noget at drikke eller retter hun drak af den cider som hun havde fået da hun var kommet ind og lod sig selv slappe af "undskyld men når jeg er på job så er jeg ikke lige den hyggeligste at være sammen med" hun kiggede på ham og smilede stadig "Hvordan blev du halv vampyr halv engel?" spurgte hun uden at tøve og kiggede ned i sit glas og rynkede næsen i væmmelse da hun så et hår nede i sin drik og prøvede at fiske det ud "Great.. lige hvad jeg manglede dna i min drink.. hmm" mumlede hun og fik endelig fat i det og trak det ud og vente igen opmærksomheden mod Justin igen og ventede på at han ville svare. Det ville ikke komme som en overraskelse at hun havde gættet rigtigt på at det var det han var, mange folk havde deres små styrker og hun var efterhånden blevet meget god til at finde ud af hvem var hvad, og der havde været et eller andet over ham som havde sagt at han ikke var fuldt ud engel og for det andet så havde den styrke og viden omkring at dræbe vampyrer vist at han viste utrolig meget om det. Og det var for det meste kun vampyr jæger og vampyrer selv som gik op i sådan noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 20:03

Han rømmede sig "Så lidt" sagde han og stillede sig derefter op af en væg, tæt på den stol som Faith sad på. Hvorefter at han bed sig diskret i underlæben, "Hvordan..?" spurgte han sådan lidt hæst, da hun spurgte indtil med hvordan han blev en halv dødsengel og halv vampyr. "Nogen gange.. er det også bedst at handle og være sådan på sit job", sagde han så også fordi han prøvede på at komme uden om det hun havde spurgt om. Idet at han kiggede ned af sig selv og lukkede sine øjne lidt, "Hmm..", mumlede han og puttede sine hænder ned i hver sin bukselomme. Et skævt smil dukkede frem på hans læber, "Det er en lang historie.. en historie, som jeg ikke lige er interesseret i at fortælle", svarede han så da han vendte sit blik mod hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 11:08

Hun grinede lidt af ham da han tydeligvis var noget der kom bag på ham at hun havde vist hvad han var "jeg gættede ... og nu ved jeg at jeg gættede rigtigt" trækker lidt på skuldrene og bider sig lidt i læben mens hun sukker lidt og kigger rundt og strækker sig lidt da det var dejligt at have fuldført den opgave efter som at hun havde jagtet den kvinde i går tre dage nu og det havde været ved at tage livet fra hende. Hun bed sig lidt i læben og kløede sig i nakken mens hun lukkede øjnene for en kort stund og nikkede så til det han sagde "ingen tvang for min side.. det er ikke alle som ønsker at dele sin livs historie, og du snakker med en af de personer lige nu" hun vente sit hoved mod ham og sendte ham et skævt smil. Hun talte stort set aldrig om sit liv, hun hadet det faktisk. Eller hun hadet det som var sket til hende gennem de mange år som hun havde levet, hvilket virkelig kunne gøre hende sur over at hun faktisk skulle tvinges til at huske noget som hun ikke ville huske. Det var egentlig også derfor at hun hadet at være engel, fordi at hun faktisk havde ønsket at dø. Men det var bare ikke lige noget som hun fik lov til, også derfor at hun hadet at være et symbol på gud. Når hun selv ikke mente at gud fandtes!? Det gav da for syv sytten da heller ikke mening at man skulle tvinges til at være noget som man ikke vil! Og hun havde på intet tidspunkt ønsket at blive en engel, hun havde bare været heldig at møde Seth og hun havde fået en ny chance i livet som hun havde fået. Sjovt at selvom at hendes ven Heath havde gjort noget som ingen nogen sinde ville tilgive var det stadig noget som hun ville være ham evig taknemmelig for. Bare det at vide at han havde dræbt hende havde ført til at hun var blevet noget hun meget hellere ville gjorde hende rent faktisk glad!? Hun grinede lidt af sig selv og sukkede lige så stille mens hun rodede rundt i hendes hår og tænkte lidt videre over de mange tanker som gled rundt i hendes hoved og bare ingen ro fandt. Noget hun hadet ved sig selv ud over at hun var noget af en dumpap mange gange, og ikke den kvinde man skulle stole på når det kom til stykket da man aldrig rigtig viste hvad man hun kunne finde på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 19:13

"Okay, så har vi da lidt tilfælles?" sagde han og rystede kort på hovedet, han havde ikke rigtig lyst til at være på stedet, eller snakke med nogen, som om at hans fortid dukkede frem op i ham igen, hvilket gjorde ham kold og uhøflig, dermed ville han hurtigt væk som hurtigst muligt. "Hygge at møde dig, men jeg bliver nød til at smutte" svarede han med en lidt kold tone i stemmen, uden at sige en grund til netop hvorfor at han bare gik, og begyndte at gå hen mod døren, det var ikke for direkte at såre hende, men han vidste at han ikke var en ven for hende, at der aldrig ville blive noget som helst, det var en tanke der strejfede ham. Og førte i stedet sine arme om sig selv. Han kunne aldrig stole på nogen, aldrig få nogen tæt ind på sig. Det turde han ikke, imens fortsatte han bare med at gå, *Undskyld* tænkte han, selvom han godt vidste at hun måske ikke lige kunne høre hans tanker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 2:51

Hun kiggede undrene på ham da han bare sådan vente sig om og valgte at nu ville han gå. Bare sådan, havde hun måske sagt noget forkert? Eller hvad var det lige som hun havde gjort som var så forkert af hende? Hun forstod det ikke rigtig og nikkede bare "hvis du skal gå skal du gå.. kender dig ikke godt nok til at jeg ville stoppe dig" mumlede hun stille og rejste sig selv op og trak lidt i jakken så den sad bedre omkring hendes skuldre og begyndte at gå ud af créature magique med et lille suk over at nu var hendes arbejde færdig og nu skulle hun bare finde vejen hjemad og måske endda få noget søvn? Det ville egentlig være dejligt.

//out? xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum