Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 21:28

Tid : 19:32

Sted : under jorden, i nogen kloarktundler men dog ? er der et kæmpe markede under, lidt som i Final fantasy?

Vejr : udenfor køligt, her inde ? lunt? og varmt..

Omgivelser? : Mange folk der køber alle mulige mærkelige ting? tyvegos og hvad der ellers er?

Ned af de glatte let mudrede trapper gik man skam indtil "Auv!?..." Kajika tog sig let til røven på sine sorte jeans i det hun børstede dem let, *auv... det var godt nok glat der?* hun strøg let mudret af sine bukser og vendte sig let om så godt hun nu kunne for at se om der var noget skidt tilbage men? så godt hun kunne se ? tja så var der ingen skidt? så vidt hun kunne spotte?.
Kajika så rundt med sine isblå øjne i det de blev lidt skindende guld farvede i det, og hun så mere hellig ud nu, med det mørke sorte hår og de smukke nuttede vampyr hugtænder af hendes i det hun smilede over varmen der strømmede hende i mod?, og fjernede den klamme kloark lugt?, hun rettet let på sin hvide trøje i mens hun tog den hvide jakke der var kort til hofterne og var figursyet af?. Hun så stille rundt og pillede lidt ved trøjens U skæring i mens hun sukkede let?, hvor var hun egenlig"OMG!" hun tog sig hurtigt for munden i det nogen gloede på hende men fortsatte dog?,.
Der stod hun,? lidt feminin i det, flot klædt på dog afslappende og street? samt løst hår hun dog hurtigt sat op i en hestehale i det hun kiggede på den store mængde og de mange ting og boder og hvad der ellers var under jorden?...*det jo helt vildt? næsten som en underjordisk by under jorden* hun så dog til tider få slaver men dette var ej slave markedet? men mange med slaver kom her ned for at handle åbenbart?. Hun trak let på smilebåndet temmelig flovt i det hun gik igennem mængden og dog kiggede rundt her og der?, de så ldit skævt til hende, nogen smilede lumsk? efter som de kunne tro hun var slave men det var hun dog slet ikke!?... Hun bed tænderne sammen i det hun gik neden under af endnu en trappe næsten lavet som i et center?, bare almindelig stentrappe men ikke i en gang eller noget?. Hun så rundt lidt under og der var ikke så mange folk her?"hm??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 22:00

"Haha! Hvad end du siger, ændre det ikke samtale emnet, din mide!" Kom det råbende fra en stor dværg, der stod nede ved siden af trappen, en smule gemt væk i skyggerne. Han sparkede så frem imod noget, og der kom et højt klynk fra en mand, der tog sigtil ansigtet, og begyndte at prøve at kragle væk.
"D.. DU skal.. Skal nok b.. Betale for det her... Dværg!" Råbte manden, og skulle til at rejse sig, da en knytnæve hamrede imod hans kind, og han faldt til jorden igen, så blod sprøjtede op af vægen ved hans side. Manden tog sig til hovedet i smerter, og hans hugtænder kom let til syne i hans smertefulde ynk.
"Du fik en vare, og du betalte ikke.. Men lød din vej!? Hvem satan tror du, du arbejder med!? En tilfældig salgsmand!?" Råbte den store dværg, og trampede imod mandens hoved, så der kom endnu en klynk, og et lavmeldt skrig da Dværgen lod sin fod blive på hans hoved, og pressede ned.
"Hraargh! Jeg.. Jeg gav dig den pris du.. Du bad om!!" Råbt han, med en halvkvalt stemme pågrund af smerten. Den store Dværg brummede vredt, og lænede sig ned for at slå vampyren i siden.
"Du gav mig den pris jeg 'foreslog'! Og da jeg kom tilbage fra mine beregninger, var du, og slaven væk... Hvad fanden er det!? Havde jeg SAGT! At handlen var færdig!? Nej!!" Råbte han, og pressede sin fod hårde ned imod vampyrens hoved, og han klynkede igen.
"Hraargh, du er dværg! Du.. Du høre ikke engang hjemme her! Havde du regnet m..." Der kom en højt knassende lyd da Dværgen trampede hårdt ned på vampyrens hoved, og dennes kranie blev kvast, og derved hans hjerne mast i prossesen.. Denne slavehandler hed Boulder, og var bestemt ikke glad for at folk snød ham, blot fordi han var en dværg..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 22:12

Kajika så undrende rundt i det hun så vampyre, det så utrolig drabeligt ud så hun gemte sig få sekunder dog ikke fordi? hun egenlig var bange men hun ville lige se det hele an før hun vidste om hun skulle dræbe nogen eller måske forsvar den ene eller den anden?. Hun hørte ordet slave og det slog klik i hende igen ? var der noget hun ikke kunne tåle at høre så var det ordet slave?, hun hadet slave handler"forbandet beskidte slave handler !? hvad bilder du dig ind at tage ens liv på sådan en uret færdig og urespektable måde det typisk jer lavere væsner !" hun kom frem nu fra skyggen og hendes øjne gik fra isblå til guld strålende.."jeg skal vise dig skal jeg, ingen skal handle med slaver vis jeg høre det, vis der noget jeg hadere mere end voldtægtsmænd og modere er det mordere der handler med slaver!" hun bed tænderne hårdt sammen og et glimt af smukke nuttede dog sylespidse vampyr tænder kunne glimtes, over de perle smukke hvide tænder der lignede de var tand behandlet? hvilket de os havde været en gang men nu var det blot mest på grund af hendes race de var så smukke, de sku jo stå til de smukke høje dog markerede kindben, den bløde dog smukke stramme ikke for stramme men faste hud af hendes, den flotte solbrune kulør der så glinsende ud, dog ikke twilight det ville være total for galt!?, og så det smukke lange bølgende hofte lange lidt glatte sorte hår af hendes der var fyldigt og tykt, samt silkebløde læber der var os fyldige og smukke."Hey!? du dværg ja jeg snakker til dig, kom an dit kryb jeg kommet for at befrie dine slaver og trække dig ned i helved hvor du aldrig kommer op igen" hun smilede lettere selvsikkert og ondt til ham i det man ku høre en slags gnisten om hende, hendes energi..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 22:29

Boulder rejste et øjnbryn, og lod langsomt sit blik glide fra liget, og over imod den nyankommede kvinde. Øjnbrynet trak sig dog en anelse længere op da han beskuede hende, og et penge glad, og grådigt smil bredte sig langsomt over hans store læber, og han brummede lavt med et ryst på hovedet af kvindens ord.
"Haha! Uretfærdigt!? Uslingen havde en chance for at dræbe mig først..." Boulder lo kort, og holdt så sine arme ud til siderne, stadigt med sin War-pick i den ene knyttede hånd. "Der er kun mig... Og du rakker ned på de lavere racer... Halvblods.. Pff.. Du er på stadie med menneskerne, hvad end du er en blanding af!" Råbte han, og pegede imod Kajika med en af de tykke fingre. En falk fløj i en cirkel over dem, for så at forsvinde igen. Han brummede irriteret, og rystede kort på skuldrene, imens han stirede imod Kajika..
"Og har du tænkt dig at hævne ham? Han købte en slave, er det bedre end at sælge dem? Hmf.. Og nu siger du at du vil befri mine slaver?!" Boulder brød ud i en høj og brummende latter imod loftet, og med en hånd på maven. Han rystede på hovedet og snøftede en enkelt gang, imens hans latter fortsatte, og holdt sine arme ud.
"Skal du befri mine slaver, skal du dræbe samtlige slavehandlere i Esclaves... Så snart min død bliver viden over alt, vil slaverne blive delt ud iblandt de andre... Og er jeg være end dem? Pff.. I det mindste sælger mig mine uden skader!" Råbte han, og vinkede afvigende imod Kajika, og rystede på hovedet.
Boulder rejste langsomt sit ene øjnbryn til Kajikas sidste kommentar, og tog sit krus frem, som han åbnede låsen på, for så at drikke en stor slurk af denne. Han bøvsede lavt, låste låget på kruset, og lod det hænge i dennes kæde,og lod så alcoholen tage effekt i hans krop, og han lo en enkelt gang inden han lo, og tog sit våben i begge hænder, og begyndte at bevæge sig imod Kajika.
"Næste gang de møder en dværg, halvblods, så kan det være du tænker to gange inden du genere, eller rakker ned på denne..." Sagde han meden vrissende stemme, men stadigt med et bredt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 22:45

Kajika grinte og sagde"årh du more mig lille dværg men ser du, jeg er langt højere end de fleste helracer kender de fleste hersker og har været nær ven af begge hersker der har været i Terra indtil videre og os af dem der har villet oprør mod dem så pas på hvad du siger og oh... det kan godt være jeg halv race men det gør mig ikke svager men lot stærkere, fordi jeg har en vampyrs styrker men ikke svagheder, og har en engels udseende men ikke svaghed og blødsødenhed så tænk dig om igen om hvad der mund er bedst at være halv eller hel" hun grinte let i det hun sagde"det desuden ikke racen der gør dig stærk men din magi og evner .... døm aldrig på racen, og nej... jeg dømte dig ikke pår ace men højde" hun grinte let i det hun var normal pige højde ca 1,64 der omkring og alle fyre næsten da ku li små piger?, dog var hun ikke lille af den grund, hun bar smukke stiletter der gjorde hun var lidt højere. Man kunne dog høre nu det elektriske gnist i hendes hår tage mere til nu, hun havde ikke kontrold over stød men hun havde kontrold over alt metal og ku bruge flere ting med sin telekinese der var højest udviklet dog var hendes metal evne ikke.
Hun bed tænderne sammen i det hun mærket hvordan ting om hende var formet og man ku se hendes hår let rejse sig af den energi der var om hendes krop i det hun let knyttet sine finger og strakte dem så, og nogen kasser bagved hende med temmelig tunge ting i blev rejst op, ca 3-4 styks kasser, på en meters størrelse, det brugte meget af hendes energi og sled på hendes hurtighed men dog havde hun sin vampyr evner ellers havde hun aldrig ku bære så meget på en gang? det ville simpelthen være FOR MEGET.

Hun smilede i det hun så mod ham og før man vidste af det var kasserne sendt af sted mod ham med en nogen lunde hurtig hastighed. Kajika kastede sig hurtigt ned mod jorden i det en kasse kom flyvende over hende og i mod dværgen..."Undervudere aldrig en halvblods igen jeg har flere tricks i ærmet end du aner"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 23:09

Boulder brummede lavt med et stort smil af hendes ord, og lyttede til hvert af dem med stor interesse.. Alt dette betød intet.. Alt dette prællede af på ham.. Forrige herskere betød intet nu, og han var i et ehrverv, skabt af den nuværende.. Han fnøs lavt, og rystede på hovedet..
"Hmf.. Jeg arbejder i et ehrverv, denne bys nyværende herre selv har skabt... Hvad tror du.. At han vill sig etil, at du nu prøvede at bryde det? Slette en af dennes medarbejdere? Er ret så sikker på at han ville finde det ganske uacceptabelt.. Han er en mand der forhandler.. Følelser, og gamler 'minder' og 'venskaber' svækker ikke denne mand... Pff.. Dine ord er ubetydelige og tomme.." Sagde han, og rystede kort på hovedet. Han lo så halvt, og rystede på hovedet.
"Halv blods kreature, har kun halvdelen af værd.. Hvilket vil sige deres styrke også er halvdelen.. Måske mere.. Men aldrig lige så meget.. Lad være med at komme højere op, end dine.. Hæle.. Kan bære dig.." Fnøs han vredt, og rystede på hovedet. Han havde intet personligt imod halvblods, men de var aldeles ikke stærkere end deres fulde sider. Han fnøs så, og rystede igen på hovedet.
"Så.. Du ser ned på mig.. Og regner med.. Jeg ser op til dig? Blot pågrund af højde? Er du så blind!? Hmf!" Vrissede han, og kneb sit øje en anelse sammen, og man kunne se den tomme øjnhule bag hans eyepatch bevæge sig, da kasserne fløj imod ham. Han trådte et enkelt skridt tilbage, stillede sig med sin skulder frem, og sin War-pick, lavet af en blanding af platin og guld, foran sit hoved, og lod kassen smadre imod ham. Smadren gik i mange stykker, og de tunge metaliske genstande inden i kassen ramlede også imod Boulder, men prallede af, og det efterlod nogen rifter på hans arm. Han blev også skubbet en anelse tilbage, men blev stående på hans faste føder. Han brummede så irriteret, og spyttede til sin side, i det han løftede et stort guld kros der hang fra hans bælte, åbnede en lås, og tog en stor slurk fra dette, inden han låste det og lod det hænge igen.
"Jeg undervurderede dig ikke.. Jeg regnede da med modstand.. Alt andet.. Ville da være for kedeligt.." Sagde han med sin brummende stemme, og begyndte nu igen at gå imod Kajika, og han ignorerede den store smerte i hans arm, som han havde lært til det yderste..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 23:20

Kajika så undrende på ham i det hun smilede lidt og sagde"Jeg ligeglad med det skvat af en hersker vi har nu, og ved han er blottet fra en hver følse... dog... kender jeg en af hans hemmeligheder men jeg siger den skam ikke haha men han har følser inde bagved den mur han har oppe og jeg har set de følser over for mig og os ... os overfor hehe nogen andre enda svage små væsner" hun grinte let ved tanken om det hun havde set ved malakel men ikke hånligt? det var jo egenlig temmelig nuttet den gang men nu betød han intet for hende han var som tåge i selveste luften der gjorde man ikke ku se klart men blot irriteret en hver gang det kom frem.
Hun så undrende på dværgen og så på sine stiletter og smilede så hånligt til ham"nåårhh misundelig over de ikke kommer i dværg størrelse hva? og at du mandelig køn så du ikke kan få nogen cm på dig? haha"
hun smilede lidt og sagde"Men du skal ikke regne med jeg svagere end alle andre, det der gør en stærk er gå på mod, udholdenhed, taktik, klogskab, styrker i magi og hvordan man bruger det mod modstanderen og ...." hun smilede og der kom en jernstang fra en bod susende ikke som et spyd men på langs hen af mod Dværgen nu"omgivelserne!" hun grinte i det den susede temmelig hurtigt hen mod ham og hun dirgeret den som hun ville, hun kunne bruge den igen vis hun ville, dog ikke vis? han tog fat i den?... men hun kunne gøre lige hvad hun ville næsten med de ting sig, dog blev hun allerede lettere tørstig nu og øm i musklerne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 23:34

Boulder brummede, og rystede på hovedet, og fnøs så en enkelt gang. Alle havde deres ømme punkter, ja selv han havde da nogen dybt nede, men der er forskel på dem der lader disse styre dem, og dem der gemmer dem. Han kneb sine øjne sammen, og rystede langsomt på hovedet.
"Hmf.. Ændre ikke, at det er strafbart at angribe en Slave handler.. Sagde han brummende, og strakte sin skulder, som var blevet ramt af kassen.
Han brummede irriteret, og lod sin overlæbe rejse sig i den ene side, så hans gule tænder kom til syne, og en lav vrissende brummen kom fra han, da han knyttede om sit våben, og han prustede en enkelt gang ud af sine næsbord.
"Du.. Er et meget.. Meget.. Dumt kreatur... Tror du.. Ord blev skabt.. Til blot at spytte ud fra side til side!? Man tænker før man taler.. Hvis ikke man blot har accepteret sin skæbne, under jorden.. Bargh! Fatter ikke.. Hvordan ignorante.. Opstoppede... Højtflyvende! Uslinge, med næsen i sky, som dig, for lov til at flyve rundt, som om de ejer det helle!! Hvor er slave handlerne hende!? Hvor er det kaos med orden der skulle skabes blevet af!? Bargh! Je..." Han blev afbrudt da han hørte noget komme imod ham, og drejede sig for at se det, hvilket gjorde at jernstangen fl'j imellem hans arm og hans side, som gjorde at han fik en dyb flænge i sin side. Han råbte irriteret, og fik hurtigt fat i jernstangen da den var på vej forbi ham, og hans brune øjne stirrede nu direkte imod Kajika, med dets øjnbryn rejst højt.
"Garh! Nu er det nok! Nu skal du fandeme lære at udvise respekt, dit forbistrede kreatur!!" Råbte han vredt, og satte imod Kajika i en høj spurt. Selvom han var lav, og meget stor, som de fleste Dværge, var hans sprint ikke mindre imponerende, og han var på meget kort tid tæt foran Kajika. Han smed nu jernstangen og sit våben til jorden, og slog ud imod Kajika, og brugte sin diskrete magi, som ikke kunne ses, og hvis han ramte hendes inderlår, som han slog imod, ville dette paralyzere hendes ben, og gøre det umuligt for hende at stå i et stykke tid. Han havde ikke længere i tankerne at dræbe Kajika. Han ville have.. Et ord.. Med hende først...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 23:48

Kajika så det hurtigt komme i det hun bukkede sig ned, gik ned i knæ og satte af fra jorden og lange hvide dugnede ikke brede men lange og smukke adratte vinger kom frem i det hun lavede et enkelt bask med dem for at komme op på kanten af selveste alt det andet og så mod trappen, mens hun sad på galænderet der sku sørger for at folk ikke faldt ned til underetagen af selveste dette mærkelige underjordiske sted?. Hun smilede lettere ondt og slog så sine vinger ind i det hun tog sig let til ryggen mens hun holdte balancen ved at sidde på gelænderet og sagde"tsk er det, det bedste du kan gamle, og desuden spytter du os ordene ud, og tænk på alle dem der ikke kan snakke.... hellere bruge sine gaver så ofte som overhovedet muligt end ikke?, det er det samme som at se?, vis du ikke vil ha man taler meget, jamen hvorfor så hele tiden gå rundt og kigge på alt muligt? så gå i blinde, fordi dine øjne er ligeså vigtige som din tale gave " hun så fornærmet væk fra ham i det, det måske var en dum ting af hende at gøre? hun havde aldrig nogen sinde før mødt en dværg så hun vidste ikke hvor hurtige de var eller noget, men hun havde nået væk på et hængende hår, havde hun ikke sat af med det samme og haft sin jakke i*årh nej den lægger der nede ØV! altså....* hun bed tænderne sammen. hun havde smidt jakken i alt forvirring da hun brugte sin evne mod ham? men heldigvis havde hun ikke haft den på? fordi så havde hendes vinger ikke ku komme ud og så havde den kæmpe ting af hans ramt hende!?...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 0:01

Boulder brummede vredt og kiggede op imod Kajika da hun lettede, og hans overlæbe rejste sig vrissende, og han rakte ud efter hende, men nåede langt fra at fange hendes fod.
"Barh! Klip de vinger næste gang du ser dem!" Råbte han, som om han snakkede til en tredje person. Der kom dog ingen reaktion af Dværgens ord. Ingen råbte ja.. Ingen nikkede.. Der var ingen reaktioner, og virkede som om Dværgen blot havde snakket til sig selv.. Han havde smidt sit våben, og jernstangen der var blevet smidt efter ham. Han rejste et øjnbryn imens han kigede op imod hende, og han vrissede igen.
"Bargh, har intet med sagen at gøre! Øjne bringer dig ikke ud af dumme veje, nær så meget som ord! Råbte han vredt, og løb nu igen over imod trappen. Han samlede sit våben op på vejen, satte denne på jorden og hoppede op, for så at sætte af på den anden side af våbnet, så han nu fløj igennem luften imod Kajika, med sin arm rakt tilbage, og så en næve hamrende imod hendes skulder. Endnu engang ville slaget neutralisere hendes muscler i hendes skulder, og derved gøre hendes arm ubrolig, skulle han ramme, og han ville også vælte ind i hende, og vælte hende ned på trappen, for så at trille ned af denne, hvis ikke at hun nåede at flytte sig igen.
"Lad nu være med at læmpe imod smukke... Hvis ikke jeg fanger dig i dag.. Gør jeg det i morgen.. Senere på ugen.. Måneden... Jeg skal nok fange dig!" Nåede han at råbe imens han løb, og var på vej i hoppet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 0:11

Et vindsus kunne høres i det hun kiggede undrende og før hun vidste af det skrig hun højt i det han kom mod hende, dog nået hun med ro at sige ordene før hun opdagede ham"tja det kan jeg vel give dig ret i altså det med ord og sådan" hun smilede lidt, hun var jo ikke dum og ville ha ret i alt?, fordi han havde ret der og det gav hun ham skam også ret i så sandelig.
Indtil"Arh!" hun mærkede slaget hårdt på armen og faldt ned af trappen i det hun rullede ned af den og lå der let på siden temmelig smadret af de mange hårde sten trapper.."Auuuuuv...." hun bed tænderne hårdt sammen og lidt blod dryppede fra de smukke rosa pinke læber af hendes der så ud til at ha fået sig en lille flænge på vej ned af trapperne"omg ! det må desinficeres med det samme!?" hun rejste sig hurtigt op men opdagede da hun stod henne ved vand fontænen at..."hvad... min... min arm" hun så vredt tilbage på dværgen i det hun rejste den ene arm op og staven hun havde haft fat i før der lå og flød rejste sig langsomt op og bøjede sig let dog ikke meget,*Arrhhh... dumme ikke udviklet evne* hun pustede let ud og lukkede øjene et sekundt og sendte den så afsted mod ham igen i det hun sagde temmelig hårdt"jeg bliver aldrig NOGENS ! SLAVE!!!" hun slikkede let blodet fra sin læbe væk eftersom hun havde fået det skyllet ved vandet der var temmelig klart og smukt men nok os det eneste her nede der ikke virkede støvet eller forfaldende, dog nogen af boderne så temmelig gode ud faktisk?.
Hun betragtede dværgen lidt og sagde"Hm? og desuden er jeg os ligeglad om det en forbrydelse at angribe en beskidt slavehandler" hun smilede lidt og betragtede hans angreb... heldigt han ikke ramte hende ved låret da han var ved det, den gang eller noget? det her var jo ligefrem sindsygt... hun kunnne næsten ikke løfte sin arm så slap var den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 0:31

Da Boulder havde ramt hendes skulder, smilte han inden i sig selv, ganske tilfreds, men lod det ikke vises.. Han var klogere, end at tro at krigen var vundet, ved at have sejret ved et enkelt slag.. På vej ned af trappen, fik han sig hurtigt drejet, og kom på benene. Han havde trods alt stadigt begge arme til at hjælpe sig. Han stirede nu ned imod Kajika, med sit øje knebet sammen en smule. Hun havde indrømmet at han havde ret.. Dette var da et godt trin imod disciplin.
Da Kajika fik sig rejst, rystede han langsomt på hans hoved da han så læben.. En skade.. Han var skuffet over sigselv, og brummede irriteret over dette. Han rejste sit øjnbryn en anelse af hendes næste ord, og han brummede kort.
"Hmh.. Du ville heller ikke kunne gå som slave.. I det mindste ikke endnu.. Men.. Kunne altid læres på dig.." Sagde han, med sin dybe, brummende stemme. Han smilede halvt, og rystede en anelse på hovedet, af hendes næste kommentar, og lavede en fagt imod Kajika, imens han skulle til at gå imod Kajika. Da kom jernstangen dog flyvende, og et gispende gynt kom fra ham, da han kun lige nåede at få en hånd op, og stoppede stangen, dog var den kommet med sådan en kraft, at den ene ende, stadigt hamrede imod hans pande, og han vaklede et enkelt skridt til hans side, med endnu en grynten. Han stirede så straks ned imod Kajika igen, og beholdt staven i sin hånd, og gik målrettet imod hende..
"Hmf.. Beskidt... Skulle se nogen af mine medarbejdere..." Sagde han vredt, og fortsatte imod Kajika, og hvis ikke hun bakkede væk fra ham, ville han ikke stoppe før han var tæt foran hende, og stirede op på hende. Han ville så slå ud efter hendes inderlår igen, og hvis dette ramte, ville det ikke gøre specielt ondt, men hendes muscle ville blive lammet, og hun ville blive tvunget i knæ, en højde hvor Boulder kunne kigge hende lige i øjnene, eller en smule ned på hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 0:39

Kajika så undrende på ham og slikkede sig igen om læberne i det man så hendes læbe blidt heale sammen"hehe sådan nogen sår kommer ikke let på min smukke krop af du ved det og jeg glad for at vide jeg ikke dur i slave branchen" hun grinte let i det hun så undrende på ham og gik en smule bagud, dog ikke hurtigt nok i det hun blev ramt i inderlåret og gik ned i knæ og så undrende på ham og sagde"Hva ... hva er det for en magi du besidder!? er du sindsyg du kan ikke blot gå rundt og .... og gør sådan noget mod en" hun tog sig lidt til armen og prøvede at rejse sig men kunne ikke. Hun lod fingerne blidt berør det beskidte gulv og mærkede det hårde kontrast i neglene der så smutk var glasflotte i det mens de isblå øjne betragtede dværgen og det lange hår af hendes lå blidt ned af hendes skuldre nu i mens hun trak vejret lidt langsommere og kiggede temmelig surt på ham" jeg skal ikke være nogens slave tro mig det sker aldrig!" hun bed tænderne hårdt sammen og viste hugtænder i det hun var klar til vis han rørte på sig, ville hun bide ud efter ham eller stikke ham en med den arm der stadig duede lidt i det. dog ... han havde ramt skuldrene så det gik lidt over i den anden skuldre os, så hun var en slags ja desværre multihandicappet kunne man sige lige forløbig i dette forløb.
Hun kunne fornemme på hele situationen at det ikke var hende der lige havde magten her?, det havde dværgen ironisk nok dog... han skulle ikke tage for let på alt dette. Hun fik hurtigt klare guld øjne i det hun rumsterede lidt med fingerne for at kanalysere sin energi på noget ikke så langt væk fra dem, en stor søjle af ren stiv hård metal, dog... hun havde ikke kræfter nok til at rive den direkte mod ham eller noget men blev hun ved i lang tid sådan her ville hun ende med at ku trække den hen og smide den over ham dog tog det flere minuttter at gøre så hun prøvede at gør alt for at han undgik at se det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 0:56

Boulder kneb sine øjne sammen og stirede på Kajika da hun røg i knæ, og hans ene øje lignede næsten at de prøvede at skære sig vej ind i hendes, da hendes øjne var dem han stirrede i.. Han brummede lavt, og kiggede undersøgende på hende, og kneb sine øjne sammen, for at se om flængen i hendes læbe var ordentligt væk. Dog knipsede han med den ene finger ud til siden, som om han hidkaldte nogen.
"Hmh.. Nej.. Er de ikke.. Ikke endnu.. I det mindste.." Sagde han, med et bredt, veltilfreds smil. De blandede racer var for det meste nogen af de sværeste at holde styr på, bortset fra dæmonerne.. Mest pågrund af deres allerede pressede image.. Boulder var stadigt ikke helt sikker på om han ville få Kajika inregistreret som slave, eller hvad.. Dog skulle noget gøres... Han greb hurtigt ud efter Kajikas hånd, med sin egen, som var meget støre end hendes, og hans tykke, hårde og stærke fingre, pressede hårdt omkring hendes hånd.
"Ikke igen du... Er ikke interesseret i at få mere metal igennem mig..." Sagde han brummende..
En høj smuk kvinde, bevægede sig nu ned af trapperne, imod de to.. Hun bar et stramt læder atarie, der var perfekt lavet til adræte bevægelser.. På ryggen bar hun en lang fin bue, og en quiver med utalige pile i.. Hendes lange gylden bune hår gled ned af hendes skuldre, og kryllede smukt i bunden. Hendes hud var næsten lysende, dog ikke bleg, og hun kiggede undersøgende på Kajika. Boulder skævede kun halvt tilbage imod den nyankommede, og så tilbage på Kajika, og pegede på Kajika.
"Hvis du virkeligt vil være fri fra at jeg får di inregistreret... Skal du lære at opføre dig pænt.. Højre stillet, eller ej.. Er ked af at sige den smukke, men du er under min magt nu.. Og hvis jeg beder dig om at ignorere en slave, og lade denne gøre sit arbejde.. Så gør du det.." Sagde han med en brummende stemme, og tog et skridt til siden, hvor efter Lys Elveren satte sig ned på knæ, og kiggede imod Kajika, med sit hovede en smulesænket, tydeligvis som om hun stadigt udviste respekt, og at hun godt vidste hvad hendes plads var. Hun sad på en afstand hvor Boulder godt kunne stoppe Kajika hvis hun skulle finde på at prøve og bide Elveren. Elverens smukke blå øjne kiggede, næsten forførende imod Kajika, og afventede Boulders sammentykke til hvad end det var hun skulle. Hvis Boulder havde fanget Kajikas hånd, pressede han nu hårdt imod den, for at det skulle gøre ondt og vrissede lavt.
"Forstået?" Spurgte han så..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 1:06

Kajika stak Dværgen en vis navn hun ikke kendte men uden at registrer det før smerten skød ind mærket hun hans hånd om sin fine smukke lille hånd og gav et let skrig fra sig"ARH! for satan da slip mig så jeg ingen slave og jeg ikke under din magt slip mig!" hun så undrende på elver pigen mens hun hev og sled i at få sin hånd fri men det var nærmest umuligt?
var hans hånd virkelig så stor at hun umuligt kunne få sin egen fri fra hans bare sådan?.
Hun sukkede let og gav lidt op i det elver pigen satte sig overfor hende, hun så undrende på hende og sagde"Ewww! jeg ikke til piger så stop med at stirre sådan på mig jeg helt igennem hetro okay så stop det der tøs" hun fnøs let i det hun gav et skrig fra sig igen"Arh! er du sindsyg, prøver du at mase min hånd eller hva? kvase den til ugenkendelighed!? altså halv vampyr kan os mærke noget" kajikas læbe var healet helt og der var ikke spor efter nogen flænge, de så fejlfri ud som altid, hun havde en skønhed lidt højere end en asparas, men hun var os født aspara... hun havde været aspara før hun blev halv engle og der havde hun fået skønheden fra begge køn en helt blanding af skønhed, dog havde hun gjordt alt for at slippe af med den skønhed der forhindret hende og andre i at de så hendes ægte jeg og ikke blot det ydre hun hadet som pesten..
dog havde mange sagt det ikke var en forbrydelse at være smuk og de fleste var misundelig når de angreb hendes ydre, det var jo ikke hendes skyld hun var i den slanke formede smidige spinkle dog flotte lange krop? der alligevel var lille i højde.
Hun sukkede let og sagde"Hvad vil du egenlig anyway med mig!? dværg...." hun trak let hånden hen i mod sig igen og stivnede i det hun mærket smerten fra hånden og sad så stille igen og pustede lettere irriteret ud mens en sort hårlok foran hendes ansigt let bevægede sig op og så ned igen, mens hun pustede til den og sagde"fortæl så... hva er dit formål med mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 1:19

Boulder fnøs og rullede en enkelt gang med øjnene, og rystede på hovedet over Kajikas reaktion til Elverens øjne. Elveren reagere ikke, og stirede blot fortsat imod Kajika, og med sine hænder hvilet på hendes lår.
"Hmpf.. Mi prøver ikke at forføre dig, kvinde... Paranoid? Hmf.. Hver så god Mi.." Sagde han brummende, og rystede langsomt på hovedet. Han lod Kajika trække sin hånd til sig, men tog dog fat i den igen, og hev den væk, da Elveren kravlede en smule tættere på Kajika, og lagde sine hænder på hendes kinder. Hvis Kajika vigede tilbage, ville hun blot række længere ud, og hendes hænder forblive på hendes kinder. Hun strøg så blidt de elegante fingre over Kajikas læbe, der havde haft en flinge, ong nikkede langsomt en enkelt gang.
"Har healet sig af sig selv.. Perfekt.." Fortalte hun Boulder, og han nikkede en enkelt gang, og slap Kajikas håndled. Mi lod så sin hånd blidet stryge op af Kajikas arm der var paralyzeret, og dette burde sende en varm følelse igennem denne, med mindre hun viggede bort. Musclerne i hendes arm blev ikke vækket igen, men hvis der havde været skader, ville disse være blevet healet, men der var ingen.
"Et perfekt slag.. heller ingen skader.. Boulde rnikkede igen, og tog ikke sit øje fra Kajika. Han ville stadigt kunne nå at stoppe Kajika i at indføre sin gift, dog ikke fra at bide, hvis hun ville forsøge dette.
Mi lagde så sin hånd på Kajikas lår, med et udtryksløst ansigt, og den samme varme følelse burde gå igennem det, inden hun hurtigt fjernede sin hånd igen, for at respektere Kajikas valg, i det mindste en smule.
"Det samme.." Sagde hun så, og lod sit ansigt sænke, så hun ikke længere kiggede på Kajika.. Boulder nikkede en enkelt gang, uden at lade sit æje vige fra Kajika.. Han regnede næsten med en reaktion for hendes, efter hendes zealous reaktion på Mis øjne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 1:30

Hun så undrende på Mi og sagde"Hva!?" hun bed tænderne let sammen og sad blot der og lukkede så øjnene da Mi rørte hende, hun rødmede let over kinderne i mens MI rørte ved hende, kajika var ikke så god til fremmede berøring? eller generalt berøring fra nogen overhovedet egenlig?.
HUn betragtede dog til sidst Mi og roede sig så undrende i håret i det hun pustede langsomt ud og sagde"Hm... ja jeg healer perfekt aldrig spor af min healing, eller flænger eller noget?" hun så lidt på sin arm og sit ben i det hun berørte dem let og sagde så lettere vredt"Hvad vil du egenlig ha af mig og hvorfor sku hun undersøge mig med hendes hænder og det hele altså... ikke ment på den måde men... men jeg mener blot generalt undersøge mig i det hele taget? det ikke som om jeg skal noget specielt" hun så lettere truende mod Boulder i det han måske havde planer med hende
fordi han skulle ikke regne med at hun ville være så let gående som alle mulige andre?, sådan var hun født stædig indtil det sidste, dog stadig med et strejf af respekt til nogen og så kunne hun os se forskel på rigtig og forkert i andre og sig selv?.
så hun var ikke ude efter at få ret i alt kun vis hun vidste hun havde ret ellers ville hun ikke ha noget med det at gøre og naturligvis give den anden person ret i næsten alt vis det var sandt og hun bar den samme mening som ham eller hende?.
Hun rejste sig hurtigt op og kiggede temmelig undersøgede på Mi og Boulder mens hun mærkede sine ben give lidt efter og gik ned i knæ igen og sagde"aaahhh???" hun sukkede let og sagde"Sig så hvad du vil med mig okay" hun så temmelig bestemt på boulder med de isblå øjne mens man kunne ane noget kridhvidt hår inden under selveste det sorte, så hendes sorte hår var falsk og hun havde rigtig snehvidt hår... platinsk kunne man vel kalde den rigtige farve af hendes hår inden under det sorte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 12:30

Mi nikkede langsomt, og rejstesig så op igen, og kiggede ned i jorden, inden hun stillede sig om bag ved Boulder, gemt væk. Boulder brummede, og nikkede langsomt. Han skubbede Kajika en smule da hun forsøgte at rejse sig, for at hjælpe til, og få hende til at falde noget før.
"Kan godt være din healing er god, men stoler ikke på din, frem for Mi's.." Sagde han med sin brummede stemme. Han greb så fat i Kajikas kæbe, imens hun snakkede, og drejede hendes hoved fra side, til side, som om han undersøgte dette.. Han lod en hånd køre over hendes hår, så hans tykke fingre gled ind imellem utalige hårtåtter. Han magtede at køre helle vejen ned af et, uden at hive hende i håret en eneste gang, pågrund af dets perfekte overflade. Han brummede en smule forundret, og greb så fat i en stor hårtåt af hendes, og hev tilbage, for at hive hende i håret.. Dette ville formegentligt gøre ondt, men han ville give meget hurtigt slip igen. Han brummede endnu engang på den samme måde, og kigged eop og ned af Kajika, og endelig tillod han hende at få et svar, på hendes gentagende spørgsmål.
"Jeg vil undersøge dig.. Gætte på.. Hvad du ville være værd på Slavemarkedet... Om du overhovedet ville være besværet vejr.. Du er jo ilter, og virker ikke ligefrem som om at du vil bukke under anytime soon..." Sagde han, slutningen af sæningen, nærmest mere til sig selv. Han kløede så sin hage, og brummede igen, og lod så sin finger pege på hende endnu engang..
"Du ville være en god slave.. Det ville tage lang tid at træne dig, men det ville måske ligefrem være det værd.. Hmh.. Giv mig en god grund til ikke at begi mig ud i, at gøre dig slave? Du angreb mig, midt i min arbejds tid, det giver mig retten til at erklære dig slave.. Så.. Nu mangler jeg bare en god grund til nettop ikke at gøre dette... Og lad være med at bruge den at du vil 'dræbe' mig.. Har jeg hørt så mange gange før..." Sagde han, med sin brummende stemme, og så stadigt overvejende ud..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 15:05

kajika så undrende på ham og rejste sig langsomt op igen og sagde"stop såååå s..." hun ville sige stop igen men gik helt i stå da han rørte hendes dejlige glatte hår, der var blevet redt utallige gange så det slet ikke var filtret fordi hendes mor havde altid sagt at vis man ikke redte sit hår eller gjorde noget ud af det kunne man ligeså godt få kort hår, fordi det ville tag på det lange hår og så ville det miste glans og fylde.
Kajika så undrende på ham i mens han studerede hende, og hun vrissede lidt af ham som han hev i hendes hår, dog kom der ikke yderligere indvendinger frem angående hår hiveriet ?.
De is blå øjne betragtede ham temmelig vredt i det han nævnte det med slave, mens hun stille vaklede lidt, og brugte energi de steder hendes muskler var helt ømme og mærkelige i det efter hans dumme slag?.
"jeg ville ikke egne mig som slave og ingen vil købe mig længere er den ikke.." hun smilede veltilfredst og sagde"de fleste i Di morga kender mig og nogen vil slet ikke ha noget med mig og gøre og så har jeg altså os et liv af du ved det, at være slave ville ikke ligefrem pynte på det for ikke at sige det os ville bringe mit privat liv temmelig meget i fare okay, så drop nu den tanke okay fordi det sker aldrig? jeg vil altid hver dag finde en måde at komme fri på og tro mig jeg har været udsat for ren tortur før.
Et smil over hendes læber kunne ses mens hun stod der lidt vaklende i det hun gik bagud og kiggede hurtigt spejdende rundt for at finde et sted at stikke af hen til?.
Hun vendte sig hurtigt om i det hun ville til at sætte i løb, bare sådan pludselig ud af det blå?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 15:44

Boulders smile blev en anelse bredere når hun snakkede, og han kløede sin kind, og så straks tænkende ud.. Hun gjorde det ligefrem til en udfordring for ham.. At han skulle foretage sig noget, for at få hende til at forblive.. Og ligefrem at skulle ud og jage hende igen... Det ville jo blot være en udfordring.. Og disse sagde en Dværg aldrig nej til... Nej måske ikke som slave.. Men hm.. Måske som træning? En måde hvor på Boulder kunne udvikle sine indfangings evner, og samme med fængsling.. Han brummede lavt, og kiggede op på Kajika da hun rejste sig, og han brummede lavt, med et bredt lumskt smil.
"Hmh.. Måske.. Kunne vi finde en måde, hvor du stadigt kunne betale for din uretfærdige, og behøvlede behandling af en slavehandler..." Sagde han, og det grådige smile bredte sig en anelse. Han rejste så et øjnbryn da Kajika begyndte at løve, og han lo med en høj latter, hvor efter han løb over for at gribe sit våben, for så at sætte efter Kajika.
"Hvis du slipper nu kvinde! Skal jeg nok finde dig igen! Jeg har mine metoder søde! Og hvis du slipper væk nu, skal jeg nok sørge for at jeg fanger dig næste gang!" Råbte han, og lo hånligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 15:53

Kajika stoppede brat op og vendte sig elegant om og så helt højt og helligt på ham med en stram mine i det hun sagde"tsk... indrøm det, du vil ikke ha mig som en af dine slaver og det sætter jeg skam os pris på men næste gang stopper jeg bare med at løbe fra dig fordi jeg vil aldrig være til at fange.... jeg ingen kæledyr eller noget du kan eje husk det og især ikke dig" hun blinkede i mens hun satte af og løb op af trapperne og igennem den store mængde og tog en perlekæde fra en af boderne og da hun gik op af trapperne rev hun perlekæden i stykker så der faldt smukke sorte perler rundt på trapperne, de var ikke rigtig til at se for de sorte sten trapper, men de kunne dog anes vis man altså så efter?, ellers ville man falde i dem?..
Hun fortsatte igennem en af gangene og kiggede stille rundt og endte så et blindt sted`?, hun kiggede undrende på trammerne, de var af masiv metal. Hun tog sig let til armen og kiggede bagud i det hun fokuserede på trammerne, hun kunne jo alt med metal så vel som andre ting med sin telekinese blandet med sin magnetisme.. Hun fokuseret udelukkende på selveste trammerne og foldede hængerne sammen i det hun havde en slags? usynlig snor fast til alle trammerne af ren energi fra hendes krop og så hev hun ellers til og de isblå øjne blev langsomt Guld farvede og skindet lidt, hun slog de lange vinger ud og baskede for at hive så godt hun kunne og endelig slap trammerne og de krøllede sig helt sammen af den blandet energi og landet med et ovenlig brag på selveste kloarkgulvet.
Kajika skyndte sig igennem og slog vingerne ind i det Boulder sikkert var lige om hjørnet? vis han stadig forfulgte hende eller os havde han givet op for længst?.
Hun for igennem kloarkgangen men gled dog pludselig i alt sin hast."arhhh" hun rejste sig let op og healede stille sårene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 18:01

Boulder brummede med et bredt smil af hvad hun sagde, og rystede på hovedet, og knuggede sin hånd om sit våben, og lo kort. Boulder flgte hastigt efter, op af de første trapper, og ramlede ind i nogen mennesker på vejen, da de var kommet ind i en mængde af disse.
"Hmh.. Jo mere du træder på mig, jo mere entusitiastisk bliver min jagt kvinde!" Råbte han med den lystige latter.. Han rystede på hovedet, og skubbede en mand væk på sin vej, så han ramlede ind i en af boderne, og standen væltede. Mi var hastift fulgt efter Boulder, og deres falk fløj et stykke over dem.
Da Boulder nåede trappen, trådte han de første par skridt up, men trådte så på et par perler, og hans fod gled et par millimeter til siden, dog holdt han sin balance, og stod så fuldstændigt fast, som var han en sten. Han holdt en hånd ud bag sig, for at stoppe Mi, som da også stoppede brat op, og perlerne gled forbi hendes føder, og de var begge sikre fra at glide. Boulder fnøs, og knugede om sit våben, da han nikkede en enkelt gang imod trappens top.
"Skal nok fange dig på et tidspunkt.. Halvblods.. Hmf.." Han tog et skridt ned af trappen, som gjorde at han knaste et par perler i stykker. "Har mine metoder..." Sagde han stille til sigselv, og smilede bredt, inden han vendte sig, og gik imod den anden ende af markede. Et par bodejere kom over til ham, og beklagede sig, men han vinkede blot afvigende med hånden, og brummede irriteret.. Bodejerne gav op efter et stykke tid, og bandede hidsigt.. Boulder var ligeglad.. Det var ikke hans skyld.. Han arbejdede blot...

//Boulder kan ikke følge med på hendes tempo, og ved han.. Så han gav op.. Indtil vidre.. Men nu er Kajika trods alt løbet ind i kloarkerne.. Hvis du har lyst.. Kan vi da fortsætte med Vladimir? Hm hm//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 18:26

//Det med Vlad lyder perfekt ^^ vil jeg gerne :D/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 19:05

Kajika stoppede efter noget tid at ha løbet rundt i disse klamme kloark gange og kiggede sig så over skuldren i det hun gik bagud helt for pustet, hun så lidt rundt, der var nærmest helt mørkt, så hun fandt en lille lighter i sin lomme og tændte den i det hun kiggede rundt og sagde"Ewwwwww en kloark fedt...
Kan det blive bedre end det allerede er...."
et suk slap let hendes rosa røde læber mens stanken af kloark var nogen lunde til at lugte mens hun gik inde ved kanten for ikke at træde i slammet der strøg forbi hende, mens rotter puslede rundt omkring og man blot kunne fornemme hele den klamme atmosfære, dog... hun stoppede brat op i det hun jo gik med ryggen til ? og sagde"Ha..hallo?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder Empty Sv: Omg!? der er jo et helt markede under jorden !..::::Boulder

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum