Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søger Emne, som enhver anden der keder sig~

Go down

Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ Empty Søger Emne, som enhver anden der keder sig~

Indlæg af Gæst Lør 15 Jan 2011 - 15:18

Som sagt, så søger jeg en at emne med ^^

Kravene mine damer & herrer:

1. Minimum 7 linjer og helst mere
2. Fantasi i lange baner
3. Stavningen i orden

Valgfrit:

1. Slåskamp eller ej
2. Hvem der laver
3. Køn, race, alder osv.

Kh. Yhassa C. G.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ Empty Sv: Søger Emne, som enhver anden der keder sig~

Indlæg af Gæst Lør 15 Jan 2011 - 15:19

jeg er frisk

1. nok ikker er kun menneske
2. dig du laver

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ Empty Sv: Søger Emne, som enhver anden der keder sig~

Indlæg af Gæst Lør 15 Jan 2011 - 15:21

Fedest, totalt hurtigt svar. *Thumps up*

Cool nok, hvor ses din figur mest? Bare så jeg kan planlægge hvor jeg skal lave emnet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ Empty Sv: Søger Emne, som enhver anden der keder sig~

Indlæg af Gæst Lør 15 Jan 2011 - 15:30

hehe, Joe er menneske så i byen eller andre steder hvor mennesker holder til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ Empty Sv: Søger Emne, som enhver anden der keder sig~

Indlæg af Gæst Lør 15 Jan 2011 - 15:31

Hvad med gyderne, og det bliver altså om eftermiddagen og overskyet ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ Empty Sv: Søger Emne, som enhver anden der keder sig~

Indlæg af Gæst Lør 15 Jan 2011 - 15:32

fint med mig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ Empty Sv: Søger Emne, som enhver anden der keder sig~

Indlæg af Gæst Lør 15 Jan 2011 - 15:49

Det er allerede lavet, tjek rulledimsen ^^ Kan først svare igen ca. kvart i 7

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger Emne, som enhver anden der keder sig~ Empty Sv: Søger Emne, som enhver anden der keder sig~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum