Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
initaitiv til oprør EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
initaitiv til oprør EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
initaitiv til oprør EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
initaitiv til oprør EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
initaitiv til oprør EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
initaitiv til oprør EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
initaitiv til oprør EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
initaitiv til oprør EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
initaitiv til oprør EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
initaitiv til oprør EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

initaitiv til oprør

Go down

initaitiv til oprør Empty initaitiv til oprør

Indlæg af Logan Ons 26 Jan 2011 - 22:35

hvis et er har jeg taget initiativ til at starte en modstand bevægelse i Abandonné banlieue hvis det endelig.
håber i vil være med så jeg og få andre ikke skal kæmpe den her kamp alene. på forhånd tak!
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 582

Tilbage til toppen Go down

initaitiv til oprør Empty Sv: initaitiv til oprør

Indlæg af Logan Ons 26 Jan 2011 - 22:53

og det er et åbent emne! :)
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Ons 26 Jan 2011 - 23:33

Du burde prøve at snakke med Carlyle eller Samuel, de er begge to oprørsledere for hver deres gruppe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Logan Ons 26 Jan 2011 - 23:56

Men Carlyle har ikke været på i ok lang tid, så defor kan jeg jo ikke skrive til ham, så derfor kan jeg jo også godt være en oprørs leder.

Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 0:03

Selvfølgelig, jeg sagde heller ikke at du ikke måtte, det var bare en opfordring -.- jeg er selv med hos Carlyle, og virker som hans agent på Abbadon

Gæst
Gæst

Indlæg af Logan Tors 27 Jan 2011 - 6:55

Det sagde jeg heller ikke du sagde, men jeg prøvede selv at være med hos carlyle men da han har været offline tænke jeg "han er offline og har ikke været på i 4 dage, så kan jeg jo prøve at få noget igang" :D
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 11:36

At være offline i fire dage er ikke ret lang tid.. :P han kan simpelt hen bare have noget i gang i det virkelige liv uden for computeren.

Og mht. oprør såh.. vil Cíel da gerne være med til noget oprør..;)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 12:00

Jeg syntes det er dejligt at se der er så mange der tager initiativ, Samuel vil kun se godt på at der er flere der rejser sig mod ondskab. ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 16:04

Sidder og tænker lidt, så jeg tror jeg vil lade Len falde ind hos modstandsbevægelsen, ihvertfald så længe han finder det interessant - Han er lidt af en strejfer Men indtil videre er han ihvertfald hjælper af modstandsbevægelserne! ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Logan Tors 27 Jan 2011 - 16:18

fedt at se så vil være med i en modstandsbevægelse :D
hvis det er er emnet i Abandonné banlieue
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 16:53

Jeg har ihvertfald svaret og glæder mig til at se hvis andre tør ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 10:13

Det lød som en udfordring;)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 10:26

tssh ;] Ingame - Held og lykke små væsner.. lad os se om i faktisk duer til noget...
Oh.. and Samuel, i could stil break you like a toothpick if i wanted to ;]

Out of game - Well.. xD så fik Faith lov til at sige det hun ville... Awesome at flere og flere starter deres grupper ^^ .. men måske man skulle finde ud af, hvad de forskellige grupper ønsker, det kunne være fedt hvis nogen gik ind for forskellige ting, så ikke at vi starter tusinde grupper, som går ind for direkte det samme :].. men held og lykke til jer alle ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 10:32

Bring it on Faith... jeg har gud på min side GUD! en større superhelt findes ikke... med mindre du altså Mr Fantastik ^^

You know i could take you down Elisabeth xD og hvis du dræber Samuel får du en flad Irl ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 10:35

LOL!? Du bruger gud...gud som dit forsvar!? Ynkelige engel! Alle ved, at Gud sidder oppe på sin lille hvide sky og rystende i bukserne over hvad Lucifer kan finde på. Der er en GRUND til at han forviste ham i sin tid.. hi was dead scared of him ;]... Soooo... You just bring it one... whoos ...
(for at gøre det endnu mere ironisk, er hun med i oprørsgruppen sammen med Keith... xD)

... ENDNU MERE LOL! vi ved begge to, at hvis du giver mig en flad.. then you are going under.. and I dont mean under the tabel >_____> xDD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 10:44

Hey GUD er noget mere bad-ass en Lucifer, han er lidt ligesom den gamle kung-fu dude fra Kill Bill og du skal ikke sige at Luciferkan hamle op med ham!!!

Og styr lige dine pervaterede kommentare. Im not going down on you ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 10:49

Looool!!! Like... OMG XD! *laughing her ass so bad off* So, you're like saying.. that God is like a BADASS!?!.. Hvem fuck er mere badass en lucifer, INGEN!.. Der ud over, skal vi da nok lige kigge på, at Lucifer han er hersker over 9 helveder... må jeg spørger om hvor meget gud han lige hersker over? ;] oh yeah.. et himmerrige med lyserøde skyer og en flok englebasser med glorier over deres hoved, som faktisk ikke må gøre en skid, mod menneskeheden ? ;] hvordan havde i lige tænkt jer at gøre noget? Hmm.. Djævelende har allerede hersket over jorden, de eneste.. ENESTE der nogen sinde vil have en chance over os er Dæmoner.. men selv dem, kan vi være stærkere end, pak dine små engle vinger ind, og pus lige din glorie, du ved jeg er bedre end dig ;D

>______________________>!? PERV THOUGHS!!!! Who the hell did just say that!!? D8 omg, Peervert! ... And stop toucing my hole! (intern joke)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 10:55

Må jeg lige huske dig på de 7 himle!!! og et lille stykke i biblen der hedder Job's bog, det stykke er fyldte med de forfærdelige ting gud har tænkt sig at gøre på dommedag og har du hørt om Sadoma og Gomorre (Staves?) SALTSTØTTER OG GUDS HÅND DER KNUSER HEDNINGE!!!... og fortællingen om Dantes Inferno! helvede er ikke så sejt, en fyr ÈN slagter sig hele vejen ned i det dybeste helvede og han var tempelridder ikke engang engel, SO WHAT ARE YOU GONNA SAY BOUT THAT!!!

>______< jamen dit øre er så sjovt at pille i

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 11:00

Tsk... :3 Hvor er du dog nuttet og høre på <3 Går helt op i sin sag.. mens at Helved stadig har 9 + vores 10'ende.. og skal vi lige minde jer om, hvor mange gange at mænd, plus gud engle prøvede at komme der ind, og blev smadret af én.. én mand? Neej vel, og uha, den dag dommedag vil komme er den dag hvor vi Djævle endelig kan få lov til at leve i den verden vi var meant to be in.. So thank you god, we will look forward to that day. Sodoma og Gomorra* Du kan ikke engang stave til de byer som blev 'tilintetgjorde' - tsk tsk.
Der ud over.. skal salt.. Salt!? Ødelægge os.. uha.. nu ryster jeg snart i bukserne.. And about that Tempel ridder of yours.. he just got lucky.

>______________________________< MIT HUL!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 11:18

What ever >____> hvem er det der sidder på magten ligenu, hvem er det der søger for at vi ikke lever et liv i kummerlighed og konstant ulykke, hvem er det der har en mega fed hat og verdens bedste kontor, med den fedeste udsigt i verden? ja nemlig GUD!!!
Og Dante er så sej at du ikke kan sige andet end at han var heldig? tyndt Elisabeth tyndt >_<

Violently sticks finger in her ear "MINE!!!!" xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 11:22

Lol, bedste udsigt.. kontor? Hvem har lyst til at sidde oppe i himlen hvor der er over -100 grader!? Dx Så heller være nede i helved hvor der er dejligt varmt.. eh? xD - Der ud over, så er verden kedelig uden ulykke, og hvor mange hader gud mere og mere, da de ikke forstår hvorfor at han ikke hjælper dem i deres nød, og folk er smålige.. vi må vist alle se i øjnene at de svageste i dette led, er dem som der får os til at leve.. så spørgsmålet er, hvem vil man heller tro på? En gud som ikke holder sit ord, eller helved som i det mindste bliver ved med at stå for det det skal stå for? Tssh, you have NOTHING! NOTHING I TELL YA!
Ja jeg er tynd ;] Tak fordi du lagde mærke til det..

DX auch!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 11:30

Det er ikke min skyld at himlen er i en form for politisk krise ligenu hvor de ikke rigtig kan vælge den platform de skal stå på og jeg syntes det er et godt strategisk move af gud så han virkelig kan feje benene væk under folk når han laver et mirakel... vent der er sket et mirakel for ikke så længe siden som beviser at gud existere og du ved hvad det er... jeg fik mere end 4 for en opgave til samfundsfag! 4 med pil op
Og jeg tror nok at gud er smart nok til at have installeret klimaanlæg!

Ear pokeing!!!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 13:20

i har godt nok kedet jer xD

og jeg ved ikke helt hvem jeg skal stemme på.. lucifer har et sejt navn, og de mest fordelagtige.. jah alt.. men gud har engle!
puha.. svært vag xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 13:21

Vi har bestemt ikke kedet os! *host* vi havde matematik *host* xD

Jamen jamen, se selv Samuel, selv dine med engle har svært ved at vælge ;]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 14:13

Samuel bryder sig ikke engang om min karakter fandt vi ud af såh.. jeg er ikke hans engel.. jeg er guds.. xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum