Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny på siden, noget der er emnelysten? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny på siden, noget der er emnelysten? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny på siden, noget der er emnelysten? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny på siden, noget der er emnelysten? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny på siden, noget der er emnelysten? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny på siden, noget der er emnelysten? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny på siden, noget der er emnelysten? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny på siden, noget der er emnelysten? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny på siden, noget der er emnelysten? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny på siden, noget der er emnelysten? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny på siden, noget der er emnelysten?

Go down

Ny på siden, noget der er emnelysten? Empty Ny på siden, noget der er emnelysten?

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 11:09

Hei folkens
Jeg er, som i kan se, ny her på siden.
Så jeg tænkte om nogen er emnelysten? Jeg er frisk på hvad som helst, helst noget...med spænding! der er ingen krav andet end du skal kunne skrive ordentligt, gider ikke at gætte mig til hvad folk mener når de ikke staver ordentligt eller sætter sætningerne forkert sammen.

Der ud over ville jeg også sætte pris på vis nogen gad fortælle mig lidt om hvad der sker lige for tiden, har en fornemmelse af der sker en del, noget med oprør? Eller hvad? Men der er så meget at læse, så vis nogen lige ville give et kort referat til at starte på ville jeg være glad....Ellers skal jeg nok give mig tid til at læse det hele.

- Sean Kenzia

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden, noget der er emnelysten? Empty Sv: Ny på siden, noget der er emnelysten?

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 12:04

Jeg vil gerne ^^, men sidder på gymnasiet så det bliver ikke så meget før jeg kommer hjem, men har tid de næste 20 minutter ^^

by the way jeg elsker dit profil billede, det er Dexter ikke?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden, noget der er emnelysten? Empty Sv: Ny på siden, noget der er emnelysten?

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 12:11

Aner faktisk ikke rigtig hvor billedet kommer fra, ved bare det passede perfekt.

Det gør ikke noget, vil heller ikke være i stand til at kunne svare hele tiden, skal selv i skole.

Jeg er frisk på at oprette vis det er, noget bestemt sted du foretrækker frem for andre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden, noget der er emnelysten? Empty Sv: Ny på siden, noget der er emnelysten?

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 12:14

næh ikke rigtigt, men Samuel er en sindsyg god person, så han vil nok ikke kunne lide dig så meget siden du er dæmon ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden, noget der er emnelysten? Empty Sv: Ny på siden, noget der er emnelysten?

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 12:35

Jeg er ikke kun ond, men du har nok ret og det gør det lidt sjovt.

Okay, opretter bare et eller andet sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden, noget der er emnelysten? Empty Sv: Ny på siden, noget der er emnelysten?

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 12:48

Forét skoven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden, noget der er emnelysten? Empty Sv: Ny på siden, noget der er emnelysten?

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 19:47

Er der virkelig ikke andre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden, noget der er emnelysten? Empty Sv: Ny på siden, noget der er emnelysten?

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 15:38

overhoved ingen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden, noget der er emnelysten? Empty Sv: Ny på siden, noget der er emnelysten?

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 15:40

MIG MIG MIG!! XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden, noget der er emnelysten? Empty Sv: Ny på siden, noget der er emnelysten?

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 15:48

åhr endelig!

Okay, hvem opretter og hvor? Er faktisk ligeglad med begge dele;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden, noget der er emnelysten? Empty Sv: Ny på siden, noget der er emnelysten?

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 15:49

Må du gerne ^^ skal nemlig til at lave et ^^ Hmm stedet er mig ligemeget ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden, noget der er emnelysten? Empty Sv: Ny på siden, noget der er emnelysten?

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 15:52

Okay da, opretter det nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden, noget der er emnelysten? Empty Sv: Ny på siden, noget der er emnelysten?

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 16:35

hvad hedder emnet? :p

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden, noget der er emnelysten? Empty Sv: Ny på siden, noget der er emnelysten?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum