Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Så ses vi igen far // Gabriel-privat// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// - Page 2 Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Artair Tirs 8 Feb 2011 - 10:43

"ja det er det, og dit værelse ligner sig slev fra sidste brugt det" sagde han og kiggede kort på hende, "det vente vi lidt med, hvad med du få dig et bad og ren tøj på hvis det er, og hvis du kan husk vej det op til, så kan vi mødes der efter i min privat stue" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han stod og kiggede lidt på hende, ind han begynde af går mod en af trappe for af kom oven på, han var på vej mod sin privat stue.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Tilbage til toppen Go down

Så ses vi igen far // Gabriel-privat// - Page 2 Empty Sv: Så ses vi igen far // Gabriel-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Feb 2011 - 10:49

Hun nikkede svagt " Jeg kan sagtens huske vej" sagde hun og smilte, uden at vide om hun egentlig kunne finde vej, men det fandt hun jo ud af efter hun havde været i bad. Hun fandt sit værelse, gik ind og fandt noget rent tøj og gik ud på badeværelset og tog et bad. Da hun var færdig med badet tørrede hun sig og tog en sort og hvid kjole på som lignede den anden meget, udover den anden var fyldt af blod. Hun gik op af trappen til hans private stue og gik ind, lukkede døren og så på ham med et uskyldigt smil " sådan" sagde hun og smilte blidt til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Tirs 8 Feb 2011 - 10:56

han nikke kort ind han begynde af går, mens han venter, havde han være ind med sin hat og jakke, ingen grunde til af har det på sig, godt var slot kølelig men man fryser ikke eller det gør han ikke, han sad i en læner stol med et vinglas i den en hånd, på bord ved side af ham var det er lille rund bord med en flaske og et kranium, "jo var det ikke noget med af Nika har haft en bror men er død nu" spurgte han og kiggede på hende, "det tog ret meget på hende, så nu hvis jeg kan finde ham, kan de møde hinande" sagde han og kiggede rolig på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Tirs 8 Feb 2011 - 11:01

Hun så på ham med et undrende blik " jo det er korrekt" sagde hun og så på ham " hvad vil du gøre med ham? " spurgte hun og gik over til ham og stod ved hans side. Hun kiggede væk og tænkte et kort øjeblik " Du tror at hendes bror kan helbrede hende for hendes andet jeg" spurgte hun stille og så igen på ham. Måske havde han ret, måske kunne Nika's bror faktisk helbrede hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Tirs 8 Feb 2011 - 11:06

han nikke kort til det hun sagde og kiggede på hende, "hente ham tilbage til liv så godt jeg nu kan, så det bliver hans ånd, jeg har tænke mig af sæt ind i kranium her" sagde han og kiggede på hende, "jeg er ikke sikke man jeg kan da prøve det, jeg kan altid send ham til den anden side hvis det ikke gør" sagde han og lukke kort øjne, den måde han sagde det på, lyde det som han gjort det til hverdag så lege med andres liv.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Tirs 8 Feb 2011 - 11:10

Hun smilte og nikkede " det kunne du jo" sagde hun og smilte " forresten jeg ved hvor hans grav er, men den er ikke nem og komme hen til" sagde hun og grinte. Ganske rigtigt lagde Nika's bror på kirkegården, men det var den mørke side af den, hvor tjørnebuskene bare fik lov til at vokse og der ikke blev gjort noget ved gravene, det var egentlig der Amaya selv burde ligge, men hun kom over på den fine side af kirkegården

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Tirs 8 Feb 2011 - 11:19

han nikke kort til det første hun sagde og kiggede over på kemin som var svagt ild i, "okay hvor er det hen" spurgte han og kiggede på hende, han nip til sit glas og stille så glas på bord ved side af sig, han rette sig op i stol og lukke øjne, det skulle nok bliver sjov det her, "hvor er hans grav så hen, få det vil gør det meget nemmer af find hans ånd" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Tirs 8 Feb 2011 - 11:22

Hun så på ham " den er på samme kirkegård vi kom fra, men på den mørke side. hvor der er tons vis af tjørnebuske over alt" sagde hun og så på ham med et svagt smil, men jeg ved præcis hvor den er" sagde hun og smilte blidt i håb om at hun måtte tage der hen alene for at fange hans ånd, eller stolede han ikke nok på hende til det?

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Tirs 8 Feb 2011 - 11:27

"hm okay, det kan jeg godt havde gæt mig til" sagde han og kiggede kort på hende, han rejse sig op og gik over til kamin, "oka, kan du finde ud af fange en ånd ud af dræbe den, for så kan du tager afsted ud mig" spurgte han og kiggede kort på hende, så måtte han bare åben en port til kirkegård, så kun hun også kom tilbage igen.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Tirs 8 Feb 2011 - 11:57

Hun nikkede kort" sagtens " sagde hun og smilte til ham " jeg har gjort det før" sagde hun igen og gik over til ham med et smil på læberne. Hun strøg en hårtot væk fra hendes ansigt og så på ilden i kaminen som sagte var begyndt at gå stille ud, men hun frøs ikke og det så heller ikke ud til at han gjorde

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Tirs 8 Feb 2011 - 12:03

"okay så gør du bare det så giver jeg ikke af tager med, når du kan gør det" sagde han og kiggede på hende, han gik lidt væk og laver nogen hånd bevæer, hvorefter en port i luft åben sig, på den anden side kun man ser kirkegård som de havde forladt få en halv time side eller så noget, "jeg vente her, god jagt" sagde han og smiler svagt.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Tirs 8 Feb 2011 - 12:10

Hun nikkede " tak" sagde hun og gik gennem den portal han havde lavet så hun kunne komme til kirkegården og finde den ånd. Der gik ikke længe før hun fik øje på ham " Jamen Raphel" sagde hun med et smil på læben " Amaya? hvad pokker laver du her og hvordan kan du se mig? du er jo ikke død er du?" sagde han og så undrende på hende " Det er ikke det der er hovedsagen Raphel. Jeg skal have dig med mig tilbage til min skaber, han vil helbrede Nika, hvilket han ikke kan uden din ånd" sagde hun og smilte blidt til ham " Javel " sagde han og tog hendes hånd. Efter kort tid kom de tilbage og Nika's bror var også med, uskadet og i fin stand.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Tirs 8 Feb 2011 - 16:37

"så lidt" sagde han og sat sig i stol og og tog vin glas i hånd, hvorefter af nip til det, han sad bare og vente rolig på af hun skulle kom tilbage, selvfølgelig hold han øje med af der ikke kom noget ind ud over hende og ånd, han kiggede over på hende og ånd da hun kom tilbage, portal lukke bag dem, han rejse sig rolig op og kiggede kort på hende, hvorefter af rette blikke mod ham, "det gik hurtig og ud problem kan jeg ser" sagde han, han gik lidt tætter på ånd og kiggede ham ind i øjne, mange død vil havde det dårlig vel af stå tæt på ham, da han leg med sort magic, som af vække død til liv bare som hans tjener og det gab ham en hvis aura om sig.
Artair
Artair

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum