Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
FOOD!!//Manda-privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
FOOD!!//Manda-privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
FOOD!!//Manda-privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
FOOD!!//Manda-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
FOOD!!//Manda-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
FOOD!!//Manda-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
FOOD!!//Manda-privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
FOOD!!//Manda-privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
FOOD!!//Manda-privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
FOOD!!//Manda-privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

FOOD!!//Manda-privat//

Go down

FOOD!!//Manda-privat// Empty FOOD!!//Manda-privat//

Indlæg af Gæst Man 7 Feb 2011 - 22:18

s~de ferme metro
t~23:00
v~køligt og blæsende
o~folk der skal hjem fra byen og folk der skal i byen
p~http://farm2.static.flickr.com/1179/4727842479_b8506a3020.jpg

____________________

De Ferme Metroen så så fredelig ud, men der var noget nede i metroen der ikke var 100% som det skulle være, der var en kvinde der nede som ikke var som alle de andre væsner, hende her var en zombie og hun sad ovre i det ene hjørne af metroen og vuggede frem og tilbage og det lød som om hun græd. En kvinde var dum nok til at gå over til hende og spørge om der var sket noget, hvilket endte med at hun havde fået en kniv boret ind i hjertet og døde af det * ENDELIG!!!* tænkte hun og hev kniven ud af kvindens bryst da hun var sikker på at hun var død. Nede i metroen kunne høres skrig og ses folk der kom løbende op i rædsel om det skete med dem også, denne pige der lige havde myrdet denne kvinde og nu var begyndt at slikke sin kniv ren for blod hed Amaya, hun var Gabriel Bhaal's kreation og se nu hvad hun var blevet til. Et blodtørstigt bæst der skulle leve af menneske blod og menneske kød. Hun lagde sig indover kvindens lig og bed hende i halsen og rev en luns kød af og begyndte at grine ondskabsfuldt og fortsatte med at spise

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

FOOD!!//Manda-privat// Empty Sv: FOOD!!//Manda-privat//

Indlæg af Manda Man 7 Feb 2011 - 22:40

Manda gik i De ferme Metro, han gabte lavt. Han var på vej hjem. Han gik ud af metroen og videre hen mod trapperne, han nåede dog ikk langt før han hørte skrig og folk løb i panik. Han kiggede undrende på dem alle og var nødt til at presse sig mod en væg for ikk at blive kvast. Han hørte et ondt grin og kiggede rundt. Han kunne ikk se noget, han gik roligt mod lyden og fandt en pige der havde dræbt en kvinde. Han kiggede stille på det og sukkede let, hun spiste kvinden. En uskyldig kvinde i offer for en form for kannibal. Han lugtede lidt, en zombie?, Den var i hvert fald ny. Han havde aldrig set en og nu var der er en foran ham. Han stod stille, han ville ikk forstyrre hende i at spise. Det var alligevel forsent at redde kvinden da et stykke kød var revet af hendes hals. To vitale sår kunne han ikk klare at ordne. Han sukkede let og lænede sig op af en væg.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

FOOD!!//Manda-privat// Empty Sv: FOOD!!//Manda-privat//

Indlæg af Gæst Man 7 Feb 2011 - 22:47

Hun hørte en der sukkede og så bag sig og fik øje på en dreng der stod op af væggen " Ser man det" sagde hun ondskabsfuldt og gik hen imod ham, med blod i hele ansigtet. Hun gik helt normalt uden at vakle, halte eller noget som helst, hvis hun ikke var smurt ind i blod, ville folk sikkert tro hun var et menneske. " Hvad laver en dreng som dig hernede og så når jeg er her?" sagde hun og skubbede ham længere op imod muren og stillede sig helt op af ham så han ikke kunne undgå at få blod på sit tøj. Hun lugtede til ham og så derefter koldt på ham " Varulv.. Ser man det" sagde hun og grinte med en meget piget stemme og gik tilbage til liget der lagde på jorden. Hun begyndte igen at spise og så hver gang over på ham for at være sikker på han ikke kom for at tage hendes mad, og hvis han gjorde ville han få betalt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

FOOD!!//Manda-privat// Empty Sv: FOOD!!//Manda-privat//

Indlæg af Manda Man 7 Feb 2011 - 22:56

Han kiggede roligt på hende, han kunne se hun nød at spise det. Han kiggede stille da hun rejste sig og gik mod ham. Han lod sig presse mod væggen, han var roligt og lidt ligeglad med at hun pressede sin krop lidt mod ham. Han kiggede på sit tøj og sukkede, "Nu har jeg jo ogs blod på mig." sagde han opgivende og kiggede på hende. Han gik han og satte sig foran hende, "Jeg er ikk kannibal, så tag det hellere roligt..." sagde han og kiggede på den døde kvinde. Han kunne ikk se hvorfor varulve spiste menneskød, han vidste at i myterne stod der at de spiste kød fra gravide kvinder og barnet i håbet om at blive menneske igen. Men han vidte det ikk passede, han havde nemlig aldrig hørt eller set nogen der havde gjort det og det virkede.

//Skal logge, nattenat... :3
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

FOOD!!//Manda-privat// Empty Sv: FOOD!!//Manda-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 8 Feb 2011 - 9:44

Hun så på ham da han satte sig foran hende " Hvad vil du her?" sagde hun koldt og tørrede sig om munden med armen. Ganske vidst var hans tog smurt ind i blod, men det klædte ham nu egentlig " Sikke en skam og så på det tøj" sagde hun og grinte meget pigeagtigt og nød at se denne vinde der lagde på jorden, hendes blod flod omkring hende og folk der nærmede sig metroen som var blod elskende væsner ville uden tvivl kunne lugte det, men de kom ikke i nærheden af det når det var hendes bytte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

FOOD!!//Manda-privat// Empty Sv: FOOD!!//Manda-privat//

Indlæg af Manda Lør 12 Feb 2011 - 20:45

Han kiggede roligt på hende, "Jeg kiggede bare hvad der foregik, og så fandt jeg jo dig..." sagde han og kiggede på kvinden. Han sukkede let over sit tøj og fik sin nakke til at sige knæk en enkelt gang. "At du gider og spise menneskekød fatter jeg ikk, og jeg er endda varulv." sagde han roligt. Han kiggede opgivende på hende, "Der er meget der smager bedre end deres kød, det er urent. Alkohol, stoffer. Det ødelægger den gode smag af menneskekødet." sagde han roligt og kiggede på hende. Han smilede let, "Men det er vel kun min mening." sagde han og kiggede på pigen. "Men du er den første zombie jeg ser, hvor kommer du fra?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

FOOD!!//Manda-privat// Empty Sv: FOOD!!//Manda-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum