Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Far away from home/ Sasha-privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Far away from home/ Sasha-privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Far away from home/ Sasha-privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Far away from home/ Sasha-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Far away from home/ Sasha-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Far away from home/ Sasha-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Far away from home/ Sasha-privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Far away from home/ Sasha-privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Far away from home/ Sasha-privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Far away from home/ Sasha-privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Far away from home/ Sasha-privat//

Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Feb 2011 - 11:53

s~gyderne
t~00:30
v~halv køligt, stjerneklart og fuldmåne
o~vampyrer, dæmoner og varulve
p~som profil billedet

___________________________________

Mørket havde lagt sig over gyderne, men alligevel var der ikke totalt mørkt, hvilket man kunne takke fuldmånen for denne perfekte nat. Som altid var der fyldt af vampyrer og andre sindssyge væsner som nogle ville sige, men de glemmer bare at tænke på at det ikke er alle sammen der er inde i gyderne for at slå et uskyldigt menneske ihjel, andre er der enten fordi de skal have stoffer eller drikke bag forældrenes ryg. Men andre var der bare for at være der og andre var faret vild og endt der. En af dem der var dumme nok til at fare vild var Alena, en ung vampyr der var kommet tilbage til byen efter 5 år væk fra den takke være hendes forældre. Hun stod i en af gyderne og så op på månen og smilte for sig selv, der var bare et problem, hvis hun så for længe på månen forandrede hun sig på en måde og blev anderledes, men nu måtte vi jo vente og se. Hendes mørke hår sad løst og kunne frit hvirvle omkring hende. Hendes trøje stoppede cirka 5 centimeter over navlen og hendes bukser var meget lav taljede, men hun var totalt ligeglad med hvad folk syntes om hende, det var hendes stil at gå sådan, hvis folk ikke kunne acceptere det, kunne de rende hende et vist sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Feb 2011 - 12:05

en skikkels kom gåne i mod gydern. Det var Sasha et almenlig mennske med langet brunt hår, hun var ude og på denne tid af natten hun var ikke ret bange for at være alene. Men hun var meget på vagt over for alt og alle da hun viste at vampyr ville, overfalde hende vis de kunne lugt hendes blod i gemmen hendes hud. Som var super tynd var spisen af en nål rurte hendes hud gik der hule, så man kunne lugte blodt så tyndvar hendes hud men den var også. Bløde og glat somdet bedste silke i verden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Feb 2011 - 12:10

Alena lagde mærke til denne skikkelse der trådte ind i gyderne * et menneske? great endnu en at beskytte* tænkte hun og holdt et vågen øje med de andre vampyrer der sikkert også kunne lugte hendes blod på lang afstand, ligesom hende selv. Hun så at en af vampyrerne gik over mod mennesket med blottede tænder og med et forsvandt han. Kort efter dukkede han op bag hende og holdt mennesket fast * for helvede* tænkte hun og løsrev sig fra månen og gik over mod dem " Lucian hvad med at slippe det menneske? Hun er ikke det værd" sagde Alena og så på mennesket og blinkede til hende som tegn på at der intet ville ske med hende overhovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Feb 2011 - 12:23

Sasha stod stille. Og kunne mærke ar en vampyr hade fat i hende men hun kunne ikke skrige, for den holdt hende for munden Sasha så ned uden at rør på sig. Hun ville bare har det overstå med det sammen vis den ville bide så skulle det være nu, innden hun så månen det sket nogen underlig ting med Sasha når hun så månden. Hun blive helt vild og udstyrlig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Feb 2011 - 12:27

Alena så på manden med et stift blik hvilket fik ham til at slippe og gik over til hende " du skal være glad for at jeg kender dig Alena ellers havde jeg slået dig ihjel for længst" sagde han og gik forbi hende og ind i en gyde. Hun så på pigen overfor hende " er du okay?" spurgte hun og smilte svagt til hende uden at vise hendes tænder. Ganske vidst var Alena Pureblood vampyr, men hun havde lært at styre det, eller ihvertfald kunne hun gøre det en gang i mellem, andre gange kunne hun ikke overhovedet, hvilket endte i at hun tømte personen for blod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Feb 2011 - 12:38

" ja jeg er okye sådan da " sagde Sasha stille. Og ryste sig en smeule for at løse sine armne lidt op igen. Hun var ret stiv efter af den mandlig vampru hade haft fat i hende. Så hun så rundt men kunne mærke at der var flere meget tæt på, og det gjore hende en smule bange for vampyr kunne hun sådan set ikke rigtig lige. Og det var der en grund til hendes bedste veninder var bliven dræbet af en vampyr, for mange år siden men det nage hende endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Feb 2011 - 12:42

Alena så på hende " det ser ikke helt sådan ud, jeg kan lugte din frygt" sagde hun og lagde armene over kors og så undrende på mennesket foran hende. Hun så sig omkring " Tro mig de gør dig ikke noget hvis du holder dig til mig" sagde hun og så igen på pigen foran hende, ganske vidst var Alena også vampyr, men der var ingen der havde turdet at trodse hende indtil videre, men en eller anden dag skulle det sikkert nok ske at der kommer en der tør

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Feb 2011 - 12:48

" de hure mig ikke. Jeg er nok bare ret bange for dem efter det som skete en gang ikke andet " sadge Sasha, og så ned i jorden og tog fat i sin taske og ville til at gå vider hun var bare uden. For at får noget luft da hun stødte på dem, hun rette på sit tøj og sit hår hun var utrolig stille og bange for Vampyr alser kun de mandlig vampyr. Da hendes bedste veninder var blive slog ihjel foran øjne på hende, da de kun var 6 år gammel og det her Sasha aldrig nogen siden tilgive dem for

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Feb 2011 - 16:32

Alena smilte blidt " Hvad skete der den gang?" spurgte hun og så undrende på hende, hun vidste sikkert godt hvad der var sket, og måske kendte hun endda dem der havde gjort det. Hun så ud mod udgangen og fik øje på en stor skikkelse, det eneste hun sådan kunne se var det lange hvide hår der hvirvlede omkring personen " Ham der står ved udgangen skal du ikke ligge dig ud med, tro mig" sagde hun og viste et ar på hendes hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2011 - 10:05

" mine veninder og jeg. Var ude og lag en aften ttæt på mit hjem her slog nogen vmapyr mine veninder ihjle foran øjne på dem, men de når ikke at få fat på mig da min far kom ned for at hent os op igen. Det så hans dem ligge døde foran mig, jeg var stivnet da det var sket " sagde Sasha stille og så på den fyr hun viste hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2011 - 12:42

Alena nikkede kort " hvordan så disse vampyrer ud? Hvis du kan huske dem" spurgte hun stille og så på hende, det kunne jo være hun kendte dem der havde gjort det og hvis der var noget som Alena hadede mere end varulve så var det vampyrer der slog børn ihjel bare for at have noget at lave. Hun kørte en hånd gennem hendes mørkebrune hår og så igen på manden i udgangen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2011 - 12:58

" det svære ikke. Jeg midste kodt efter bevisteheden så det kan jeg ikke men viste jeg se dem igen kan jeg nok, så ved jeg hvem de er " sadge Malika stille. Hun var bange for manlig vampyr var ret uhyggelig sydes hun endlig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2011 - 13:20

Alena så på hende " lad os se hvem der kunne finde på at overfalde piger.." sagde hun og tænkte sig kort om " Hah der er 3 der kunne finde på det følg med" sagde hun og greb hendes hånd. Hun vidste ikke om det var sikkert at tage et menneske med over til dem, men eftersom hun nu fulgtes med Alena så kunne det ikke gå galt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2011 - 13:48

Malika gik stille med hende. Hun var meget bange for mandlig vampyr og i sær for dem som var støre end, hun var men hun fulde med hende over i mod dem men holdt sig bange hende. For hun var mere sikke bag hende end ved siden af hende , hvor hun kunne ses og gøre fortræd Malika var meget flødsom på huden. Og i sær halsregionen og på armne og benen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 10:24

Da de kom der over havde de 3 mandlige vampyrer allerede fået færden af Sasha ogg smilte koldt til Alena " Hr du mad med til os ?" sagde en af dem og aede Alena's kind " Du fjerner den hånd og der er nu!" sagde hun strengt, idet hendes brune øjne blev røde og hendes tænder kom ud. " Hvor længe er det siden Sasha at det skete?" spurgte Alena og så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 12:07

" der er længe siden nu. Men det var dem " sagde Sasha og pejet på de 3 som store foran dem nu, det var dem det kunne hun huske nu og ikke mindste på stemmen. Da de snakke til Alena så fom Sasa sammen og ryste som et espeløv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 15:01

Alena så på de 3 mænd " Sasha?" sagde hun og nikkede kort " Hvis jeg var dig ville jeg løbe i sikkerhed nu" sagde hun og trak en dolk op fra hendes bh. " Hør her drenge.. Er i ikke lidt unfair at overfalde nogle menneske piger når de alligevel er så svage" sagde Alena med et koldt smil på læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 15:07

Sasha kunne slet ikke rør sig. Hun var som lammet men hun gemt sig så de ikke kunne se hende mere, alt det her var ikke nogen for hende hun trak sig sammen som en kugle. Og vugge fra side til side hun var urolig og bange for mandlig vampyr, og det var ikke godt for det var for mange af dem rundt omkring hende. De hade alle hørt og se hende sammen med Alena

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 15:09

En af de mandlige vampyrer skulle lige til at trække noget frem som sikkert ville skade Alena, men hun kom ham i forkøbet og stak hendes dolk i brystkassen på ham så han døde " Er der andre der vil have samme tur?" spurgte hun og pejede dolken mod de sidste 2 der var på vej væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 15:19

Sasha skreg. En af de ander mandlige vampyr hade får fat i hende og hade bore sine tænder, ind i gemme hendes hud i hendes nakke Sasha hade aldrig før mærke. Sådan en smerte før hun skreg og kunne ikke kunne fri han holdt hende fast, med begge hænder og sine tænder bore sig længe ind i sashas nakke. Så hun var ved at midste bevistheden ved det hun så meget træt ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 15:33

Àlena så at Sasha blev overfaldet og løb over til hende og stak vampyreren i brystkassen så han blev til støv " Sasha! Sasha kig på mig og forbliv vågen!" sagde Alena og satte hendes løber mod hendes nakke og begyndte stille og suge den gift ud som sikkert var kommet i hendes blod, hvis det kom ud ville hun ikke blive forvandlet eller dø

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 15:44

Sasha strite i mod. Da Alena begyndte at suge giften ud af hendes krop det gjore ondt meget ondt, Sasha kunne næsten ikke holde sig vånge men hun gjore alt hvad hun kunne. For at holde sig vången selv om det ikke var så let som man skulle tro, det gjore ondt i hends nakke og hade midste en smule blod til den. Mandlig vampyr som hade bidt hende i nakken og hade overført en gift til hende, som Alena suge ud af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 16:04

Alena havde nu suget alt giften ud hvor efter hun lagde sine hænder på hendes hoved " Når du vågner husker du intet og du er fuldkommen frisk" sagde hun og fjernede igen hendes hænder og samlede så Sasha op. Nu skulle hun bare finde en gyde de kunne være i fred så Sasha ikke kom mere til skade end hun allerede var kommet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 16:11

Sasha faldt i søven. og i mens hun sov forsvanet hendes hukommels også og indte af det som var sket, huske hun når hun atte3 vånge igen lige nu sov han tunget. Hun var stadig væk meget øm i nakken men smerte forsvandet ret hurtig, eller var hun okey og hendes søven var stille og rolige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Far away from home/ Sasha-privat// Empty Sv: Far away from home/ Sasha-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum