Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Another day of boredom//Logan- privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Another day of boredom//Logan- privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Another day of boredom//Logan- privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Another day of boredom//Logan- privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Another day of boredom//Logan- privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Another day of boredom//Logan- privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Another day of boredom//Logan- privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Another day of boredom//Logan- privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Another day of boredom//Logan- privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Another day of boredom//Logan- privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Another day of boredom//Logan- privat//

Go down

Another day of boredom//Logan- privat// Empty Another day of boredom//Logan- privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2011 - 13:16

s~Parc d'attractions
t~01:00
v~køligt, tåget og få stjerner
o~gamle karruseller, træer, buske og bænke
p~som profilbilledet

_____________________________

Tågen havde lagt sig som et stort tykt tæppe over Parc d'attractions og der var ikke til at se noget overhovedet, med mindre man havde meget gode øjne, som for eksempel en vampyrs eller noget lignende. Man kunne høre skridt, men kunne ikke se hvem der satte disse skridt mod jordens overflade, egentlig kunne man vel også være ligeglad. En kvindelig skikkelse kunne ses på en af de små karruseller med heste på hvor hun bare stod, hun gjorde intet, hun stod der bare uden egentlig at foretage sig noget som helst. Hun strøg en hånd gennem det mørkebrune hår og gav et suk fra sig " dette er nok det forkerte sted at lede efter nogle folk der er villige nok til at give mig blod" sagde hun stille og så sig omkring uden at få øje på nogle. Hun hoppede ned fra karrusellen og gik stille rundt, uden at tænke over der måske faktisk var andre end hende her inde, det var som om hun kunne mærke åndedræt i nakken af hende, men det kunne jo også bare være hendes fantasi der spillede hende et puds, hvilket det var begyndt at gøre meget efterhånden som hun elskede steder hvor det spøgte. En lyd kunne høres ved indgangen og hun stoppede op, kneb hendes øjne sammen og kunne lige ane en skikkelse der netop havde trådt ind i Parc d'attractions

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day of boredom//Logan- privat// Empty Sv: Another day of boredom//Logan- privat//

Indlæg af Logan Søn 20 Feb 2011 - 13:41

Påklædning: Skudsikker vest, løse sorte bukser, hvid tank top

Logan kom ind af porten til Parc d'attractions han havde aldrig været på Parc d'attractions, så det var på en måde, en helt 'ny' verden der kom ham i møde. Der var der var forladte karruseller, der var ingen mennesker overhovedet, eller hvad han kunne se af. Logan fnøs for sig selv i det han så rundt, tænk engang at dette sted havde været fuldt med glæde engang, nu lignede det bare noget fra en krig.
Han havde sit sædvanlige udstyr på, en skudsikker vest, et par løse sorte bukser, en hvid tank top, sine 4 M9'er fordelt 1 på hvert lår, 1 i sit bælte, en under sin venstre arm, på ryggen havde han et sværd sammen med to knive.
Han stoppede i det han var kommet et par meter væk fra porten og trak to af sine pistoler og tændte et laser (altså et sigtekorn) og en lomme lygte på sine pistoler. Han ladede begge pistoler, han havde hørt der var vampyrer her ude, så han ville sikre sig han kunne forsvarer sig selv.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Another day of boredom//Logan- privat// Empty Sv: Another day of boredom//Logan- privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2011 - 13:51

Alena så han tog sine våben op og gjorde dem klar, havde han fået øje på hende? Næppe så havde han meget gode øjne ihvertfald af et menneske at være. " Du behøver ikke de våben, jeg gør ikke noget" sagde hun koldt og grinte kort efter. Man kunne ikke få øje på hende da hun var tæt omsluttet af tåge, hun tog stille nogle skridt frem så man lige kunne ane hende, men heller ikke mere, man kunne sikkert også se det grønne skær fra hendes øjne. " Der er intet at være bange for, jeg har spist" sagde hun og kom helt tæt på ham og lagde hovedet på skrå " hvad laver et menneske her ude og så alene?" spurgte hun og gik i en cirkel uden om ham med et koldt smil på læben, da hun var nået en hel runde omkring ham stoppede hun op foran ham og poserede som en eller anden model * Hvis han skyder fortryder han det meget* tænkte hun og smilte koldt til ham så man lige kunne ane de skarpe hjørnetænder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day of boredom//Logan- privat// Empty Sv: Another day of boredom//Logan- privat//

Indlæg af Logan Søn 20 Feb 2011 - 14:19

Logan pegede begge pistoler på hende og lod dem følge hende, han turde ikke vende ryggen til hende, efter det hun sagde.
"Vil du virkelig gerne fyldes med bly? eller rettere bliver gennemhullet? eller jeg kunne selvfølelig skærer dine arme og ben af og se om du så ville kunne rører mig" sagde Logan og sigtede på hendes herte, så en lille rød plet kom frem på hendes brystkasse.
"hvad jeg laver her? hvad laver du her? hvad jeg laver her, betyder ikke så meget når man tænker på at jeg snart fylder dig med bly, så det er en unødvendig oplysning" sagde Logan og begynde at gå længere ind i Parc d'attractions, hvis hun angreb måtte han finde et sted han kunne gemme sig, for at løbe fra hende ville være dumt.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Another day of boredom//Logan- privat// Empty Sv: Another day of boredom//Logan- privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 13:24

Alena smilte koldt " Nej hvor er det bare sødt. Er det kun bly du har?" sagde hun og tog fat i hans pistol og smilte blidt til ham så man lige kunne ane hendes hjørnetænder der var større og mere spids iforhold til andre vampyrers, da hun var en pureblood. Hun kørte roligt en hånd gennem hendes hår " Jeg laver så meget" sagde hun og så sig over skulderen idet man kunne skimte noget der lagde på jorden " Er du virkelig bange for mig når jeg har spist? Spurgte hun halv uskyldigt og så igen på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day of boredom//Logan- privat// Empty Sv: Another day of boredom//Logan- privat//

Indlæg af Logan Tirs 22 Feb 2011 - 16:09

"rendt faktisk, er det ikke bly søde skat, det er faktisk sølv dyppet i lidt hvidløg blandet med mere hvidløg" sagde Logan og trak sin pistol mod sig selv og ud af hendes hænder.
"er du sikker på du vil ligge dig ud med mig? eller er du bare endnu en af de vampyrer der ligger alt ind i et måltid og bliver fyldt med sølv, til de sidst ligger og lige så stille og roligt bliver til aske?" sagde Logan og pegede på hende.
"hør snuske, det eneste jeg er bange for er... jeg ved det faktisk ikke om jeg er bange for noget, i hvert i fald ikke dig, altså prøv at se dig, med dine små tænder, som alle frygter, alt den frygt har gjort dig for selvsikker" sagde han og smilte til hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Another day of boredom//Logan- privat// Empty Sv: Another day of boredom//Logan- privat//

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 10:19

Alena så på ham med et koldt blik " Ååh nej da" sagde hun og grinte lavmældt for sig selv og strøg en hånd gennem hendes hår " Hør her søde ven, jeg har spist og behøver ikke nogen smartass som dig" sagde hun og drerjede om og var klar til at gå. Hun så noget i det fjerne og kneb sine brune øjne sammen, men da hun kunne lugte blod blev de røde og hendes tænder begyndte at løbe i vand * Lad ikke din anden person tage over dig Alena. Dette er dit rigtige jeg* var der noget der sagde til hende inde i hendes hoved, men hun ignorerede det totalt og de røde øjne bleev igen brune

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day of boredom//Logan- privat// Empty Sv: Another day of boredom//Logan- privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum