Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q

Go down

Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q Empty Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2011 - 16:46

Welcome Welcome little scary creature? or human x') not so scary?.

Tænkte om der var en eller anden der ville fri mig fra boredhood og emne med mig

1. Jeg skal nok lave emnet vis det er ? det er jo mig der spørger
2. Jeg skriver ? nogen gange op til 33 linjer / mere, tjek eventuel profil ved statistisk(indlæg skrevet) der kan i se hvordan mine svar variere.

3. Vold er tilladt, drab.... Hm? eller forvandling så skal man først spørge om lov men man får måske et nej, og så kan et ? fx, plot skabes for at forhindre det eller ? os kan det være øv bøv for mig og jeg dør eller bliver forvandlet xD.

LETS KEEP IT REAL

Min karakter er ikke en skønheds dronning ?
ej supermodelsk tynd eller overnaturlig men hun er IKKE KEDELIG! xD!.

Men der vil ikke være nogen former for ? guddommelig skønhed at alle ville falde for hende?, its just not? realistisk.............

Emne indlæg.

For et emne skal være godt, skal man altså ikke kun skrive sølle??? 3-4 linjer.. O_O..
Nej man må gerne skrive over de 5 linjer,
Som sagt tidligere
/Jeg kan skrive uendeligt langt vis jeg får kreaboost, men skriver altid nær de 15 linjer og over... Passende, fordi et emne ? ellers er kedeligt til tidere, dog forstår jeg det med tiden og sådan? (A life on the other side of THE SCREEN! .... Men så lad vær med at emne vis du ikke har tid til at svare tilbage ;P


MEN ER DER IKKENOGEN :'( DER VIL EMNE!!











Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q Empty Sv: Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2011 - 17:06

jeg vil godt og kan godt over 5 linger næsten være gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q Empty Sv: Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2011 - 18:55

jeg vil meget gerne! skriver over 8 linjer vær gang! ^^ men hvis jeg skal op på de 20 - 30 linjer tager det lidt længere tid for mig at svare! ^^
og du må meget gerne lave!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q Empty Sv: Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2011 - 19:15

Jeg vil altså også prøve, at emne med Ahngels kat O__O'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q Empty Sv: Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2011 - 19:16

Jeg vil også gerne emne med dig, jeg kan sagtens følge med i dit tempo (altså med mindre jeg mister kreativiteten... hvilket sker engang imellem) xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q Empty Sv: Let´s put a smile on that face shall we? / Emne partner søges ?.. Free me from boredhood! Q.Q

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum