Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hurts more than it seems :_: Kalden Privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hurts more than it seems :_: Kalden Privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hurts more than it seems :_: Kalden Privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hurts more than it seems :_: Kalden Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hurts more than it seems :_: Kalden Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hurts more than it seems :_: Kalden Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hurts more than it seems :_: Kalden Privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hurts more than it seems :_: Kalden Privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hurts more than it seems :_: Kalden Privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hurts more than it seems :_: Kalden Privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 23:18

Tid : 21:32

Sted : hospitalet / ved sengene i Terra

Omgivelser : smukke mandlige læger og kvindelige, samt mange folk og besøgende

vejr : udenfor roligt og køligt, dog klart men mørk himmel med stjerner


Noir lå i en af hospitals sengene for sig selv efter som hun var så forslået og manglede blod. Hun havde et drop med blod i sat til en ledning ved sin venstre hånd og hun havde forbinding om selveste ribbene ALLE riben af hendes var dækket af den hvide hospitals bandage og blev skiftet 2 gang hver dag så den ikke blev for slap.
Hun lå stille der og så på et fjernsyn i mens hun hørte nyhederne og nød stilheden og at hun var i sikkerhed for en gangs skyld uden selveste Kalden.
Hun havde ingen bh på og heller ingen top, kun en dyne over sig efter som intet måtte stramme og os at hun havde det virkelig varmt ellers havde hun skam bukser på sådan nogen hvide hospitals bukser man blot skulle have på dog hadet hun dem inderligt.
Hun sukkede stille og bed sig let i underlæben i det hun lukkede øjnene stille og smilede for sig selv mens hun lå der, selveste dagen hvor hun havde mødt Kalden lå så langt væk i hendes sind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 23:31

Kalden sukke tungt da han stoppe op foran byens hospital hvorfor han var her vidste han skam godt han regnede med at den svage pige sikkert var endt her efter den omgang hun havde fået, et grumt smil gled hen over hans læbe da han kort rette på sin sorte læderjakke før han skubbe døren op og trådte indenfor*sikke et sted al den smerte lige noget for mig*tænkte han kort men blev dog afbrudt af en sygeplejerske der så lidt undrende på ham nok på grund af hans blege hud"hvad fejler de sir?"spurgt hun høfligt da hun jo sku se om det var akut eller ej, han smilede svagt dog uden at vise sine tænder"jeg flejler intet leder bare efter en ven"sag han tørt, efter et stykke tid kom han så roligt gående ned af gangen på vej mod det værelse som var det han var blevet henvist til da hun nok sku være der, han ku ikke lade vær med at smilte grumt ved tanken om sidst.
hendes blod var nu fint, han stoppe op foran hendes dør hvorefter han bare skubbe den op og trådte ind før han lukke døren bag sig og tog læderjakken af så an nu stod i en sort undertrøje så hans veltrænet overkrop var synlig, han smed jakken på gulvet før han roligt gik hen mod hende"nå der var du skvat"lo han iskoldt samt hånligt imens de sorte øjne betragte hende svagt dog var hans tomme blik stadig på og et stort grumt smil lå på hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 23:41

Noir lå med ryggen til ham i det hun stille rørte på sig og havde lidt ikke mareridt men lidt underlige drømme dog gik det fint med at drømme indtil videre.
Hun smilede let og hun så virkelig fredfyldt ud i det hun jo var faldet i søvn i den tid hun nu havde fået lov til det, dog da Kalden kom ind og sagde noget til hende vendte hun sig om stille og roligt mens man kunne se den let svedige krop af hendes på grund af den store varme der var inde på værelset og hendes hår rørte let på sig mens vinden fra vinduet sneg sig ind og var skyldig i det.
Hun så fredfyldt og smuk ud mens hun lå der og man kunne se hun intet havde på inden under på overkroppen efter som hun lå med dynen halvt over sig og dynen klemt ned med armene så brysterne ikke var vist overhovedet, men derfor kunne man stadig se det øverste ved hendes hals og så skuldre og ned til langs hvor brysterne ville begynde at vise deres kurver.
Hun lå stille der og nød virkelig alt dog åbnede hun stille øjnene da hun hørte en nærme sig.
De smukke lange sorte øjenvipper lod sig let åbne og der kom de katte ligende uskyldige rav gule øjne frem og betragtede den ondskabsfulde Kalden.
"d...dig" hun rødmede let over kinderne og efter som hun havde healet sig utrolig godt, satte hun sig lettere hurtigt op og så lidt forundret på ham dog ville dette her nok IKKE.... være en god nyhed for hende men nærmere en go for ham og dårlig for hende..
"hvad laver du her... jeg.. jeg kalder på vagterne" hun skulle til at tage fat i en rød ledning der hang ved siden af hendes seng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Fre 25 Feb 2011 - 11:39

Kalden smilede grumt det tog lidt tid før hun vågnede men da hun så enlig var oppe stod han tæt på hende og lag en hånd på hendes dyne, han var ligeglad med hvor smuk hun var for ham var det der talte at hun ikke ku li ham, han elske andres frygt det fik ham næsten til at blive stækker han ku tydeligt se på hende at hun blev urolig men det var nu forståeligt for sidst han havde mødt hende var der sket ting og sager, han lo koldt hvorefter han hurtigt greb fat i hendes hånd så hun ikke ku nå at trække i snoren"den går skam ikke"brummede han hånligt før han tvang hendes arm om på ryggen uden t bruge alt sin styrke"nå du overlevede det var sgu surt men så må vi finde på noget andet, hmm hvad med du blev min blodbank" forslog han alvorligt imens hans sorte øjne så tomt ind i hendes, de sår den anden fyr havde lavet på ham var væk og han lignede sig selv ret meget, den hånd han holdt på dynen trak han let i så dynen nok ville glide ned dog gjord han det ikke for at se hendes krop men for at gøre hende flov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Fre 25 Feb 2011 - 19:41

Noir så vredt på ham i det hun sagde "Slip mig det perverse dyr!?" hun ville ikke rigtig bruge skælds ord fordi det var jo ikke sådan at han var direkte modbydelig i NU!?. Men han var dog temmelig tæt på at bliev det især da han hev ned i hendes dyne, det værste var at hun vidste hvordan typer var som ham så hun rødmede over de høje kindben af hendes men vendte dog blot blikket væk og sagde"Jeg kan ikke se hvad du finder sjov i at chikanere mig når der flere tusinder andre personer men blodbank er nok det sidste! jeg bliver for sådan et svin som dig Mr? et eller andet stranger" hun lod en let knurrende lyd komme fra hendes strube i det hun slog hans hånd let væk med den frie hånd og trak dynen mod sig så hun kunne dække sig igen dog skrig hun ikke eller noget, men viste dog en vis form for foragt eller had os ?.
Hun hadet hans tilstædeværelse og i hendes øjne var han slet slet ikke tiltrækkende fordi hun var det nok hellere ikke i hans?, hun var blot en almindelig pige med ualmindelige gule øjne intet andet ?.
Hun så let væk med den lette rødmen stadig over kinderne og sagde"forsvind så med dig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Fre 25 Feb 2011 - 19:51

Kalden lo let dog koldt men ikke alt for højt da han ikke gad ha læger rende efter sig, hans sorte øjne så tomt på hende imens han strammede sit greb i den arm hun havde på ryggen"barer så du ved det tøs jeg er ligeglad med din krop selvom du er nøgen så at blive flover over det er enligt bare svagt"sag han tørt imens han langsomt fik sat sig op ved siden af hende så hun ku mærke kulden fra hans kolde krop"navnet er Todd vis du så gerne vil vide det"svarede han tørt igen før han stak hende en syngende lussing med sin fri hånd"det jeg vil ha fra dig er dit blod intet andet eller jeg elsker nu også at se dig lide"sag han hånligt imens han endnu engang stak hende en lussing"du vil aldrig slippe af med mig jeg vil altid ku kende din lugt og vil altid ku finde dig"sag han truende i hendes ører.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Fre 25 Feb 2011 - 20:08

Noir skig let i det hun tog sig for munden dog da han endnu en gang stak hende en lussing der sagde hun intet men så sydende på ham og sagde"Kalden! Stop så okay jeg har fattet at du ikke kan li noget ved mig og for at være helt ærlig kan jeg intet lide ved dig heller!, jeg er ligeglad om du kan li min krop eller ej, blot det at du kun vil ha mit blod gør mig mere rolig!" hun så vredt på ham og så let væk i det hun mærkede sin kind brænde og bed sig i underlæben mens hun var der og prøvede virkelig at holde det hele tilbage men det var virkelig svært fordi det gjorde så ondt!.
Hun så lidt væk fra selveste Kalden og sagde"så hvad vil du ha jeg skal være? siden du ikke vil slippe mig af syne, din blodbank eller hvad fordi jeg gir aldrig op! jeg vil altid hade dig og aldrig lade dig komme tæt uanset hvor meget du skader mig og gør ved mig..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 18:17

Kalden lo kold hun var nu sjov nok"jeg nyder at se dig lide"sag han tørt før han for sjov lænede sig ind over hende og kysse hende kort på munden før han let bed hende i læben og suge kort lidt blod før han trak sig tilbage igen, han holdt dog stadig hendes arm for han orkede ikke at sku til at tæve lægerne vis hun tilkaldte dem, han vendte kort blikket mod døren før han igen så tomt på hende, det var enligt uhyggeligt så tomt hans blik var og så de sorte øjne som bare igen farve havde for den gang han var blevet vampyr forsvandt hans normale grønne farve og fik denne sorte farve.
Kalden trak igen hendes dyne ned med sin frie hånd barer for at drille hvorefter han lod sin kolde hånd nusse hende let rundt omkring før han lo og så afventende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 18:24

Noir så på ham temmelig surt i det hun skulle til at slå ham med den frie hånd men... "MMH!!!?"...... Hun mærkede denne her boblende følse af vrede stige op i hende i dette her var hendes første drenge kys hun havde fået af en eller fået af en mand efter hun vidste hvad kærlighed var og alt det, men hun mærkede det lille bid i læben og vidste os at en med Kaldens karakter var ligeglad med hende at hun kun var en blodpose for ham og intet andet, bare en lille dukke der kunne leges med når man lystede og duften af hendes blod spredte sig let i rummet dog kunne hun ikke dufte det men det kunne Kalden sikkert efter som han os havde hendes blod i sig.
Hun mærkede denne her vrede følse over han gjorde det og sagde"stop så dit perverse svin!" hun trak hårdt i dynen op af og prøvede at slippe fra ham men kunne ikke, en rødmen over hendes kinder var tydlig og hun sad blot der og vidste ikke hvad hun skulle gøre eller sige? andet end dette her var ikke hendes ide om sjov og ballade!.
"Stop så OKAY! hvad vil du egenlig med mig, hvorfor finder du ikke en der smukkere og mere modtagelig over for det og som gider dig!? hvorfor finder du ikke en der vil ha dig i stedet for mig, jeg foragter dig og din race og jeg hader dit udseende! jeg ikke til sorthåret fyre! og jeg til blonde eller hvidhåret fyre der har halv langt hår men ikke pige langt, og så kan jeg li fyre der har stil, jeg vil slet ikke ha noget med dig at gøre og du vil intet ha med mig at gøre, der mange der sikkert har mere elskelig blod end mig så! så STOP!" hun så ham vredt i øjnene med sine gule nærmest flammende øjne der var blanke og stirrede direkte ind i hans mens hendes hjerte pumpede løs af adrenalin og pumpede blodet hurtigere rundt i hendes, og blodet dryppede let fra den lille revne i hendes fyldige blanke lyse røde læber, mens rødmen var tydlig over de høje kindben, og hendes ansigt var beslutsomt at se på..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 18:37

Kalden lo koldt hendes ord var barer luft for ham og betød intet det det betød noget for ham var hendes blod alt det blod der flød i hendes årer det var det han elske og intet andet dog rystede han så koldt på hovedet af hendes næste ord som blev ved med at vælte ud som om hun aldrig ville stoppe igen men det gjord hun enlig, han udstødte et svagt hvæs"jeg er ikke ude efter en som vil ku lig mig, jeg ønsker ikke at ha en kæreste jeg har igen kærlighed i kroppen intet i mig vil nogle sinde ku elske nogle igen, jeg tænker ikke engang lægere på sex alt dette har jeg skubbet væk set det som en svaghed og så ligger du der og fyrrer en masse lort af"hvæsse han koldt af hende det ku godt være at han ikke var hendes type men det betød ikke at hun sku snakke sådan.
De ting hun sage fandt han sig ikke i og det ville han bevise nu, han rejste sig op og hoppe ud af sengen hvorefter han gik hen til vinduet hvor han stille så ud imens han tænkte"desuden elsker jeg at drille folk som hader mig sådan er jeg barer du sku barer vide hvordan det er at værer mig"hvæsse han koldt og vendte sig om mod hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 18:43

Noir så vredt på ham og sagde"ÅRH! JA så se mig, du har indlagt mig med 2 brækkede riben så jeg næsten ikke kunne trække vejret, det skal strammes 4 gange om dagen for jeg skal ku trække vejret og så skal jeg ha set på det i flere minutter for at det healer ovenlig! ikke nok med det så har du suget mit blod så jeg kunne dø og så nu kommer du og tror du ejer mig som om jeg nogen sinde vil ha kærlighed eller noget som helst fordi det vil jeg ikke, sådan en pige er jeg ikke jeg vil blot leve mit liv!" hun så vredt væk og sagde"så stop med det der, vis du utilfreds med dit liv så forandre det, jeg havde et kedeligt liv men nu mener jeg dog det er for spændende!" hun mærkede en tåre men den kom ikke frem den gik blot i sig selv mens hun bed sig i underlæben og var rigtig sur.
Hun sukkede stille i det hun sagde"så jeg spørg igen... hvad er det du vil med mig siden du er her..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 18:58

Kalden trådte et par skridt hen mod hende imens han bare så tomt på hende"dit liv er blevet bedre nu og du har godt af smerte er sundt så hold din kæft"svarede han tørt, han fnøs"jeg er stolt af mit liv så drop bare det "svarede han tørt før han gik helt hen til hende og greb fat i hendes hår med et stramt greb"hvad jeg vil ha? hvorfor jeg er her? det vil du aldrig få svar på"sag han tørt før han smilede grumt og slap hendes hår, han gik så over mod døren og stillede sig roligt op af den imens han så på hende"så tilkald vagterne og lad mig vise hvad jeg kan"sag han tørt før han kort lukke øjne#du svag, du svag#lød en stemme nu hendes hoved, en meged hånligstemme som blev ved med at gentag de samme ord så det næsten blev til en sang, han åbnede igen øjne imens han så afventede på hende og vidste at hun nu ville lukke mere lort ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 19:10

Hun mærkede det hårde ryk i hendes hår og skrig let i det hun så lidt lammet ud fra smerten fra hårrødderne og sagde"auv slip jeg ber dig slip mig så!" hun mærkede let denne her vrede blive erstattet af smerte og prøvede at få hans greb ud fra hendes hår indtil han slap.
Hun vendte ryggen til ham og sagde vredt med en tone der var ikke til at tage fejl af fra en tøs som hende"tsk... idiot!" hun lagde sig med ryggen til ham og sagde"Jeg gider ikke se blod i dag jeg har skam set nok" hun sukkede let og lukkede øjnene i det hun blot ville lægge sig til at sove uanset hvad Kalden ville sige eller gøre så ville hun blot prøve at ignorer hans tilstede værelse fordi hun hadet snobber og sådan en var Kalden i hendes øjne sådan en der intet behøves men alligevel gik på alles nerver og sikkert ville skride snart alligevel?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 19:19

Kalden lo bare koldt af hendes ord men lod hende da falde i søvn hvorefter han selv gik hen til vinduet og åbnede det helt så han ku sætte sig i vinduet, hans tanker fløj rundt imens han blot stirrede på hende med et tomt blik*hvem tror hun enligt hun er*lød en af de mange tanker men så fange hans næse igen duften af blod som fik ham til at hoppe ned fra vinduet og gå over til hende, han satte sig ved hendes ryg hvorefter han blotte tænderne og bed sig fast i hendes skulder, kort tid efter begyndte at han at suge blod fra hende igen imens han lag en hånd på hendes kind uden en eneste lyd, hun ville nok fryse fordi han jo var så kold men han var nu ligeglad nu sku han barer ha lidt blod igen for at slukke sin sult som dog aldrig forsvandt men blev ved med at gnave i ham og fik ham til at nedlægge masser af folk bare for at få mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 20:04

Noir vågnede i det hun mærkede hånde på kinden, den iskolde hånd der skar igennem hendes skrøbelige kind i mens hun let rystede af vinden fra vinduet og i det hun åbnede øjnene gik det op for hende hvad der var ved at ske igen"arhhh! stop... ahh" hun bed sig i underlæben og prøvede at slippe fra hans greb men kunne ikke, hun lukkede øjnene til sidst og lod ham gøre det fordi hun havde ikke mere kampånd i sig, hun var ikke overmenneskelig eller styrketræner eller styrkede trænede for den sagsskyld overhovedet.
Hun mærkede hendes krop let ryste og hvordan blodet forsvandt i hende som når man fik taget blodprøve,den forfærdelige følse der var i mens han blev ved.
"Stop Kalden jeg ber dig lad mig så være!" hun mærkede en vrede igen men kunne intet gøre? intet...
"jeg ber dig stop..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 20:13

Kalden nød det han drak og drak men stoppe dog efter lang tid da han ikke ville dræbe hende helt ikke nu, han trak sig så igen ud af hende og klappe hende let på hovedet "tak for maden tøs" svarede han tørt og gik over mod vinduet "men jeg må nok smutte lægerne kommer snart"sag han tørt og gjorde sig klar til at forvandle sig om til et møl, ja et møl! de fleste vampyrer blev til flagermus mens han blot blev et møl men det var nu også fint for han ku nemmer gemme sig når han var så lille, han vendte sig mod hende"et sidste ord? kælling?"spurgt han tørt men hånligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 20:17

Noir så vredt på ham men vente sig om og kiggede ikke mod ham da han endelig var forvandlet eller skulle til det og sagde de sidste ord sagde hun dog intet til ham andet end"ja håber vi aldrig ses igen" hun smilede i det hun rækkede tunge til ham og grinte let mod ansigtet af ham før han ville forsvinde.
Hun ville aldrig nogen sinde se ham der Kalden igen i hele sit liv det ville simpelthen være for meget for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 20:38

Kalden lo koldt"jeg kommer igen"svarede han iskoldt hvorefter han forsvandt eller sådan så det ud men han var dog blot blevet til et møl, han fløj hurtigt ud af vinduet hvorefter han forsvandt ud i mørket, hun sku ikke tror hun barer var sluppet af med ham han ville da finde hende igen.

//slut på emnet//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hurts more than it seems :_: Kalden Privat Empty Sv: Hurts more than it seems :_: Kalden Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum