Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A night in the shadow of Terre - Noir. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A night in the shadow of Terre - Noir. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A night in the shadow of Terre - Noir. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A night in the shadow of Terre - Noir. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A night in the shadow of Terre - Noir. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A night in the shadow of Terre - Noir. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A night in the shadow of Terre - Noir. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A night in the shadow of Terre - Noir. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A night in the shadow of Terre - Noir. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A night in the shadow of Terre - Noir. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A night in the shadow of Terre - Noir.

Go down

A night in the shadow of Terre - Noir. Empty A night in the shadow of Terre - Noir.

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 12:56

Sted: I en lidt mørkere del af Terre. Slumkvarteret, kan man vel sige. Godt nok et sted hvor Sam ikke plejer at komme, men en gang skal jo være den første.
Omgivelser: En masse lejligheder, som er i rigtigt dårlig stand. Der er grafittitags, væltede skraldespande og dårligt vedligeholdte forhaver over alt. Man kan se nogle lysskær fra gyderne over det hele.
Dag+dato: Irl.
Tid: Klokken er omkring 2 om natten.
Vejr: En helt almindelig, kold, sort nat. Der er let overskyet og månen skinner uforstyrret. Stjernerne er svære at få øje på. Der er køligt i luften og man kan nærmest fornemme at alt nærmest står helt stille.11
Påklædning: En stram sort skjorte, der fremhæver hans mandighed. Udover det, har han en sort læderfrakke der går til anklerne. Han har et par stramme, lyse cowboybukser på, der sidder lidt piget på ham. Han har et par store, sorte militærstøvler på.


Sam stoppede i natteluften. Han stod helt stille og stirrede ud i luften. Han kunne se sin egen ånde, i den kolde natteluft, der omsluttede hans mørke skikkelse. Hans gråbrune øjne, med ravfarvede undertoner, søgte let omkring i det mørke slumkvarter. Hvordan var han endt her? Han havde gået og gået og gået... Han mente da at han kendte hele Terre? Han havde jo boet der i 7 uger, så hvorfor burde han ikke kende denne del af byen? Hvis han altså stadig befandt sig i Terre... Han gik lidt videre, for at få et større indblik af det kvarter han befandt sig i. Han stoppede op foran en enorm gul lejlighed og stirrede op på den. Den så ikke gul ud mere, den var bare gråbrun. Der var graffiti overalt. Der stod alt muligt racistisk, diskrimenerende halløj, der kunne læses, hvis man havde lidt erfaring inden for graffitiens kunst. Det havde Sam dog ikke, så han stod bare og rynkede brynene over det, for at prøve at finde en sammenhæng.
Han gik lidt videre ned af gaden for at se om han kunne finde noget spændende, men der var ingenting. Overhovedet.

//UNDSKYLD! Det er lidt kort, men altså, jeg fik stress fordi min søster sad ved siden af mig og rettede på mine stavefejl.. Så lover at gøre det bedre næste gang! xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A night in the shadow of Terre - Noir. Empty Sv: A night in the shadow of Terre - Noir.

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 17:10

En pige med røde hårtotter selveste ildrødt hår stod ikke langt der fra iført stramme skinny kalkhvid mørke blå jeans og havde røde pletter på bukserne og lidt neon grøn fra de sprayflasker hun holdte i de smukke slanke hænder af hendes samt fingerne let om dem, så man kunne se de blanke glasligende negle der let skindte i lyset fra den høje gadelygte der blinkede let over selveste huset hun gjorde dette mesterværk på, hun havde lavet en virkelig smuk figur, det var en engle der var blandet med en vampyr på den anden side? vinger der var revne på den ene side og den anden intakt, 6 vinger, den mægtigste slags engle der fandtes ifølge bøgerne.
Noir kendte ikke til så meget med selveste racer og det hele men hun havde dog mødt op til flere vampyr.
Hun bar en sort hætte trøje over de mørkeblå bukser der havde kalk ligende pletter hvilket var mening og gav dem struktur og gjorde dem unik.
Hun så let rundt i det hendes øjnefarve var rav gul(som en kats gule øjne skindende og blanke) dog ikke kattepupiller, hun var blot menneske der havde haft en alvorlig virus(kan læses på profil)
Hun så lidt rundt i mens hun sprayede videre og hun havde lidt grøn her og der ved ansigtet, men man kunne dog stadig se den let blege kulør af hendes dog lignede hun ikke en vampyr men heller ej så meget et menneske ?.
Hun var slank og spinkle bygget, dog med kvindelige former der var tydlig at se på grund af tøjets stramme effekt, og dens figursyede syninger.
hun havde sådan haft lyst til at tage hjemme fra og der stod hun så og havde fundet dem her og var blot blevet fanget i noget hun normalt ikke ville blive fanget i at gøre?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A night in the shadow of Terre - Noir. Empty Sv: A night in the shadow of Terre - Noir.

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 15:48

Sam fornemmede straks en anden eksistens. Dog kunne han ikke mærke om det var menneske eller vampyr? Hans ravfarvede øjne søgte først ned i jorden. Så drejede han ansigtet og kiggede over skulderen, hvor der stod en rødhåret pige. Hun holdte en sprayflaske i sin hånd, og den bløde lyd derfra fyldte hele kvarteret. Som om den var altafgørende. Han begyndte langsomt at vende sig om og gå over med pigen, hvis hår skinnede. Han kunne fornemme noget af ansigtet, der gemte sig bag den klare farve. Huden var bleg og øjnene ligeså ravgule som hans egne. Han havde ingen idé om hvorfor, eller hvordan, men kvinden tiltrak hans opmærksomhed. Jo tættere han kom, jo mere ubestemmelig blev kvinden. Var det en kvinde eller en pige? Et barn eller en voksen? Var hun bare et simpelt menneske? Et aftenmåltid, for en af disse sultne vampyrer der gik rundt?
Han stoppede op ved siden af hende og rettede blikket mod muren, der var gemt bag graffitien. Hendes kunstværk skinnede klarest mod alt det andet. "Hvad er det?" spurgte han og vendte igen sit blege ansigt mod kvinden. Han stod rankt og stolt, nærmest som en hund der sad på en udstilling. Hans ravgule øjne var indtrængende og opslugende, som havde han tænkt sig at spise hendes sjæl.
"Jeg hedder Sam," sagde han så, som om det var alt der skulle til for at fange hendes opmærksomhed.

//UNDSKYLD! Jeg har lidt stress for tiden. >_>//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A night in the shadow of Terre - Noir. Empty Sv: A night in the shadow of Terre - Noir.

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 16:28

Noir indsnuste den dejlige giftige duft fra sprayens farlige indhold i det hun stoppede brat op med at spraye.... da hun hørte Sam bagved sig, dog vidste hun ikke hans navn eller hvem det var men hun kunne fornemme ham meget og hun lod let de skindende negle klire hen af den metaliske side af dåsen i det hun gav et skævt perle smil fra læberne hvor den rosa røde farve bestemte makant.
Hun drejede let rundt i det hun kiggede op mod Sam og så lidt specielt på ham i det hun opdagede hans smukke rav gule øjne i det hun rødmede over den samme farve han havde, havde hun os"ondskab og godhed... en blanding af stærke væsner... engle og vampyr" hun smilede lidt og sagde"Mit navn er Noir" hun lagde hovedet let på skrå og gik så lidt bagud.
Man kunne se på det smukke ungdommelige ansigt at hun havde lidt maling i ansigtet her og der, lidt blå var på hendes kind og skjulede det meste af den rouge lignende farve over hendes kinder.
Hun trak stille hætten væk fra håret og lod den falde ned så det ildrøde hår kom sprudlende og bølgende frem mens det havde sin egen shampoo duft og glans, men... Noir var heller ikke en helt normal teenager på 17 år... hun havde en speciel duft i sit blod men ellers duftede hun nogen lunde om normal vampyr men vis hun skar sig kunne man dufte en speciel lokkende duft... netop fordi hun kunne forvandle sig til folk og senere os ville kunne kopiere deres evner, dog kun vis hun havde forvandlet sig til dem.. ellers ville hun ikke have deres evner...
"Såååååhh...?? Sam hvad bringer dig ud i nat.. heeeelt.. alene?" hun smilede lidt lumsk og hendes stemme var flydende og lokkende i sig selv, men hun måtte sige ham Sam... han virkede selv lokkende og tiltrækkende på en mystisk måde.. *Er han ... mund farlig?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A night in the shadow of Terre - Noir. Empty Sv: A night in the shadow of Terre - Noir.

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 16:44

Sam løftede øjenbrynet og kiggede indgående på Noir, hvis kinder antog en kraftig rødmende farve. "Engel og vampyr?" Han drejede ansigtet mod spraymalingen på væggen. "Sær blanding." hviskede han for sig selv. Han kiggede op, da hun fortsatte med at tale. Duften slog ham hårdt i møde da hendes hår sprang frem fra hætten. Hans hjerte slog lidt hurtigere, men det slappede langsomt af igen. Han løftede øjenbrynet højere op i panden, ved hendes spørgsmål. Stemmen var fuld af forventning og måske noget seksuelt? Sam morede sig på en måde, men det var kun inden i. Han viste det ikke. Langsomt, ganske langsomt, sagde han med sin mandlige, dybe stemme, der havde en hæs røst over sig: "Jeg er generelt en der bevæger mig mest om natten. Graffitikunst har altid fanget min opmærksomhed." Dette var en hvid løgn fra hans side af. Nok mest en undskyldning for at få opmærksomhed fra kvindens side.

"Hvad laver du herude?" spurgte han så. Hans bevægelser var langsomme, da han bevægede sig tættere på graffitien på væggen. Han samlede en af de mange dåser op og rystede den. Langsomt begyndte han at skabe mere 3d-agtige detaljer på vampyrenglen, som skinnede. Han skabte skygger og mere skeletagtige træk. Han smed dåserne fra sig og vendte sig mod Noir. "Undskyld, frue." Han smilede stille og tog hendes hånd, for at plante et blidt kys derpå. "Jeg ville se om jeg kunne gøre den lige så smuk som Dem." Gentleman-siden trådte tydeligt frem i ham, imens hans øjne blev mere lokkende..

//Undskyld, det blev lidt kort. >_>//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A night in the shadow of Terre - Noir. Empty Sv: A night in the shadow of Terre - Noir.

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 17:26

Hendes øjnvipper var en stærk sort farve der prægede dem, samt hendes øjenvipper var lange og utrolig stor slående som modeller havde i reklamerne for deres produkter for øjen vipper. Hun blinkede let med øjenlågene der bar de pragtige øjenvipper og vis man så for lang tid på dem var det ligesom i film næsten ren slowmotion at betragte deres smukke bue op mod himlen selv. Hun smilede let over hans søde spørgsmål og mærkede en vis form for flovhed over at være i hans nærvær? fordi han var så anderledes for de fleste væsner hun egenlig havde mødt?? men hun kunne ikke rigtig fornemme hvad han egenlig var for en?... vampyr måske... nej eller jo?? eller hmm engel nej?.
Hun rødmede let over at fange sig selv i at betage ham for meget og vendte let de rav gule dybe øjne væk fra hans krop og ham selv i det hun bed sig let nervøst i underlæben."egenlig så jeg ikke den der laver grafitti normalt men... men de stod her og så fik jeg lyst til at udfolde mig lidt og jeg er nu egenlig ret kreativ haha, men?? ja sær blanding ikke sandt" hun grinte let og rømmede sig så i det hun strøg fingerne let igennem de røde hårlokker.
"Jeg går her ude og slapper lidt af, lader tankerne stryge af sted mens jeg sprayer lidt her og der, ellers? så var jeg egenlig bare ude for at se byen lidt an" hun smilede kært til ham og så overrasket på ham da han sprayede på hendes maleri af en slags og hun stod der helt lammet og gik så få skridt bagud så hun stod lidt bagved ham og tabte så den røde spray dåse så den gav et let Sqush! efter sig..
"Waaauuuw.... den er virkelig smuk nu, ja nærmest fulendt arbejde af det jeg havde forstillet mig inde i mit hoved blot ... bedre og smukkere" hun så helt lamslået på ham da han sagde han prøvede at gøre den så smuk som hende. hun kunne slet ikke fremstamme et ord. *H..h..han er så anderledes.. end alle de andre men.. men hvorfor?*.
Hun så ned på sin hånd som var der sket noget, enden forfærdeligt eller noget virkelig fantastisk og godt??? eller blot utrolig overraskende.
Dette her var positivt"så sam.. hvad hedder du ud over Sam?" hun gav ham et drilsk smil let skråt og lidt playgirl agtig i det hun stod der med armene let krydset og hendes hofte let skud ud til siden så hun stod i en lidt smidig men poserende position.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A night in the shadow of Terre - Noir. Empty Sv: A night in the shadow of Terre - Noir.

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 15:02

Sam slap hendes hånd og betragtede hende. Langsomt trådte han et skridt tættere på hende og lyttede til hendes spørgsmål. "Sam Hermie. Og dig, Madame?" spurgte han. Hans hænder gled langsomt igennem det røde hår og han lod fingrene glide ned på hendes kæber. Han kyssede hende blidt på læberne og slap hende så. Trådte et skridt bagud og lagde hovedet let på skrå. Han drejede ansigtet ned mod gaden og så to drenge komme gående. Wannabe-rockere. Små, spinkle drenge, med håret trukket tilbage og tunge læderjakker. "Knep ham, din luder!" råbte den ene. Sam løftede øjenbrynet og drejede sig, så han kunne se dem begge bedre an. Han gik langsomt frem imod dem og de stoppede begge to op. Mennesker, var de. Den ene af dem stoppede op, og tog fat i den anden, hvis hår var flammende rødt. Postkasserødt. Det var ham der havde råbt. "Forhelvede, man, du har pisset ham af!" sagde ham, der ikke havde råbt. Ham der havde råbt, ham med det røde hår, svarede bare, uden så meget som at flytte blikket fra Sam: "Ja, men vi er to, og han er en. Og måske kunne vi kigge på hende luderen bagefter." Han nikkede over mod Noir.
Sam gik to skridt hurtigt frem og tog fat i nakken på manden, med det røde hår. Han lænede sig frem og bed struben ud på ham. Blodet væltede ud af halsen på manden, og han faldt, da Sam gav slip på ham. Sam trådte langsomt frem mod den anden, som vendte sig om og løb. "Jeg melder dig til politiet, svin!" råbte han i farten. "Good luck." hviskede Sam og vendte sig om. Han gik over mod Noir. Blodet omkring hans mund skinnede nærmest, mod hans blege hud. Han hev sit jakkeærme udover hånden og tørrede det værste væk. "Undskyld, frue..." sagde han lokkende og trådte lidt frem. "Men der måtte ikke ske dig noget." sagde han så. "Jeg læste deres tanker. De ville voldtage dig. Og dræbe mig." Han stod stille, de 20 centimeter fra Noir, og forventede en masse slag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A night in the shadow of Terre - Noir. Empty Sv: A night in the shadow of Terre - Noir.

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 15:22

Noir stod lidt og betragtede Sam og vidste ikke hvad hun skulle sige, hun var ikke vand til andre fyre så hende an eller deres læber rørte hendes hånd eller den dejlige blide berøring i hendes ildrøde hår der let strøg sig imellem hans smukke finger og ned mod hendes skuldre indtil"HM!?" hun spærrede øjnene brat op i det han kyssede hende og hun anede ikke hvad der skete, han kyssede hende jo blot pludselig?, det var ikke normalt af nogen der lige havde mødt hinande overhovedet at gøre sådan noget hun anede ikke ind og ud mere af hele denne her mærkelige situation.

*Hvad laver han... hvor.. omg!?...* hun betragtede de to fyre og kiggede så på den blodige sam og gik let et skridt bagud da hun hørte det med voldtage og sagde"hvad!" hun kiggede nervøst rundt og sagde"jeg... der er vist ikke sikkert her mere hva?" hun gik lidt bagud og så Sam i øjnene og sagde"men ... men du kan ikke kysse mig jeg er allerede lovet ud til min skaber" hun så lidt væk fra Sam fordi hun kendte ikke helt til rigtig kærlighed og små forelskelse, og havde ikke haft muligheden for det eftersom Scars forvandlede hende og sagde hun kun var hans og ingen andres.
Hun gik stille hen af gaden og sagde"Vil du med Sam og mit navn er Noir Everett Parakiss" hun gav et sødt smil fra sig og så flovt ned i jorden fordi hvordan skulle hun reagere overfor en fyr som der lige havde kysset hende på læberne ud af det blå" Det gør intet at du dræbte ham, blot der ikke skete dig noget...." hun så lidt væk i mens hun gik og betragtede så Sam lidt igen og sagde"Hmm? så bor du her i byen Sam"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A night in the shadow of Terre - Noir. Empty Sv: A night in the shadow of Terre - Noir.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum