Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

2 deltagere

Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Søn 6 Mar 2011 - 20:57

Som i kan se hvad der står så står der skam at jeg søger et OFFER

Ejer siger - ""Yearh thats right, a victim and it could be you.... but""
Noir siger - ""But??... why the hell but, i wanna feed on somebody NOW!!!""
Ejer - ""shut up and let me handle this""
Noir - ""But..But.. i´m HUNGREY!.. Q__________Q *crying* ""

Reglerne er der jo fordi ja ellers ville jeg dø xD.

1. Du skal være et hankøn, helst nær de 18 år og op efter(ikke for gammel)
2. Du skal ku skrive over 7 linjer helst!, skriver temmelig meget i mine krea boost
3. Its not snuggling huggling emne så dont think that.
4. JA VOLD VIL SIKKERT VÆREMED I EMNET, men ingen død ved mindre du vil dø??.
5. Du ? skal ha blod i dig xD!, ellers ville man jo ikke kunne bide/suge blod fra sit første offer?....

Derudover søger jeg skam os andre Vampyr der måske kunne vise lidt mere INDBLIK i selveste vampyr verden for den nye NEWBI vampyr Noir :D
/Det var alt/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Logan Søn 6 Mar 2011 - 21:03

Jeg er på hvis du tør xD men jeg giver ikke op uden kamp!
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Søn 6 Mar 2011 - 21:06

jeg er også på og jeg er med på det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Søn 6 Mar 2011 - 21:32

jeg er selv newbie her inde men søger også andre vamp body's så jeg er meget frisk. det kunne være meget fedt at få noget fedt RP igang så er helt sikker frisk..

har tonser meget afaring med at spille vamp. så det bliver ikke noget problem. da jeg er vampire GM i vampire the masqurred IRL.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Søn 6 Mar 2011 - 21:40

O_O... WOW for real!..

At føle sig beæret over at jack connel vil skrive med en.
:D !

tænkte om hvor du så ville ha emnet henne af? :D
vil med glæde lave det ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Søn 6 Mar 2011 - 21:41

nå,nå og så kan du godt lave hans men ikke mit??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Søn 6 Mar 2011 - 21:48

Cheryl er i gang med vores......

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Søn 6 Mar 2011 - 21:49

jubii!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Søn 6 Mar 2011 - 21:52

hehe :P

Jamen det kunne være fedt hvis du ville lave det:P
jeg tænker at det skal være inten et møde hvor jeg hjælper dig med din første fangst på en NPC eller så kan det jo også bare være at vi mødes ved tilfældighed :P

du starter emnet og så tagger jeg bare med :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Søn 6 Mar 2011 - 21:57

Lavet Cheryl :D.

Hmm tænker at ? det kan være et mislykket fangs på en NPC :D jack.
Og så kommer du jo frem på et tidspunkt. ^^
Men laver det, og hmm bliver nok i parken så ? vis det er helt iorden med dig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Søn 6 Mar 2011 - 22:05

det er super cool :P tror det bliver fedt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Manda Søn 6 Mar 2011 - 22:16

Naturlige fjender mødes! Vi skal emne samn!xD
Men bare så du ved det er min figur ikk i det der med vampyr og varulv er fjender. Men selvfølgelig, hvis du slår slår jeg igen! >:D
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Man 7 Mar 2011 - 14:21

heh lyder fedt Manda og Logan.. Noir ville aldrig bide dig xD hun kender dig jo ;P.
og sirius ^^ kan nok godt lave et emne hvor Noir bider dig :D

MEN ER DER MÅSKE ANDRE DER VIL MELDE SIG xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Man 7 Mar 2011 - 16:03

I wanna.. *Stikker en arm i vejret og vinker med et smil*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Man 7 Mar 2011 - 16:06

hehe Meallán Lyder dejligt :D !.
Hmm? vil man være det første bid offer så??
:D , og hvor kunne man godt tænke sig emnet henne af ;P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Man 7 Mar 2011 - 16:11

Tror nok ikke, at du får så let ved at bide.
Et sted, hvor man let kan fare vild?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Man 7 Mar 2011 - 16:22

Skoven xD.
og okay ^^" men vis det nu er ;P man kommer tæt nok på må man så bide. :P altså blot bide ikke meget andet x)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Man 7 Mar 2011 - 16:25

Okay.. og du bider, hvis du kan komme til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Gæst Man 7 Mar 2011 - 16:35

Checking it out.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne Empty Sv: WARNING! ..Søger første bid offer x'D / Emne

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum