Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
2 bloodsuckers meet //Noir-privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
2 bloodsuckers meet //Noir-privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
2 bloodsuckers meet //Noir-privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
2 bloodsuckers meet //Noir-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
2 bloodsuckers meet //Noir-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
2 bloodsuckers meet //Noir-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
2 bloodsuckers meet //Noir-privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
2 bloodsuckers meet //Noir-privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
2 bloodsuckers meet //Noir-privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
2 bloodsuckers meet //Noir-privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

2 bloodsuckers meet //Noir-privat//

Go down

2 bloodsuckers meet //Noir-privat// Empty 2 bloodsuckers meet //Noir-privat//

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 16:11

s~gågaden i Terre
v~halv køligt, fuldmåne og svag blæst
t~20:00
o~folk der er på vej i byen
p~stramme jeans, stram t-shirt og milibots

______________________

Mørket havde lagt sig over gågaden i Terre by, dog var der alligevel ikke mørkt da gadelamperne var tændt. Folk var paranoide på denne tid af dagen, da der var omkring nu vampyrer og diverse væsner kom ud for at få deres måltider, eller voldtage, hvis man var til sådan noget. Blæsten greb fat i håret på en ung herre der kom gående igennem gaden med et skummelt smil på læberne, ikke fordi han havde noget i sinde, eller ikke lige nu ihvertfald. Hans sorte, halv lange hår sad løst og blev kastet rundt af blæsten, og alligevel sad det perfekt da blæsten igen lagde sig. Han gik med selvsikre skridt ned af gågaden og man kunne høre hvert eneste skridt han tog, takke været hans store støvler, men det var bare sådan hans stil var, sorte jeans, sort t-shirt og milibots, så kunne man ikke gå galt i byen. Han stoppede op, så på månen og tog en dyb indånding. Blod, der var en der havde fået fat i et bytte, hvilket han ville udnyte sig af, så han blev fri for selv et lave noget. Han gik i retningen af hvor lugten kom fra og fandt stedet. Det var en vampyr der var heldig og havde fået en aspara " Mhm det der ser godt ud" sagde han stille og så strengt på den vampyr der havde byttet, han slap det med det samme og lod ham få det. Han gik over og samlede den svage aspara kvinde op i hans arme, trak håret væk fra hendes hals og stak sine tænder i hendes hals. Da han fik noget af hendes blod i munden blev hans ellers gule øjne helt røde og det var som om han ikke kunne stoppe igen. Efter han havde færdiggjort hans bytte lod han kvinden faldt til jorden, slikkede sig om munden og gik tilbage ud på gaden og gik i samme retning som før, inden han fik færden af blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 bloodsuckers meet //Noir-privat// Empty Sv: 2 bloodsuckers meet //Noir-privat//

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 16:47

Noir gik ned af gaden med hendes sorte taske fyldt med blod i fra blodbanken og havde en juice i hånden dog var der blod i den skam os, det var fordi hun var en newbie inde for denne her vampyr race jo og anede ikke helt hvordan hun skulle holde sin sult tilbage så hun havde noget for oppe i næsen så hun for det første ikke kunne lugte noget og bagefter kunne man jo os sige at hun skam heller ikke? kunne være sulten når hun gik og drak menneskeblod ? det ville slukke hendes tørst i normal bestemt tid..
Hun smilede for sig selv mens hun så stille rundt og mærkede de høje sorte stiletter af hendes klikke hen af jorden mens den hvide trøje hang let ned af hendes højre skuldre og hun havde langt naturlig rødt hår til midten af hendes rygge i en let løs fletning der hang ned af ryggen og fulgte hendes bevægelse.
Hun kiggede lidt undrende rundt i det hun syntes at kunne lugte noget for en gangs skyld en mærkelig lugt???... hun rystede dog let på hovedet og rettet så på sine sorte leggins for at komme til at tænke på noget andet mens hun gik videre hen af gaden og tog så juicen i lommen på sin hvide jakke og slikkede sig let over de rosa røde læber i det hun stoppede op og kneb øjnene sammen og tænkte* hmm er det en... en anden vampyr???* hun syntes at kunne fornemme noget og dette måtte være en ny vampyr der var kommet til byen men hun ville ikke tage det for tungt... så hun gik videre fordi hun var ikke et offer mere nu jo så der kunne intet ske??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 bloodsuckers meet //Noir-privat// Empty Sv: 2 bloodsuckers meet //Noir-privat//

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 21:46

Han fik øje på en kvinde i skyhøje stiletter og flammerødt hår, hun var sikkert en af de duller der skulle i byen for at finde " kærligheden". BLAH! Ægte kærlighed kunne man ikke finde på den måde mente han, det var derfor han aldrig gik i byen. Han strøg en sort hårtot om bag det ene øre, men det hjalp intet, for da han lige havde gjort det kom der et vindstød der fik hortotten til at sætte sig der hvor den var inden han havde sat den bag øret. Han gik i den retning hun kom og da de passerede hinanden så han sig oer skulderen og stoppede op * en vampyr? med blod på sig* ja det var vel normalt.. Men ikke når det kom fra en blodbank, for det kunne have betydet at denne kvinde havde brydt ind, eller så var hun bare meget gode venner med dem der arbejdede der, hvem ved? Han rystede kort på hovedet og fortsatte videre ned af gågaden og prøvede at ignorere alle de kvinder der nærmest kælent som en kat smøg sig op af ham " Smut med jer " hvæsede han og skubbede dem væk fra sig, men en af dem fandt sig ikke i det og gik efter ham. Han havde mærket at nogle var fulgt efter ham og stoppede op, vente sig om og så en af de kvinder han havde afvist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 bloodsuckers meet //Noir-privat// Empty Sv: 2 bloodsuckers meet //Noir-privat//

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 21:58

Noir så let op i det hendes flammerøde hår dækkede for det yderst smukke udsyn af hendes øjne og ansigt. Hun mærkede hårlokkerne berør kinderne af sig og stryge sig hen af hendes skuldre mens hun lod sig blidt trække vejret i det hun gik forbi den skumle fyr men de fortsatte blot i hver sin retning indtil..*Hmm...? hvad er det.* hun smilede over denne her fornemmelse i det hun forvandlede sig til et helt normalt menneske en pige der lignede en af disse her tøser der elskede at gå i by, iført en stram hvid top der viste maven på hende og så en sort nederdel der var lårkort og viste næsten røven især vis man hoppede.
Hun havde stiletter skyhøje ja i hvid på og armbånd på hver håndled i regnbuens farve i det hun gik efter selveste den msytiske fyr, hun så på oigen og smilede, pigen anede ikke uråd.. dog da Noir smed sin sorte taske og stod direkte bagved pigen skrig hun let i det Noir borede hendes lange spidse glasklare negle direkte ind i halsen på den unge pige og hendes stemme døde hen og øjnene blev hvide på pigebarnet i det den blondhåret pige blev langsomt højere i det og fik ildrødt hår længere end før til midt på ryggen, og de lange tottere slikkede sig hen af hendes hals og blottede de skindende nærmest lyende gule øjen af Noirs nu... der lignede en reptilsk øjne, blot de lyste og pupillen i sort var ikke så spids som en kats.
Hun smilede med de lange hugtænder der var hvide og sylespidse i det hun hev neglene i et ryk ud af pigens hals og blodet splattede fra neglene let ud på den hvide væg ved siden af og lod noget f blodet rande ned af pigen og Noirs hånd det holdte fast i hendes kæbe... før der lød et højt knas fra nakken af pigebarnet...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 bloodsuckers meet //Noir-privat// Empty Sv: 2 bloodsuckers meet //Noir-privat//

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 22:13

Han så på denne rødhårede kvinde der lige havde "ødelagt" en pige næsten lige foran hendes øjne * smukt* tænkte han og smilte for sig selv idet en anden tøs kom over til ham " Hør nu her i sindssyge kvindemennesker. Jeg vil ikke have sådan nogle billige ludere som jer" sagde han og vendte sig om for at gå, idet en af dem greb fat i hans hånd " Tuomas kære ven, kan du ikke huske mig?" sagde hun og smilte svagt til ham "Amaya? Det kan ikke være dig for du døde sammen med alle de andre i det hore hus for flere år siden" sagde han og hev sin hånd til sig. Det var rigtigt nok, denne kvinde var Amaya, en af hans gamle elskerinder, men efter horehuset blev ødelagt af en flok vampyrer døde de fleste der inde. Han så på hendes hals " vampyr?" sagde han og smilte for sig selv. Han ville ikke have noget med hende og gøre og derfor vendte han sig om og gik væk fra dem " Smut Amaya, du er ikke længere min elskerinde" sagde han idet et dystert smil strejfede hans læber og blev der. Det var nu eller aldrig, hvis han skulle have en chance for at komme væk fra disse unge piger der hele tiden var i hælene på ham. Det kan da ikke passe, så lækker var han da heller ikke? Var han?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 bloodsuckers meet //Noir-privat// Empty Sv: 2 bloodsuckers meet //Noir-privat//

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 22:18

Noir så rundt og smilede lidt for sig selv i det han virkelig ikke vidste hvilken gruppe han tilhørte men hun var overhovedet ikke det mindste intresseret i denne fremmede nej... hun var allerede forlovede væk til sin skaber en russisk våben dealer med adrenalin i sit indtagende blod og en form for skydelyst der virkelig sagde noget.
Hun var blot ude efter en ting og det var dette her lette bytte den lette pigebarn der havde forfulgt en anden vampyr han og havde nu endt i Noirs klør for at sige det lige ud fordi hendes negle var lettere fliede spidse så de kunne gennem pierce huden af svage væsner som mennesker jo var, hun havde jo været en af dem.¨Hun bed sig let fast i pigen og sugede til i det hun slap hende med et ovnlig bump og så efter fyren mens hendes gule øjne nærmest var flammende lyse og i et forsvandt hun hurtigt og var allerede på vej tilbage til sin taske... disse vampyrer der ikke havde magt og dominans i sig, havde hun igen interesse i at finde ud af noget om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 bloodsuckers meet //Noir-privat// Empty Sv: 2 bloodsuckers meet //Noir-privat//

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 22:53

Han så sig over den ene skulder og så at Amaya blev overfaldet " For satan da kvindemenneske" sagde han for sig selv og gik over til hende " Du er da dygtig sådan at dræbe en af din egen slags?" sagde han lettere irriteret idet han bukkede sig ned for at samle Amaya's lig op, trak hendes hår til side og viste kvindens hendes mærker i halsen " Det var mig der gav hende dem" sagde han og satte hans tænder i hendes hals og drak hendes kostbare blod til der ikke var mere tilbage i hendes krop. Han lod stille Amaya's lig falde til jorden og gik over mod denne rødhårede kvinde " Hør her din lille tøs! Det kan godt være det så ud til hun irriterede mig, men det giver dig ingen ret til at myrde hende" sagde han og skubbede til hende. Hans rovdyrs gule øjne blev hurtigt røde og skindede som et lys. Han smilte dystert til hende så hans hjørnetænder blev blottede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 bloodsuckers meet //Noir-privat// Empty Sv: 2 bloodsuckers meet //Noir-privat//

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 23:00

Noir mærkede den røde flamme i hende og vendte sig vredt om mod ham og tog hårdt fat i hans hals med et og bordet neglene ned i hans hals og sagde vredt med blottede tænder og en alvorlig stemme"Hør her, jeg har ingen interesse i dig eller om hun irriteret dig, jeg så et let bytte og ja... jeg er fuldstændig ligeglad hvem fanden hun er om hun er din luder eller kæreste eller kone, jeg ser svaghed og angriber forstået!" hun klemte hårdt til og slap ham så i det hun forvandlet sig til en høj stærkere ligende kvinde med platinsk hvidt hår i det hun stadig havde de rav gule øjne og sagde med denne her hårde stemme"tro ikke du er alt i denne her verden, jeg har allerede en forlovede hvorfor skulle jeg så nogen sinde finde interesse i dig? og jeg er ligeglad om det min egen race.... svaghed er svaghed og nej.. jeg vil ikke slås mod dig brug dine homoner på en anden og lad vær med at pisse mig af, jeg nok ikke farlig for dig nu men var din mund!" hun viste tænder let og vidste han var vampyr men han gjorde dumt i at undervudere hende. han var ikke tiltrækkende i hendes øjne og omvendt hun var det nok ikke i hans øjne derfor skulle han ikke tirre hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 bloodsuckers meet //Noir-privat// Empty Sv: 2 bloodsuckers meet //Noir-privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2011 - 15:37

Han tog sig til halsen og grinte bare af hende " Skal jeg vare min mund?" sagde han og smilte idet hans sår på halsen healede. " Hvad fuck er dit problem?" sagde han og vendte sig om idet han gjorde klar til at forsvinde fra stedet. Han gad ikke kæmpe med en tøs. " Jeg har ikke gjort dig noget som helst og så angriber du mig bare?" sagde han vrissende og halv bitchende, vendte sig om og gjorde sig klar til at gå fra stedet, denne unge dame er ikke bange for farer, hvilket han syntes var godt af en på hendes alder. Måske var hun alligevel lidt fr modig, men det fandt hun jo nok ud af når hun finder sin overmand, som nok skulle give hende en lærestreg, men denne mand var ikke Toumas, for han gad ikke slås med børn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

2 bloodsuckers meet //Noir-privat// Empty Sv: 2 bloodsuckers meet //Noir-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum