Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3

Go down

Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3 Empty Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3

Indlæg af Gæst Tirs 15 Mar 2011 - 14:08

Okay går direkte til sagen.

De gyldne regler :D

1. Køn er lige meget os race for den sag.
2. Blod, vold og alt det der er helt iorden undtagen. Forvandling uden tilladelse og drab.
3. Skal kunne skrive over minimum 10 linjer.
4. Jeg skal nok lave.
5. Kan kontaktes over PM og her.
6. Der er intet der hedder først til mølle men laver emnerne så hurtigt og godt jeg nu kan oven i dem jeg har.

vil i vide mere om min karakter så læs selv om der ikke står det vilde, så mener jeg mener man skal møde personen i emnet og se det an.


VÆR KREATIV :D og farverig det gir de bedste emner/detaljerede :D..
dog behøves du ikke være en cyper god skriver for den sags skyld, fordi er ikke helt vild over erfaren selv.
Men skriver utrolig godt, nærmest 0 stave fejl ^^ så ? skriv vis i er interesseret i et emne..


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3 Empty Sv: Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3

Indlæg af Gæst Tirs 15 Mar 2011 - 14:18

jeg er frisk vis du laver

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3 Empty Sv: Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3

Indlæg af Gæst Tirs 15 Mar 2011 - 14:20

:) lyder dejligt. Nogen steder du måske kunne tænke dig at have emnet ved?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3 Empty Sv: Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3

Indlæg af Gæst Tirs 15 Mar 2011 - 14:21

hmm et sted i terre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3 Empty Sv: Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3

Indlæg af Gæst Tirs 15 Mar 2011 - 14:24

Ok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3 Empty Sv: Kedsomhed... spænding? hjælp emner søges.. :3

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum