Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hey peeps^^.. Emne? :D
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Hey peeps^^.. Emne? :D
Hello, folks!! ^w^
Jeg keder mig viiiiiildt, og ville høre om der var en der ville emne? :3 Hvis det er virkelig, virkelig vigtigt for jer, så laver jeg det.. <___<
Men, men.. (I'm so sorry, but I have to do this.. --' ) Jeg har nogle krav som i lige skal overholde D:
1. Skriv mindst 5 linjer
2. Lad jeres fantasi udspille sig, så bliver det mere spændende :D
3. I behøver ikke at være fantastiske stavere, men jeg skal kunne forstå hvad i mener^^
4. Emnet må gerne indeholde kamp, vold, mv. men jeg vil ikke have at Kiki skal dø, endnu... :b
Jeg er ikke så vil med meningsløse emner, så det ville være helt i top, hvis vi kunne finde på et plot :D Vi kan selvfølgelig også bare starte et tilfældigt emne og se hvad der sker^^
God, I feel terrible.. D:
Jeg keder mig viiiiiildt, og ville høre om der var en der ville emne? :3 Hvis det er virkelig, virkelig vigtigt for jer, så laver jeg det.. <___<
Men, men.. (I'm so sorry, but I have to do this.. --' ) Jeg har nogle krav som i lige skal overholde D:
1. Skriv mindst 5 linjer
2. Lad jeres fantasi udspille sig, så bliver det mere spændende :D
3. I behøver ikke at være fantastiske stavere, men jeg skal kunne forstå hvad i mener^^
4. Emnet må gerne indeholde kamp, vold, mv. men jeg vil ikke have at Kiki skal dø, endnu... :b
Jeg er ikke så vil med meningsløse emner, så det ville være helt i top, hvis vi kunne finde på et plot :D Vi kan selvfølgelig også bare starte et tilfældigt emne og se hvad der sker^^
God, I feel terrible.. D:
Sidst rettet af Kiki Tirs 15 Mar 2011 - 20:14, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: Hey peeps^^.. Emne? :D
Awesome.. :D
Kiki er ret ond, og egocentreret, så hvad skal vi finde på?^^
Kiki er ret ond, og egocentreret, så hvad skal vi finde på?^^
Gæst- Gæst
hmog Davy er alvorlig samt høflig(og snart vampyr) jeg er frisk på næsten alt dog ikke drab eller forvandling
Gæst- Gæst
Okay, kan jeg spørge hvorfor han snart er vampyr?^^
Altså, hvis Davy er et "godt" væsen, vil han vel sikkert gerne stoppe vampyrene? Han kunne jo være ude efter Kiki, eller noget i den dur^^ Men, vi skal nok lige gennemarbejde plottet ;-)
Altså, hvis Davy er et "godt" væsen, vil han vel sikkert gerne stoppe vampyrene? Han kunne jo være ude efter Kiki, eller noget i den dur^^ Men, vi skal nok lige gennemarbejde plottet ;-)
Gæst- Gæst
(Davy er en af mine gamle bruger og han har altid været animagus så derfor skal han være vampyr, da der skal ske noget nyt for ham)
hmm hel god er han ikke der r en dyb vrede samt hævntørst dybt inde i ham om kommer frem når han bliver sur, hmm desuden har ha ikke rigtigt noget mod vampyrer, men måske ku hun prøve at få lidt blod fra ham? eller noget i den stil
hmm hel god er han ikke der r en dyb vrede samt hævntørst dybt inde i ham om kommer frem når han bliver sur, hmm desuden har ha ikke rigtigt noget mod vampyrer, men måske ku hun prøve at få lidt blod fra ham? eller noget i den stil
Gæst- Gæst
Odette: Tjoeeh..^^ Kiki er en vampyr, og da du er ret ung, og en animagus, er der ikke meget der stopper hende fra et spise dig...
Men vi kunne jo selvfølgelig lave et plot ud af det..? Kiki vil gerne spise Odette, men Davy, vil gerne beskytte Odette, da hun jo både er af hans art og et lille barn?^^ Hvad synes i om det? :b
Davy: Hvis du vil kan Kiki forvandle dig til en vampyr?^^ Altså, hvis du er sikker på at du vil være en :b
Men vi kunne jo selvfølgelig lave et plot ud af det..? Kiki vil gerne spise Odette, men Davy, vil gerne beskytte Odette, da hun jo både er af hans art og et lille barn?^^ Hvad synes i om det? :b
Davy: Hvis du vil kan Kiki forvandle dig til en vampyr?^^ Altså, hvis du er sikker på at du vil være en :b
Gæst- Gæst
tak men bliver forvandlet af Scars
hm men tænkte på at et emne kun os to er bedst da jeg ikke er helt så god til at emne med flere i et emne, men ja hun ku da prøve at spise mig skal nok kæmpe imod og så må vi jo se hvad der sker.
Men er da frisk på at prøve
hm men tænkte på at et emne kun os to er bedst da jeg ikke er helt så god til at emne med flere i et emne, men ja hun ku da prøve at spise mig skal nok kæmpe imod og så må vi jo se hvad der sker.
Men er da frisk på at prøve
Gæst- Gæst
Ja, jeg tænkte bare at, det kunne være et godt plot, hvis Davy ville beskytte Odette :b Jeg mener, uden en til at beskytte hende, vil der desværre ikke være noget der afholder Kiki fra at sætte tænderne i hende :/
Gæst- Gæst
Okay, hvad med dig Odette? ;-) (Bare rolig, Kiki når aldrig at spise dig ..)
Gæst- Gæst
Tjaeh, hun svarer vist ikke, så vi må finde på et andet plot, Davy ;-)
Gæst- Gæst
Godt så^^ Kan jeg få dig, Odette, til at lave emnet? For så kan Kiki komme som nr. 2, for at dræbe dig, og så, som nr. 3, Davy, der vil redde dig? :)
Så kan vi blive ved med at have denne rækkefølge: Odette, Kiki, Davy, Odette, Kiki, Davy, Odette, Kiki, osv.
Så kan vi blive ved med at have denne rækkefølge: Odette, Kiki, Davy, Odette, Kiki, Davy, Odette, Kiki, osv.
Gæst- Gæst
Kan det være i skoven? Og det må gerne være mørkt, Kiki er jo vampyr ;-)
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont