Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Tilbage, og klar til emne.. Frisk?
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Tilbage, og klar til emne.. Frisk?
Yes..
Erhm.. Angelie og jeg har været utrolig meget væk den sidste tid, men vi er så småt på vej tilbage.. Og hvilken bedre måde er der at fejre det på, end et emne med en person? :D Så derfor.. Jeg vil rigtig gerne have et emne op at køre..
Min egen karakter ligger oftest op til slagsmål med sin skarpe tunge, så du skal ikke regne meget med emner, hvor de måske vil blive venner.. Der skal en hel del mere til, og det sker ret sjældent..
Men ellers.. Ja.. Jeg kræver egentlig bare en nogenlunde normal længde og kreativitet i emnet.. Selvfølgelig er der et kreasvigt engang imellem, men ikke hele tiden, og to-tre linjer bliver bare meget hurtigt kedeligt.
Erhm.. Angelie og jeg har været utrolig meget væk den sidste tid, men vi er så småt på vej tilbage.. Og hvilken bedre måde er der at fejre det på, end et emne med en person? :D Så derfor.. Jeg vil rigtig gerne have et emne op at køre..
Min egen karakter ligger oftest op til slagsmål med sin skarpe tunge, så du skal ikke regne meget med emner, hvor de måske vil blive venner.. Der skal en hel del mere til, og det sker ret sjældent..
Men ellers.. Ja.. Jeg kræver egentlig bare en nogenlunde normal længde og kreativitet i emnet.. Selvfølgelig er der et kreasvigt engang imellem, men ikke hele tiden, og to-tre linjer bliver bare meget hurtigt kedeligt.
Angelie- Proficient (Rank 16)
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Antal indlæg : 1681
Sv: Tilbage, og klar til emne.. Frisk?
Jeg er på, hvis du laver :D
Logan- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 582
Well Well.. Det klassiske.. Men så kræver jeg, at du vælger et sted ^^
Angelie- Proficient (Rank 16)
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Antal indlæg : 1681
Altså...... jeg tænker/tænkte lidt på siden du er elver, så må det jo være et sted med natur, med mindre du er en moderen elver?
Men hvis du er den 'naturlige' elver hvorfor så ikke skoven? :D
Men hvis du er den 'moderen' elver hvorfor så ikke Abandonné banlieue? :D
Valget er op til dig, hvad du mest føler din karakter er :D
Men hvis du er den 'naturlige' elver hvorfor så ikke skoven? :D
Men hvis du er den 'moderen' elver hvorfor så ikke Abandonné banlieue? :D
Valget er op til dig, hvad du mest føler din karakter er :D
Logan- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 582
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum