Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nogen der ville ønske et emne med mig? :3

Go down

Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 Empty Nogen der ville ønske et emne med mig? :3

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 20:48

>____> Normal ville jeg skrive alt muligt men what ever x).

Nogen der kunne tænke sig at emne?

Regler
1. Skal kunne skrive over 10 linjer MINIMUM.. Ikke max men minimum.
2. Vold og alt muligt andet er ligemeget undtagen mord, så skal der være plot og tilladelse(men det ikke udelukket).
3. Plots er velkommende, men er ej selv så kreativ inde for plots for tiden desværre.
4. Køn er ligemeget


Angående min karakter (nyttige infoer).
1. Kan transformere sig om til levende organismer
2. Er vampyr og ikke halv.
3. Køn.. mest kvindelig men kan dog blive mandelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 Empty Sv: Nogen der ville ønske et emne med mig? :3

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 21:16

Hm... Lyder fristende x]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 Empty Sv: Nogen der ville ønske et emne med mig? :3

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 21:19

Jeg vil gerne. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 Empty Sv: Nogen der ville ønske et emne med mig? :3

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 21:21

Typisk dig, Raf xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 Empty Sv: Nogen der ville ønske et emne med mig? :3

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 21:22

Hey, bare fordi du er hurtig, så betyder det ikke, at du skal snuppe alle damerne. 8D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 Empty Sv: Nogen der ville ønske et emne med mig? :3

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 21:39

... Kender du ikke først-til-mølle-præncippet? ;D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 Empty Sv: Nogen der ville ønske et emne med mig? :3

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 21:47

>.o... /Scared.

Øhm ? at se på Noah og Rafael.
Wauw *rødme* så Noah hvor vil du gerne have dit emne henne af?

Og Rafael hvor vil du gerne have dit?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 Empty Sv: Nogen der ville ønske et emne med mig? :3

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 21:52

Njaeh, må den stærkeste vinde? xD (Og det er tydeligvis mig)


Hmm, ja, det var et godt spørgsmål.. jeg er ret så ligeglad. Det må være overalt for mig. Så det bestemmer du. n__n

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nogen der ville ønske et emne med mig? :3 Empty Sv: Nogen der ville ønske et emne med mig? :3

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum