Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 17:13

Hej dem som læser dette.

Jeg er sådan set ny her på siden og søger nogle at emne med, det er jo steneren at have en bruger uden nogle emner at skrive i d:
og derfor søger jeg nogle at emne med, jeg har endda nogle idéer til nogle plots eller hvad man kan kalde det, eller bare blot nogle idéer..

Idé 1.
Sandra er en lejermorder og derfor kunne det være sjovt at have nogle Klienter som skal have nogle dræbt..

Idé 2.
Kunne være fedt med nogle som er på hendes liste over dem hun skal dræbe, betyder dog ikke at hun skal dræbe dem, men bare jagte dem og slås lidt..

Tager gerne imod andre gode idéer til plots..
ellers bare emne ^^
håber der er nogen der gerne vil :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Sv: Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 17:30

Lyder sjovt. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Sv: Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 17:33

Ja ikke? :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Sv: Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 17:58

Men jeg skal først lige svare på to andre emner, inden jeg kan starte andre emner. :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Sv: Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 17:59

okay, gør du bare ^^ ellers kan jeg lave emnet hvis det er ??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Sv: Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:07

jeg er frisk dog ikke på dine to ideer men ville gerne skabe et plot med dig:D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Sv: Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:10

Lyder skønt :D.. nå nå du er måske lidt bange? hehe ej driller bare x'D

ville være superfedt :D ..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Sv: Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:13

hehe bange nej men måake vi lige sku skabe et plot over PM?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Sv: Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:14

ja det ville nok være en god idé istedet for at skabe et her :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Sv: Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:15

jep sender dig luge en pm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Sv: Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:16

okay gør du da bare :D.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Sv: Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:18

Hej. jeg er med. Men dsv virker dine plots ikke så godt på bette Phoenix her, da han jo er engel og er lidt sukkersød ... u know, angel ^^
Men er helt klart med på et hvis du vil?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Sv: Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:26

Davs du...
jamen det er også fint med mig behøver jo heller ikke være nogle af dem jeg forslog, da det jo bare var nogle som massede til Sandra d: ..
men er hel klart med på andre, eller det kommer vel anpå hvilke det er..
men har du nogle idéer til et?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Sv: Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:27

Okay, hvis du laver emnet. jeg er med på nummer to plot.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Sv: Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:30

Okay lyder fedt.. så gør jeg det ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Sv: Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:35

Øhm ... ikke lige helt ... eller jov, har faktisk lige fået en. Sender lige ideen i pm :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil Empty Sv: Kig kig kig.. ja kig dog! når du gerne vil

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum