Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x)

Go down

Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) Empty Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x)

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 23:36

Grraaaawwww! ATTENTION
Velkommen dødelige og udødelige

Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) Roar_by_ToddWolf

Som i kan se har jeg prøvet at få jeres opmærksomhed og hvorfor mund?? ^w^.
*at løbe hen til den kendte grønne væg*Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) Run_by_ToddWolf
Jeg søger skam en at emne med ! :D
Reglerne er simple, Grøn godt, gul nogen lunde, rød spørg om lov.

1 - Linje minimum 10 og op af, lad blot fantasien og billeder opsluge dig og skriv helst godt og detaljeret(dog er jeg ej selv den store mesterskriver) men blot du gør dit bedste er det "OK"
2 - Plots fra start er nu altid gode at have så emnet ikke dør hen men "mærk mine ord", plots er ikke livsvigtige for at få et emne med mig, cause we can go with the flow x).
3 - Racer / Køn / Religion er fuldkommen ligemeget, du stadig velkommen.

4 - din karakter skal max være minimum 15-16 og op efter kan ikke rigtig finde grund til at emne med karakter der er ved alder af børn (sorriiiii)
5 - Drab uden tilladelse er STRENGT fobudt, og vil blive lukket ned med det samme og ikke gælde( yearh i know) det urealistisk, så vi skal finde en måde hvorpå hun kan slippe væk inden drabet finder sted.
6 - Helst ikke fri vilje krænkelse ( at tage hendes fri vilje via en evne, ihvertfald skal dette aftales så inden brug )


Nårh men det var skam alt folkens :D , det var dejligt at i smuttede forbi.
Håber at få en PM eller at i skriver her over vis i er interesseret i et emne.

Bye bye
Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) Hermione_dh_by_zsorzset-d2zigbc


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) Empty Sv: Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x)

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 6:12

Jeg er freash :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) Empty Sv: Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x)

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 10:22

wtf sker der for alle billederne? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) Empty Sv: Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x)

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 10:54

Jeg er med på den. Godt blik fang, haha, men kan ikke lige se hvad det har med emnet at gøre, men jeg er alså med på den, er med på alle dine krav.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) Empty Sv: Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x)

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 16:50

Bliver den til noget, eller hvad? :) <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) Empty Sv: Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x)

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 17:13

Hello! :D jeg vil lige være sikker ?

Sharrow :D hvor vil du gerne have emnet henne af?

og Phoenix hvor vil du have emnet henne af og

*looks at Daelyn*
Øhhmm o.o... vil du emne xD eller er du her blot for de mærkelige billeders skyld xD.

Billederne tjaaaa.... fik et lille flip hah xD (sorri)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) Empty Sv: Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x)

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2011 - 20:36

Uhm.. Gågaden? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x) Empty Sv: Legetøj for kedsomhed ( KLIK ON ME ^w^ and se magic x)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum