Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Kære alle på Vie (Ikke forespørgsel om emne!)
+2
Ophelia
Jay Wu
6 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Kære alle på Vie (Ikke forespørgsel om emne!)
Kære allesammen (Det er jer)
Mit navn er Christian, jeg er personen bag et par karakterer herinde og vil først og fremmest sige jeg elsker Vie la Mort universet med hele mit hjerte.
Men en anden ting er at jeg rigtig gerne vil skrive en bog der handler om nettop Vie La Mort, så jeg ville høre om det var noget som den almene bruger og Admins ville have noget imod, den karakter bogen i så fald ville komme til at handle om eksistere ikke herinde da det ville være utrolig forstyrrende at skrive om.
Nogen af de figure der findes herinde ville jeg blive glad for hvis jeg måtte skrive om og skal nok spørge dem det omhandler, men ville blive meget glad hvis jeg kunne få noget respons, specielt fra Admins.
MvH Christian
Mit navn er Christian, jeg er personen bag et par karakterer herinde og vil først og fremmest sige jeg elsker Vie la Mort universet med hele mit hjerte.
Men en anden ting er at jeg rigtig gerne vil skrive en bog der handler om nettop Vie La Mort, så jeg ville høre om det var noget som den almene bruger og Admins ville have noget imod, den karakter bogen i så fald ville komme til at handle om eksistere ikke herinde da det ville være utrolig forstyrrende at skrive om.
Nogen af de figure der findes herinde ville jeg blive glad for hvis jeg måtte skrive om og skal nok spørge dem det omhandler, men ville blive meget glad hvis jeg kunne få noget respons, specielt fra Admins.
MvH Christian
Gæst- Gæst
Sv: Kære alle på Vie (Ikke forespørgsel om emne!)
Jeg ville ikke selv have noget imod det som sådan :]
- har lige snakket med Nanna, (Angelie) omkring det. Og ville selvfølge selv have det bedst med at skrive en historie om Elisabeth's og min hjemmeside, men på den anden side, så står jeg ikke alene omkring at det kun er min hjemmeside ^^... nu har vi jo en masse brugere, og det er lige så meget deres side som vores, så at du skriver en bog omkring dette, ville jeg virkelig ikke have noget imod :]..
jo flere fortolkninger omkring sidens historie jo bedre :] held og lykke med arbejdet! du har i hvertfald min tilladelse ^^
- har lige snakket med Nanna, (Angelie) omkring det. Og ville selvfølge selv have det bedst med at skrive en historie om Elisabeth's og min hjemmeside, men på den anden side, så står jeg ikke alene omkring at det kun er min hjemmeside ^^... nu har vi jo en masse brugere, og det er lige så meget deres side som vores, så at du skriver en bog omkring dette, ville jeg virkelig ikke have noget imod :]..
jo flere fortolkninger omkring sidens historie jo bedre :] held og lykke med arbejdet! du har i hvertfald min tilladelse ^^
Jay Wu- Teknisk Admin
Antal indlæg : 694
Mange tak, sætter jeg virkelig pris på, håber virkelig jeg kan leve op til sidens storslåede univers og at jeg ikke kommer til at lave noget nogen ville blive ked af.
Jeg lover løbende at ligge nogen sider ind så folk kan se projektet, men lover ikke hvornår den er færdig da kreativitet er en flygtig ting ^^
Vil virkelig gøre mit bedste.
Jeg lover løbende at ligge nogen sider ind så folk kan se projektet, men lover ikke hvornår den er færdig da kreativitet er en flygtig ting ^^
Vil virkelig gøre mit bedste.
Gæst- Gæst
Jeg ved ikke, om jeg må blande mig, men jeg er simpelthen nødt til at sige, at jeg synes, det er en fantastisk fed idé ^^ Hvor er det lækkert at se folk, der giver sig i kast med den slags!
Ophelia- Advanced Beginner (Rank 6)
- Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.
Antal indlæg : 105
Det lyder fornuftigt :]...
- vil gerne være med til at komme med nogle hints til sleve di morga's historie :]
- vil gerne være med til at komme med nogle hints til sleve di morga's historie :]
Jay Wu- Teknisk Admin
Antal indlæg : 694
overvejer om den skal omhandle skabelse af Di Morga, men så ville jeg lave den inden nogen af de kendte karakterer herindefra kom til... men hvor gammelt er landet? Eller er det til fri fantasi? forestiller mig mørk middelalder.
Gæst- Gæst
Jep.. Vi snakkede jo lige kort om det, og jeg synes at Vie og Di Morga er for awesome til at hele landet ikke burde kende til det :D
Elsker at du tør give dig i kast med at skrive en bog om stedet, og jeg glæder mig også ret meget til at se hvordan det vil forløbe for dig ^^
Held og lykke i hvert fald :D
Elsker at du tør give dig i kast med at skrive en bog om stedet, og jeg glæder mig også ret meget til at se hvordan det vil forløbe for dig ^^
Held og lykke i hvert fald :D
Angelie- Proficient (Rank 16)
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Antal indlæg : 1681
Jeg syntes sandeligt også det er en god ide, og hvis mine flukske tanker kunne holde sig fast på den samme ting, længe nok, ville jeg også være interesseret i at skrive en bog.. :P
Men var egentligt ikke derfor jeg skrev, var for at sige du er velkommen til at bruge mine karaktere, og så lige for at minde dig om, at det er en god ide også at spørge ind til andre, hvis du har tænkt dig at nævne dem ved navne.. :) Men du er velkommen til at bruge Vlad, og denne.. Heh
Men var egentligt ikke derfor jeg skrev, var for at sige du er velkommen til at bruge mine karaktere, og så lige for at minde dig om, at det er en god ide også at spørge ind til andre, hvis du har tænkt dig at nævne dem ved navne.. :) Men du er velkommen til at bruge Vlad, og denne.. Heh
Gæst- Gæst
Nu bliver jeg alså en smugle nysgerrig. Når du skriver at du vil skrive om Vie, hvilke måde tænker du så? Eller har du ikke fundet ud af det. Jeg tænker om det bliver sådan en historie om en person der ser Vie eller om det mere er sådan en faktabog som de der "rejsen går til ..."?
Gæst- Gæst
genialt!! :)
hvis jeg selv skal sige det lyder det, som en genial idé :)
hvis jeg selv skal sige det lyder det, som en genial idé :)
Logan- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 582
Jeg er ked af det, men alle de figure der kommer til at være i min bog vil ikke blive de samme som herinde, de vil blive meget løst basseret på et par stykker af karakterene, men ingen vil blive nævnt ved navn (Altså in game navnet) ^^
Gæst- Gæst
Phoenix skrev:Nu bliver jeg alså en smugle nysgerrig. Når du skriver at du vil skrive om Vie, hvilke måde tænker du så? Eller har du ikke fundet ud af det. Jeg tænker om det bliver sådan en historie om en person der ser Vie eller om det mere er sådan en faktabog som de der "rejsen går til ..."?
det vil blive en fantasy bog om en endnu ikke navngivet kvinde, forstiller mig at hun skal gøre noget stort for Di Morga, men vil ikke sige mere om selve historien nu^^
Gæst- Gæst
UUUUuuuuuUUUuuuuuhh o.o..
Interessant.. *kæler sig op af Christian i form af en sort kat*.. Very...
Spørgsmål though.. jeg vil personligt gerne vide hvis du bygger en karakter over Ma'lakel, ikke fordi som de siger at den skal ligne helt.. but.. still ^^.. I would appriciate a little hint about it.. da jeg ville synes det kunne være sjovt at se hvilke karakter træk du i så fald ville lægge vægt på ;D
Interessant.. *kæler sig op af Christian i form af en sort kat*.. Very...
Spørgsmål though.. jeg vil personligt gerne vide hvis du bygger en karakter over Ma'lakel, ikke fordi som de siger at den skal ligne helt.. but.. still ^^.. I would appriciate a little hint about it.. da jeg ville synes det kunne være sjovt at se hvilke karakter træk du i så fald ville lægge vægt på ;D
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Jamen det skal jeg selvfølgelig nok gøre, det ville være forkert af mig hvis jeg ikke advarede dem der blev trukket ind i manegen ^^
Gæst- Gæst
*thumbs up*.. Fabilously!! *totally gay*..
Malla: *facepalm*.. -.-..
Malla: *facepalm*.. -.-..
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
Hvor gammelt er landet Di Morga? hvis der er nogen der ved det?
Gæst- Gæst
Jeg er allerede begyndt at skrive lidt og regner med at ligge en lille bid ind i løbet af påskeferien eller måske før, det kommer an på hvor meget tid jeg får og om jeg kan få skabt en hovedperson jeg kan blive tilfreds med ^^
Gæst- Gæst
Landet di morga er omkring... *Glor på sin egen historie* ... oh well folk, kom først til landet 300.000 år siden <.<... f. Kr. selvfølgelig :D
Glæder mig :3
(Dary/Ida) bag skærmen >.<... maila var lige den jeg var logget på owo
Glæder mig :3
(Dary/Ida) bag skærmen >.<... maila var lige den jeg var logget på owo
Gæst- Gæst
Lyder spændene.
Du må gerne gøre brug af min karekter men helst ikke som en slapsvans da han jo slet ikke er det
Men ellers fed ide da jeg selv har tænkt på det men det er aldrig blevet til noget kun en BG
Du må gerne gøre brug af min karekter men helst ikke som en slapsvans da han jo slet ikke er det
Men ellers fed ide da jeg selv har tænkt på det men det er aldrig blevet til noget kun en BG
Gæst- Gæst
Takker for støtten ^^
en lille introduktion vil formentlig blive lagt ind engang i aften.
en lille introduktion vil formentlig blive lagt ind engang i aften.
Gæst- Gæst
bliver da spændende :]
og du er fuldstændig velkommen ^^
og du er fuldstændig velkommen ^^
Gæst- Gæst
Fedt ide, og for min skyld må du godt blande Borris ind i det;9 held og lykke med arbejdet
Gæst- Gæst
Nøøjh det lyder virkelig spændende ;D Du har også min accept på at bruge siden som model til din bog - altså du ved hvad jeg mener ^^
Glæder mig til at se introduktionen på den
Glæder mig til at se introduktionen på den
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont