Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
klik, det er en chance du ikke vil gå glip af. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
klik, det er en chance du ikke vil gå glip af. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
klik, det er en chance du ikke vil gå glip af. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
klik, det er en chance du ikke vil gå glip af. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
klik, det er en chance du ikke vil gå glip af. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
klik, det er en chance du ikke vil gå glip af. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
klik, det er en chance du ikke vil gå glip af. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
klik, det er en chance du ikke vil gå glip af. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
klik, det er en chance du ikke vil gå glip af. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
klik, det er en chance du ikke vil gå glip af. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

klik, det er en chance du ikke vil gå glip af.

Go down

klik, det er en chance du ikke vil gå glip af. Empty klik, det er en chance du ikke vil gå glip af.

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 21:18

Hej! Ja dig som der trykkede på linket, fordi du ikke kunne modstå.

- Ja nu er det sådan, at jeg er ny her på stedet, og jeg savner nogle af plotte med.
Så derfor tænkte jeg, at jeg ville opslå sådan et lille for spørgsel som denne, for at se om der var nogen interesserede? (:

Kunne være vildt fedt, hvis man kunne finde på et plot som der kunne køre i længere tid. Men et en gangs emne er der nu hellere ikke noget i vejen med (:
Det er også sådan at denne karakter har tre personligheder, og tre forskellige måder at se ud på. Så derfor, ville det være en god idé, hvis man havde en idé om hvilket emne man ville have, alt efter hvilken person jeg skal regne med at spille ^_^' (forvirrende i know.)

Krav: Alle der skriver detajleret, og omkring en 10-15 linjer, er mere en velkommen til at skrive. Selvfølgelig behøver man ikke skrive lige meget hver gang :3
Så please, anyone! Im bored. :c

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

klik, det er en chance du ikke vil gå glip af. Empty Sv: klik, det er en chance du ikke vil gå glip af.

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 21:20

Hej, jeg er med på et plot med dig, men jeg vil gerne lige høre en uddybelse af dine tre personer så jeg kan få et indblik i dig/din person :)

Gæst
Gæst

klik, det er en chance du ikke vil gå glip af. Empty Sv: klik, det er en chance du ikke vil gå glip af.

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 21:24

Altså de er beskrevet i profilen..
Men Aiden er den søde og venlige.. altid smilende, og utrolig postiv, samt meget naiv. - Blond håret, og luft dæmon
Så er der Isabel, som er den kolde og meget modbydelige person, som er isdæmon og sorthåret
og Tristan er sexgal og meget party.. samt er hun ikke en der går uden om en god bitch fight. ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 21:28

Nøøj, der er jo meget at vælge imellem! :D Hehe. Nå, men alså jeg er med på en kamp med Isabel hvis Øhh ... Aiden er klar :P Skal op at se en film her. Men er med på et laaannnngttt plot hvis du vil, du kan jo tænke over ideer. :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 21:31

Kamp er altid godt (:
- Men vi kan jo finde ud af et eller andet, så tænker jeg videre over hvad der kunne ske.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 23:19

Hehe, ja, jeg ligger også hoved i blød. Bare skriv hvis du finder ud af noget, ligeså vil jeg også gøre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2011 - 16:47

jeg er frisk på et emne og da gerne et langt plot

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2011 - 17:09

BI du har et emne med mig du ikke har svar i

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum