Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emne til lille Mia? .. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emne til lille Mia? .. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emne til lille Mia? .. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emne til lille Mia? .. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emne til lille Mia? .. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emne til lille Mia? .. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emne til lille Mia? .. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emne til lille Mia? .. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emne til lille Mia? .. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emne til lille Mia? .. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emne til lille Mia? ..

Go down

Emne til lille Mia? .. Empty Emne til lille Mia? ..

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 23:24

Jeg har endelig fundet ud af hvordan min dejlige Mia skal være, så nu vil jeg gerne emne med jer allesammen ! xD

Det skal lige siges at hvis man har en ekstremt livlig fantasi, så er det en dum idé at emne med mig, da jeg bruger stødende vendinger og ord i mine indlæg. Men Mia lider af scizofreni og paranoia + hun ser og hører ting som ikke eksisterer. Hun lever i et forfaldent 'asyl', hun selv har skabt. Ved hendes side går der altid en sygeplejerske, hvis øjne er hvide og døde. Denne har ingen pupiller, ej heller så meget hud tilbage. Hun se en af de sygeplejersker altid, som retter på hende og sådan noget. Hun spiser ingen andres mad end sin egen, da hun ser maden som råddent. Det er ulækkert og forkert. Stanken kan simpelthen få hende til at kaste op ! Men alt dette er bare noget hun forestiller sig, for i virkeligheden, der er maden jo god nok og sygeplejersken eksisterer jo ikke ? Så lad mig bare sige at hun er rimelig syg i hovedet.

Jeg laver gerne emnet, jeg har ingen krav eller noget.. Plots er altid spændende og jeg er åbent over for rigtigt mange ting ^^

- Mia.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne til lille Mia? .. Empty Sv: Emne til lille Mia? ..

Indlæg af Gæst Fre 22 Apr 2011 - 9:44

Blah, oppe ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum