Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kirkegården om natten~Damian-privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kirkegården om natten~Damian-privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kirkegården om natten~Damian-privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kirkegården om natten~Damian-privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kirkegården om natten~Damian-privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kirkegården om natten~Damian-privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kirkegården om natten~Damian-privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kirkegården om natten~Damian-privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kirkegården om natten~Damian-privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kirkegården om natten~Damian-privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kirkegården om natten~Damian-privat

Go down

Kirkegården om natten~Damian-privat Empty Kirkegården om natten~Damian-privat

Indlæg af Gæst Søn 24 Apr 2011 - 21:35

T: aften/mørkt
V: helt stjerneklart
O: ingen endnu
S: Kirkegården

Elisa gik hvileløst rundt på kirkegården som hun altid, hun gik rundt og nynnede en sang, men sang ikke højt, hun ture ikke selvom hun var død, hun var ved at være træt at gå rundt helt alene på kirkegården og andre steder, hun kiggede på de mange gravsten, hun begynde så at synge” Lad dem lege i livstræets krone, Lad dem føle, at livet er stort, lad dem skue de blå horisonter og himmelhvælvingens port” Sang hun bare stille som om det var til de døde, hun endelig glad for det var mørkt så andre væsner se hende altså de levende kunne se hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården om natten~Damian-privat Empty Sv: Kirkegården om natten~Damian-privat

Indlæg af Gæst Søn 24 Apr 2011 - 21:56

En mørk skikkelse åbnede den knirkene smedejerns port ind til kirkegården, under normale omstændigheder ville han ikke bevæge sig ind på dette sted på trods af at han var død, men selv i hvileløs tilstand kunne han finde en smule fred ved at stå et sted hvor så mange andre havde fundet ro. Hans skridt var langsomme og man kunne ikke høre dem da hans ben var omgivet af en tåge og hans fødder aldrig rigtigt rørte jorden, han svævede på denne måde ind mellem de forskellige gravstene og kiggede på navnene, nogen få af de mennesker og væsner han havde knyttet sig til i tidens løb lå begravet på dette sted men det var færre end der kunne tælles på en hånd. Damians tanker blev afbrudt da han hørte... en salme? Hvem kunne dog finde på at synge på et sted som dette? Han bevægede sig tættere på der hvor lyden kom fra og fik øje på en pige, men hun føltes ikke som de andre i byen, der manglede noget, han fik næsten en tåre i øjnene da han regnede det ud og han satte fra jorden og fløj forbi hende inden han landede på jorden lidt væk, hun måtte ude tvivl have set ham. Med en stemme der virkede tom og død begyndte han nærmest at stamme "Du...DU er ikke... Du er en udød som mig", på trods af hans stemme ingen følelser havde lød han alligevel en smule glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården om natten~Damian-privat Empty Sv: Kirkegården om natten~Damian-privat

Indlæg af Gæst Søn 24 Apr 2011 - 22:03

hun stoppede med at synge, hun havde set en, vende sig hurtigt den vej som hun nok troede det ville lande, i det hun så det var dreng/mand, hun var ikke helt sikker"ja det er jeg"sagde hun, hun gik hen til ham, hun rørte jorden, men man kunne ikke se hendes skridt eller høre dem, hun kiggede lidt på den fremmede, hun kunne godt mærke han var lidt som hende"men jeg er jordbundet"sagde hun med et lille suk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården om natten~Damian-privat Empty Sv: Kirkegården om natten~Damian-privat

Indlæg af Gæst Søn 24 Apr 2011 - 22:45

Damian kunne ikke holde et uskyldigt smil væk da han hørte hendes stemme, hun var virkelig som ham, hun var det første spøgelse han havde mødt siden han var vendt tilbage til den by hvor han så brutalt var blevet dræbt, han bukkede dybt for hende, "Jeg er Damian de Turrio, det er mig en ære at møde en af de få andre der har det samme problem med livet som mig... du ved, det med at være død og det hele". Damian var ellers ikke en der fyrede dårlige jokes af, men når han var i så godt humør som han sjældent var var der ikke noget der skulle stå i vejen for ham, "Jordbunden? betyder det du ikke kan bevæge dig mellem verdenerne?", han lød oprigtig og som om han havde en smule liv i stemmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården om natten~Damian-privat Empty Sv: Kirkegården om natten~Damian-privat

Indlæg af Gæst Søn 24 Apr 2011 - 22:49

"Elisa Melina Marjoe myrdet i år 1700 uden træet der henne"sagde hun og pegede på et bestemt på kirkegården, hun kunne ikke lade være med at grine over det han sagde"jeg er fanget her af en eller anden grund, jeg ved ikke hvorfor og det er ved at være rimelig kedeligt bare at gå rundt og se hvordan verden forandre sig imens man ikke selv gør det"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården om natten~Damian-privat Empty Sv: Kirkegården om natten~Damian-privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum