Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning)

Go down

Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) Empty Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 18:32


At bede til nogen måske ville syntes om at emne med
en dødelige menneske pige? x).

Hvad jeg / Acee har at byde på.
Et nogen lunde fantasi fuldt kreativt emne?.
Ihvertfald over 7-10 linjer hver gang, krea boost kan nå over 40 og ja op af linjer.
Drama, action, provokation, venlighed over for dem der ej er ignorante mod hende.
Intet kedsomhed (måske lige i starten lidt?)
Er en god skriver dog til tidere med små fejl o.o(at skrive for hurtigt O_O )

Reglerne er simple for at emne med mig :D!.
1. Race og køn er ligemeget.
2. Vold og blod samt andet er tilladt, dog ingen drab uden aftale?.
3. Du skal helst kunne skrive over minimum 10 linjer og op efter ^^.
4. Jeg laver emnet ^^ vis det ønskes, og PM er i velkommen til at spørge over,
Jeg åben overfor næsten alt.


SÅ HÅBES DER SKRIVES? :D give me a chance ? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) Empty Sv: Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 18:34

jeg er frisk vis du laveer;) og tør møde en dværg som Corn?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) Empty Sv: Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 18:35

Hehe jeg slet slet ikke bange ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) Empty Sv: Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 18:37

oki;) skoven, søen eller det sorte marked passer ham bedst, er du frisk på et plot eller? desuden ku tu tag et kort kig på hans profil så du ved hvem du emner med;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) Empty Sv: Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 18:38

Det gør jeg altid og vis du har et plot et jeg lytter øre ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) Empty Sv: Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 18:39

hmm har ikke helt et;) Corn ser ikkeså menge mennesker;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) Empty Sv: Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 18:40

Jeg ville hellere ikke have noget imod et emne (:
- Da jeg stadig er ny her, ville det da være rart.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) Empty Sv: Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Maj 2011 - 19:47

Også mig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning) Empty Sv: Ladys and gentlemens Må jeg få jeres OPMÆRKSOMHED (emne søgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum