Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En smugle forandring - Information/Gælder alle EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En smugle forandring - Information/Gælder alle EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En smugle forandring - Information/Gælder alle EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En smugle forandring - Information/Gælder alle EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En smugle forandring - Information/Gælder alle EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En smugle forandring - Information/Gælder alle EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En smugle forandring - Information/Gælder alle EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En smugle forandring - Information/Gælder alle EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En smugle forandring - Information/Gælder alle EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En smugle forandring - Information/Gælder alle EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En smugle forandring - Information/Gælder alle

Go down

En smugle forandring - Information/Gælder alle Empty En smugle forandring - Information/Gælder alle

Indlæg af Gæst Ons 11 Maj 2011 - 9:41

Hej Alle sammen!

Nu er det sådan, at der er kommet nogle få ændringer her på det sidste, der ud over, er der også blevet lidt stille, fra os Admins, og det er selvfølgelig mindre godt. Dog laver jeg lige denne nyhed, for at opsumerer alle, hvad det egentlige er som der foregår, her rundt omkring på siden (:

1¤ Det er med glæde jeg kan sige, at April måned, var den måned, hvor vi havde mest travlt! - Hele hundrede to, tilmeldte sig siden, dog er det siden hen, blevet et mindre tal, da folk har slettet sig, og oprettet sig igen, i den nye måned maj. Men derfor, ligger vi stadig på det højeste tal, nogen sinde oprettet af bruger!

2¤ Jeg og nogle andre, er i gang med at lave en side til jer, omkring Vie La Mort. Det vil sige; Dens historie, hvad der er sket de sidste par år her i Di Morga's gader. Der ud over, er der også races historien, og til sidst men ikke mindst, der hvor man kan følge med i, opdates og andet. Der går dog lidt tid, da jeg bøvler lidt med at få det hele op at stå, men håber at få det hele på plads, inden udgangen af Juni, så glæd jer!

3¤ Clash og Faith er forsvundet. Jup, jeg gik fuldstændig død, i min ellers så dejlige Faith, men har dog lavet en ny bruger oven på Faith. I skal ikke tage jer så meget af navnet, jeg er stadig den dejlige samme person, som i kan spørger om råds, og det samme gælder for Clash's nye navn, som der muligvis ændre sig igen, efter omstændighederne, da planen med den nye bruger gik en smugle i vasken. Tag jer ikke af de mange navne skift, vi er stadig de samme personer bag ved karakterene!

4¤ Som i alle ved, er gossip gået en smugle i stå, og der er ikke særlig mange, som der længere føler at de vil være med på holdet, faktisk, har vi slet ikke flere med på holdet gossip, så der er frie pladser til alle som der virkelig mener at det er noget de har lyst til! Jeg er begyndt på at spille med idéen, at man nu også vil få en slags løn, men alt det, kommer senere hen, hvis der er nogen som faktisk har lyst til at tilmelde sig til at være med til at fylde Di Time News ud. - I mellem tiden, vil jeg selv overtage noget af skrivningen, og prøve at smide nogle news ud til jer, nu og da!

Det var alt for nu, håber ikke det var for kedeligt at læse igennem, hav en dejlig og smuk dag!

Hilsen Di Admins
Aiden Addison

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En smugle forandring - Information/Gælder alle Empty Sv: En smugle forandring - Information/Gælder alle

Indlæg af Gæst Ons 11 Maj 2011 - 10:18

Når ja, vil også lige gøre opmærksom, at Dit hjørne er lavet sådan, at i skal skrive inde for de bokse der er, og ikke uden for :]
har lagt mærke til, at ret mange skriver forespørgelser omkring emner, uden for boksen hvor der står emner og plots. Hvis i gerne vil have flere under forummer i 'Dit hjørne' så sig til, ellers ville jeg være taknemmelig hvis, folk ville tage deres ting, og putte dem inden under de forskellige forummer ;]

Gæst
Gæst

En smugle forandring - Information/Gælder alle Empty Sv: En smugle forandring - Information/Gælder alle

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 20:23

Godt at vide. Og du kalder det lidt? Hvir min hals havde samme Negative forandringer var jeg død.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 19 Maj 2011 - 8:50

Jeg er ret interesseret i ehm .. gossiprollen :)) ...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 19 Maj 2011 - 13:57

Så send en ansøgning til Faith. Gå ind i nyheder også finder du et eller andet med Gossip også står der ansøgninger.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 19 Maj 2011 - 13:57

Tak skal du ha', Melissa :33

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 19 Maj 2011 - 13:58

No Problemo. Emne? :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 19 Maj 2011 - 14:00

Hvis du laver! xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 19 Maj 2011 - 14:08

Jaja. (:

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum