Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nattens Børn (privat-Iwan) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nattens Børn (privat-Iwan) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nattens Børn (privat-Iwan) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nattens Børn (privat-Iwan) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nattens Børn (privat-Iwan) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nattens Børn (privat-Iwan) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nattens Børn (privat-Iwan) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nattens Børn (privat-Iwan) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nattens Børn (privat-Iwan) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nattens Børn (privat-Iwan) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nattens Børn (privat-Iwan)

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Gæst Fre 13 Maj 2011 - 22:52

S: Skoven
T: 01.45 ca.
O: Træer og nattens dyr
V: Stjerneklar og måneskin

_____________________________________________________

Sewa sad med blikkede mod de mange blade som hang ned på træerne, sommer var ved at vise sig på træernes og natur alt den smukke udbyde, hun lod et suk komme frem på sine læber og lod blikkede falde dybere mellem blade og lagde mærkede til månelyse skinnede igennem den smukke skov, og små ståler ramt hendes blenge hud i natten mørke, så hun lyst småt op, hendes hvide hår bevægede sig til vinden danse og kærtegne inden i mellem hendes hud, hun indånden nattens duft.
Der var Dyren omkring hende, naturene, ingen mennersker og pludselig efter lidt tid mærkede hun dufte af en vampyr.
hun lod et suk komme frem og lod hendes duft blive opdaget, hun gemt sig ikke, hun havde en mere sød og tiltrækkende duft end andre vampyr, da hun havde haft en særlig oplevelse engang, hun sad med sine himlen blå øjne og stirrede ud i luften, mens månelyset ramte hendes hud og oplyste hendes skønhed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Iwan Fre 13 Maj 2011 - 22:59

lidt fra hende gik en lille dreng. En lille vampyrdreng på 8 år Iwan hade han og han var ikke ret store, men hans magi var ret stærke af hans lille alder og størlse. Men alle ander Vampyr grinet af ham bare fordi han var så lille og alti gik med, moterhat og brille det hade han efter sin far som ahn aldrig hade set. Da han mor næget at ha noget at gøre med ham efter han hade sloge hende 2 gange, og være gang Iwan spurte ind til sin far fik han altid en lusing af sin mor. Nu var han trangefjernet fra sin mor og bor på børnehjem inde i byen
Iwan
Iwan
Beginner (Rank 5)

Bosted : på et børnehjem

Antal indlæg : 72


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Gæst Fre 13 Maj 2011 - 23:05

Han indåbnede igen vampyres dufte og hun fik store øjne *et barn, men der noget over ham* tænkt hun og vendte sig om på siden så hun kunne se mod i drengens rektning, hendes hår faldt til siden og bevægede sig med vinden og lige mod ham, så han ikke kunne udgår hendes duft, hun sukkede kort og flyttede noget hår fra hendes ansigt "vind hader du mig"! sagde hun lavt og så mod raktning drengen var.
hun forbliv stadig i træet, så han kunne finde hende vis han ønskede, men Sewa så noget spændende over ham, men os hans blod. men hvad kunne hun ikke sige, det var ikke en normalt følelse for hende. han gjorder hendes interessende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Iwan Lør 14 Maj 2011 - 9:06

Lilli Iwan var meget stille. Og skræmet i det han opfanget en duft ag en ander vampyr en pige, han rejste sig op og så rundt efter kilden til duften han fuldet efter den. Og gik lige ind i træt med et bump han satte sig ned og ømme sin næse det hade får et slag, Og nogen gasnek får bloddråber frem under hans næse . Han viste ikke om hun var lige i nærheden ekker om det var bare noget, han hade forstille sig at der var en ander vampyr det kunne hen slet ikke sige noget om. På nogen som helst måde da han ikke viste om hun varder eller ej,
Iwan
Iwan
Beginner (Rank 5)

Bosted : på et børnehjem

Antal indlæg : 72


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Gæst Lør 14 Maj 2011 - 15:23

det træ han havde gået inden i var træet hun befandt sig i, det rystede af en vampyr gik inden i den, med sin hård hud, hun så ned da hun havde fået sin balance igen "Jamen godaften unge herre" sagde hun og lagde mærke til han havde lidt blod fra næsen, hun udstød et lille suk og lod sin tilbageholdenhed være væk kort.
Hun sprang elegant ned af træes gren og landende på sine ben lige bag ham, med et rolige blik og men dog smule uhyggeligt, ikke sådan skærmende mere at der var noget over hende som var uhyggeligt, hun sætte sig på hug og tog ham lidt ind mod sig, "De må heller passe på med dit fine blod" hun lagde en håndtørklæde mod hans næse, så hans blod vil stoppe, hun så mod ham "Være ikke bange gøre ikke noget lige nu" sagde hun og var fascineret af hans speciel dufts

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Iwan Søn 15 Maj 2011 - 9:40

Iwan hade ondt i næsen efter. Han var gå ind i træet han så en smule urolig op på hende, og mærke hun holde en lommetørkælde foran hans næse så blodt holde op med at løbe. Ned fra den han smielde svaget og gøs en smule da hun sagde gør, ikke noget lige nu kunne hun virkelig finde på at bide en af sine egen. Og sådan en lille dreng som Iwan som ikke var mere end 8 år gammel, han viste ikke hvad hun ville gøre med ham så han var bare helt stille. Og sagde ikke et ord han var meget sky og genert
Iwan
Iwan
Beginner (Rank 5)

Bosted : på et børnehjem

Antal indlæg : 72


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2011 - 22:23

hun så ned mod ham med rolige øjne "Ja, kan godt finde på at drikke fra en vampyr som mig selv" hun lagde en blid hånd over hans kind og lod den derefter klappe blidt på hans hår "Dit blod tiltaler mig" sagde hun bare kort, men så ikke ud til at være sulten eller noget, hun vil ikke drikke hans blod, det var mere det isterensende hende sådan at nogle kunne få hende til at bliv så livlig efter noget, som hun vil havde.
hun tog sit lommetørklæde og lagde det ned i lommen og tog et plaster frem , hun lagde den over næsen som støtte, så det ikke gjorder så ondt mere, hun smilede roligt til ham "Jeg er Sewa black" sagde hun med et rolige stemmen, dog var hun venlig mod ham, var enligt heldigt for ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Iwan Søn 29 Maj 2011 - 14:12

"Iwan Iwanovist er mit navn. Og jeg stamme fra Italien " sagde Iwan og gispe svaget da hun sagde at hun også kunne drikke, blode fra sine egen og det skræmet Iwan
rigtig meget. Og så begyndt tåren at trille ned af hans kinder da han begynde at grædeselv om Iwan, ikke leve smamen med sin mor mere var hun altid på pleten når Iwan
græde ellers skreg. Og hun ville altid trøste ham og gøre ham tryg igen for selv om hun hade, være ondt ved ham en gang var hun stadig væk hans morog hun elsker ham. Af hele sit hjerte og ville altid gøre det
Iwan
Iwan
Beginner (Rank 5)

Bosted : på et børnehjem

Antal indlæg : 72


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Gæst Søn 29 Maj 2011 - 15:03

Sewa så mod ham mens hans ansigt udtryk med bange , hun udtrykkede et lille suk og lagde en arm omkring ham med et rolig grab, ikke voldsomt og han kunne selv komme ud af hendes armene, men der var noget venligt over dette hun tog ham indtil sin krop og lagde den anden arm om hans os, så han endte i et kram, hun lagde sit hovede mod hans "Rolige Iwan, såså" hun trøstede ham med en blid og rolige stemmen.
hun havde mødt en anden barn vampyr før og det var meget følsom eller helt kolde, han hun fået af vide. men første gang hun mødte en som var følsom og bange for sine egne, hun lagde en hånd mod hans hår og aede ham blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Iwan Søn 29 Maj 2011 - 15:26

Iwas sad ind til hende. Og græde hvorfor hade han det sådsn lige nu da han huske på sin mor, Og den far han aldrig nogen siden hade set i sit live gjore det Iwan meget bange. Og så utrolig ked af det hvorfor var han ikke som ander vampyr, kold og ond men han var i stædet for meget vark og god på mange måder. Men hans hjerte var det en store kærlighed til hans mor som var meget forviret, over at hun ikke fik love at beholde iwan hjemme hos sig.
Iwan
Iwan
Beginner (Rank 5)

Bosted : på et børnehjem

Antal indlæg : 72


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Gæst Søn 29 Maj 2011 - 15:34

hun smilede til ham "Det normal for et vampyr som er et barn at være meget følsom iwan" sagde hun roligt og svarede på han tanker, hun gled en hånd over hans kind, hun bære en rolige aura omkring, ikke sådan en ond eller kold, nej bare rolige og behagelig, Iwan var en af de første som oplevende hendes sande jeg .
"Du husker hende fordi...." hun holdet den lidt og tog ham indtil sin krop igen og hviskede i hans øre "Fordi du savner hende" hun lagde en blid hånd mod hans kind "Du er kun 8, forvent ikke få meget i nu vel" hun tænkt lidt sig om "Hey vel du se noget sejt" sagde hun og skær ansigt.
hun slap ham og lidt efter kunne man se hendes krop forvandle sig til en sort kat med en hvid prik på panden, hun sprang op i Iwan stød og aede hovede mod hans bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Iwan Søn 29 Maj 2011 - 15:41

" hun er den enste jeg har. Efter min far stak af før jeg overhovedt var født mor sagde altid at, han stak af da han ikke ville har et barn. Men alser min mor kan godt være meget hård og streng da hun elske mig, og jeg hende jeg er alt hun hade tilbage efter min far stak af den gang, for hende er jeg hendes lys og hendes liv " sagde Iwan og så ned
Iwan
Iwan
Beginner (Rank 5)

Bosted : på et børnehjem

Antal indlæg : 72


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Gæst Søn 29 Maj 2011 - 15:57

Sewa var stadig i katte form og sad nu med hovedet let på skrå "Oh" sagde katten nu, hun kunne godt snakke gennem katten, hun lagde sig til rette i hans skød og gabt blidt "men selvom i ikke er omkring hinanden er i der stadig ved hinanden, og du er stadig hendes lys....." hun lagde halen og sit hovedet og slappede af "og hun havde nok en grund til at holde jer adskille, plus hun tænkt nok det var det bedste for dig" .
katten havde stadig hendes helt klare blå øjne, da det stadig var hendes som var i sin katten form

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Iwan Søn 29 Maj 2011 - 16:28

" min far stak af før jeg blive født. Min mor siger at han ikke ville har noget banr uden for ægetskabet og det viste sig at han var gift, da min mor blive gravis med mig og 3 uger efter jeg var komme til verden kom min far og at tag mig fra min mor da han menet at jeg ville hade der meget bede hos ham ind hos hende. Men han tog feje han fik lov at ha mig i 3 dage men jeg værke spiste eller drak noget som helst da jeg hade brug for min mors mælk og ikke gedemælk som de gav mig og jeg blive, meget alvorelig syg af gedemælken som inde holdt elverblod for at blive mig styrke men sener fik min mor at vide at jeg ikke måtte for elverblod. Da det gjore min mave tosset og gav mig kvlame og jeg lå i flere uger indlaget med mælkeforgiftning " sagde Iwan stille og tåre faldt ned af hans kinder, og hans saven sin mor så meget men han leve på et børnehjem og så kun sin mor ½ timer om ugen og det var slet ike nok for den lille dreng. Som hade haft så megen modgang i sit live
Iwan
Iwan
Beginner (Rank 5)

Bosted : på et børnehjem

Antal indlæg : 72


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Gæst Søn 29 Maj 2011 - 16:36

katten sad og tænkt på hans skød "hmm, lyder til en masse problemer " sagde hun og forvandle sig tilbage og sad nu foran ham, hun klappe på sine ben, så vis han vil sidde der måtte han gerne "Lyder til at du er en typiske vampyr barn" sagde hun og aede hans hår.
"Men høre Iwan, det lyder til din far mente det i godhed og kærlighed, dog kan det mens anderledes men tro jeg ikke" hun så mod himlen og smilede, hendes smil var blidt og rolig "Lad mig fortralle dig en hemmelighed om os vampyr Iwan" hun vendte blikkede ned mod ham og smilede rolige "Vores storteste svaghed er" hun pege mod hans hjerte "Kærlighed, når vi første er ramt, har vi det sværte at give slip" hun strakt kroppen og lagde et tæppe omkring Iwan "Vis du vil kan du bo hos mig, i stedet for ved børnehjemmet "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Iwan Søn 29 Maj 2011 - 16:41

" jeg ville ønske at jeg kunne. Bor sammen med min mor men det må jeg ikke myndigheden siger , at min mor er for ustabil at bo sammen med men det passe ikke. Hun kan godt være meget hård men hun ville aldrig slog mig bevist hun hade en skygge side, som en gang i mellen overtag hende men hun er ikke ond var meget forvire over. At jeg sådan uden vider blive tagen fra hende og uden en endlig grund " sagde Iwan, og lag sig ind til hende han var træt og en smule svaget
Iwan
Iwan
Beginner (Rank 5)

Bosted : på et børnehjem

Antal indlæg : 72


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Gæst Søn 29 Maj 2011 - 16:48

hun så mod ham med rolige øjne da han lagde sig indtil ham, hun lukkede øjne omkring ham og nussede hans ryg, *kan godt forstå du ønsker bor med din mor* hun så mod himlen og smilede "Kan sikker gøre så du kan bo hos mig indtil vi finder en løsning omkring din mor" sagde hun og lagde tæppe bedre omkring ham.
"Oh jeg ser, sådan ustabil" sagde hun bare kort, hun rejste sig op med Iwan i sine armene, hun holdet ham så han kunne sove, hun var utrolig stærk og Iwan vil kunne mærke en tryghed i ikke at falde ned. hun begyndte at gå langsomt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Iwan Søn 29 Maj 2011 - 16:53

Iwan lå stille og sove. I hendes arme han dreøme om at komme hjem til sin mor og være sammen, med hende hele tiden men sådan skulle det slet ikke være sagde Myndigheden. Efter Iwan var blive fjerne fra sig mor var morden ved at blive sindsyg, hvorfor måtte hun ikke beholde sin egen lille dreng da hun elsker ham. Og han hende men da Iwan var et probelmbarn fik hans mor ikke love, at se ham mere en ½ timer være ude og det gjore både Iwan og hans mor sur.
Iwan
Iwan
Beginner (Rank 5)

Bosted : på et børnehjem

Antal indlæg : 72


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Gæst Søn 29 Maj 2011 - 17:06

Sewa så ned mod ham med rolige øjne, hun lagde en hånd på hans panden og lagde ham til rettet i begge hendes arm og gik mod kirkegården, med rolige skridt, hun lo ham sove blidt i sine armene.
Det havde ikke taget lang tid få dem at nå kirkegården, hun gik indenfor og en mod en gravsten som bære et let utydelig skift stod der ... Ro-a-i- E--sa-e-h S-o-e .... man kunne derefter gætte til Rosalie Elisabeth Stone . der var en rose på sten og en fredefugl, og neder under i skift med guld . Lad os som hende få fred. sten var større end Iwan, smuk og vellige holdet, hun trykke på noget og den flyttende sig så hun kunne komme inden i en lang gang.
hun nøde en væg, hvor hun derefter skær sig i hånd og lagde den mod den, kort tid efter åbne den og man kom inden i en store salen, som om du gik indenfor i et slot, hun så mod en Manden der kom mod hende "Malady" sagde denne fremmende mand.
Sewa så mod ham "Mr luke. noget blod til min gæst" manden nikkede og gik, hun forsætte op af trapperne mod et værelse, hun valgt sit egnet og lagde Iwan sovende krop i sengen og lagde dyne over ham "Sov nu trygt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Iwan Søn 29 Maj 2011 - 17:14

Iwan hade noget med. At han skulle har noget særliget blod ikke elver men en blanding af engle og Aspara, som gjore ham godt det var også alt di det som hans mor gav ham. Da han var store nok til at får blod i sig han putte sig under dynen, hun hade laget over ham så kan kunne sover lidt han var meget træt og så rat. Syg ud i ansiget nomal hade han en svag brun farve nu var hans helt kridhvid, og sveden pipple ned af hans ansiget
Iwan
Iwan
Beginner (Rank 5)

Bosted : på et børnehjem

Antal indlæg : 72


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Gæst Søn 29 Maj 2011 - 17:26

Det banke på døren og Sewa gik hentil den, hun var kun indføret en natkjole nu, "Malady blodet som de bed om, blanding mellem engle og Aspara det fineste blod du kan fine" hun nikkede og tog flasken og det glas han havde med "Takke Mr. Luke, du kan gå til ro nu" sagde hun og gik hen til sengen kanten.
hun rystede lidt i Iwan "Iwan, Iwan, kan du vågne lidt, du skal havde noget at spise inden du sover" sagde hun og lagde en kold klud på hans panden som løb sved ned af.
hun holdet et glas blod i hånden og fik sæt ham op, hun forvent at han selv hun drikke glasset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Artair Søn 29 Maj 2011 - 17:27

//må jeg være med i emme?//
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Gæst Søn 29 Maj 2011 - 17:32

//ja ^^, så du efter Iwan //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Iwan Søn 29 Maj 2011 - 17:32

Iwan vånge en smule op. Og så blodt og kunne hurtig luget at det var det blod han helst skulle har, Og han tog glaset i hånden og drak det meget langesomt for ikke at får. det galdt i halsen og han smielde træt til hende da han var færdig med at, drikke blodt han hade brug for han gabet og faldt i søven igen


// for mig gerne GB //
Iwan
Iwan
Beginner (Rank 5)

Bosted : på et børnehjem

Antal indlæg : 72


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Artair Søn 29 Maj 2011 - 17:38

//takke^^//

Gabriel gik rundt i by og keder sig, by var tom efter der var kommer en ny hersker på trone, så var folk lige plus bange for at være ud i by, han kiggede kort op på himmel, han smiler svagt, *jo hvorfor ikke besøg Sewa* tænke han kort, hvorefter han forsvandt i den blå luft, han kom frem i Sewa´s stue, han havde været her engang før, så han kender sted, "hello er her nogen hjem" spurgte han, han hæld ikke stemme da de kun være at hun sove eller luke for den skylde.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Nattens Børn (privat-Iwan) Empty Sv: Nattens Børn (privat-Iwan)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum