Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Søger RELATIONER! <3
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Søger RELATIONER! <3
Bøh...haha du blev bange *Griner sødt ad dig*
Nå men anyway jeg søger nogle relationer, det vil sige enten:
Skriv gerne...
Nå men anyway jeg søger nogle relationer, det vil sige enten:
- Familie
- Fætter, kusiner, forældre, eller søskende
- Kærlighed
- JA den kan i selv regne ud xD
- Så søger jeg også bare venner
Skriv gerne...
Gæst- Gæst
Sv: Søger RELATIONER! <3
Vil lige sige at det er lidt svært at forholde sig til når eksistensen er "ukendt" Ö
altså i forhold til familie. Et menneske kan jo ikke være din fætter hvis du har levet i 200 år - og jeg ville heller ikke kunne sige "åh lad mig være din far" hvis jeg ikke aner hvor gammel du er xD
altså i forhold til familie. Et menneske kan jo ikke være din fætter hvis du har levet i 200 år - og jeg ville heller ikke kunne sige "åh lad mig være din far" hvis jeg ikke aner hvor gammel du er xD
Abraham Borzakov- Highly competent (Rank 13)
- Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.
Antal indlæg : 700
mmmmh... nu var de punkter jo sådan set bare ideer... for der er nogen herinde der er oldgamle også, så hvis det var kunne de... men sådan et lille barn som din figur(i alder i hvert fald xD) kunne jo fx være en søster tipoldebarn eller noget... desuden så var der også lover, og venner eller andre ideer så du behøver ikke forholde dig til familie vel?
Gæst- Gæst
Hej Mi jeg vil godt din bror jeg er 18 gammel og vil godt være din storebror vis du vil har det
Gæst- Gæst
mmmhm, men de idéer kan bare ikke virkeliggøres hvis man ikke kender til din eksistens.. xD
*pointerer at man altså var ret gammel som 18-årig i vikingetiden T_T*
- eksempelvis: nu hvor du har fået et forslag om en storebror der er 18 år i eksistens, og da kropsalderen også er 18, er der knap et års erfaring som vampyr. Hvilket betyder at du skal have en eksistens på under 18 og det vil ikke give dig særlig meget... erh... vamp-power xD
Just sayin' n.n
*pointerer at man altså var ret gammel som 18-årig i vikingetiden T_T*
- eksempelvis: nu hvor du har fået et forslag om en storebror der er 18 år i eksistens, og da kropsalderen også er 18, er der knap et års erfaring som vampyr. Hvilket betyder at du skal have en eksistens på under 18 og det vil ikke give dig særlig meget... erh... vamp-power xD
Just sayin' n.n
Sidst rettet af Liam Fre 20 Maj 2011 - 18:14, rettet 1 gang (Reason for editing : Tilføjelse ^^)
- Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.
Art : siden kloge åge liam her er ret så trælst at høre på,
ide 1 kan det så være sådan noget som en adoptiv familie hun er hos, og derved siden at han i udseende er ældre, er en storebror for hende eller
ide 2 At han ser hende som en lille søster
ide 3. vi finder på noget andet
_______
Liam....du er træls at høre på... Man kan jo altid finde på andre løsninger, eller adoptiv familie fx!
ide 1 kan det så være sådan noget som en adoptiv familie hun er hos, og derved siden at han i udseende er ældre, er en storebror for hende eller
ide 2 At han ser hende som en lille søster
ide 3. vi finder på noget andet
_______
Liam....du er træls at høre på... Man kan jo altid finde på andre løsninger, eller adoptiv familie fx!
Gæst- Gæst
Aha, selvfølgelig - sådan er det bare ikke formuleret i dit startindlæg og jeg påskønner skam bare realisme ^^
Lol. Du får det næsten til at lyde at jeg har påstået det modsatte ^^
ja fordi jeg åbenbart ikke har forklaret mig helt perfekt... og forresten, gider ikke skændes med dig mere, så hvis du ikke har noget positivt som et svar på mine spørgsmål, så ignorere jeg dig
Gæst- Gæst
Ophelia- Advanced Beginner (Rank 6)
- Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.
Antal indlæg : 105
Jeg synes lige hurtigt jeg vil smide mine kommentare ind her >.<;;
1. Jeg synes også det er rigtig hvad Liam siger om at tiden skal jo helst passe hvis man laver det som en biologisk familie. (Men god ide med adoptiv familien)
2. Og dog... Der er jo grænser for hvor meget realisme man kan forvente på et sted hvor der findes både vampyrer, spøgelser, varulve, elvere, engle og dæmoner, ik' Liam? :P
Og 3. Hvis det er, kunne vi jo finde ud af nogle relationer... (Be it family, friend or lover :p)
1. Jeg synes også det er rigtig hvad Liam siger om at tiden skal jo helst passe hvis man laver det som en biologisk familie. (Men god ide med adoptiv familien)
2. Og dog... Der er jo grænser for hvor meget realisme man kan forvente på et sted hvor der findes både vampyrer, spøgelser, varulve, elvere, engle og dæmoner, ik' Liam? :P
Og 3. Hvis det er, kunne vi jo finde ud af nogle relationer... (Be it family, friend or lover :p)
Gæst- Gæst
jeg har næsten opgivet, fordi jeg blev træt af tåbelige kommentare fra liam og så en eller anden tøs som skal blande sig, når dette indlæg slet ikke handler om det, men er punkter på hvad det kunne være, det vil sige. at man aftaler efterfølgende!
Gæst- Gæst
Well sowwy.
Jeg siger bare min mening om tingene, da han jo teknisk set har ret
Samtidig, tager jeg det som om at du IKKE har lyst til at skabe "relationer" med folk der har en mening om tingene. Så jeg tror bare jeg smutter... -_-
Jeg siger bare min mening om tingene, da han jo teknisk set har ret
Samtidig, tager jeg det som om at du IKKE har lyst til at skabe "relationer" med folk der har en mening om tingene. Så jeg tror bare jeg smutter... -_-
Gæst- Gæst
undskyld, men liam var virkelig træls at høre på til sidst :( undskyld, desuden er det næsten ligemeget nnu når siden snart lukker ned anyway
Gæst- Gæst
...>,< Det har du sikkert ret i... Enten det, eller også kan man sige at vi får lavet nogle relationer, og så flytter over på den nye side sammen. (Og finde ud af en eller anden historie om hvordan vi overlevede?)
Gæst- Gæst
Lignende emner
» PSD boy søger relationer!
» Søger relationer og plots
» Søger Emne og Relationer
» Søger relationer og emner!!
» en djævel søger nogle relationer
» Søger relationer og plots
» Søger Emne og Relationer
» Søger relationer og emner!!
» en djævel søger nogle relationer
Vie La Mort :: Off Game :: Archives