Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søger relationer og plots EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søger relationer og plots EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søger relationer og plots EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søger relationer og plots EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søger relationer og plots EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søger relationer og plots EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søger relationer og plots EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søger relationer og plots EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søger relationer og plots EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søger relationer og plots EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søger relationer og plots

2 deltagere

Go down

Søger relationer og plots Empty Søger relationer og plots

Indlæg af Gæst Fre 29 Maj 2015 - 13:45

Ellow VLM-spiller!

Som titlen på tråden antyder søger jeg relationer og plots til denne karakter. Hvad angår relationer kan det både være de klassiske, hvor hun møder nye venner (eller fjender), men der er også rig mulighed for at din karakter har spillet en rolle i Loreens fortid. Der er med vilje gjort plads til dette. Når det kommer til plots er jeg også meget åben og siger ikke nej til hverken action, drama eller begge. Jeg er også frisk på, at planlægge et plot, hvis folk fortrækker dette.

Forslag til plots:
Hævn fra fortiden: Din karakter, som Loreen kender fra fortiden, kommer for at få sin hævn over noget hun har gjort. Det kan også godt have været fra James' (læs profil) fortid, hvor handlingerne så påvirker Loreen. Dette kunne eventuelt føre til noget blackmailing og/eller et vildt eventyr.
Jagten på magt: Din karakter søger magt og opsøger Loreen til at opnå magten, hvor vedkommende så enten kan forsøge at manipulere eller tvinge hende til at deltage.
Flugten fra ...: Ganske simpelt. Loreen flygter, enten fra din karakter eller med.
Mysteriet: En person er myrdet og Loreen og din karakter skal finde morderen inden tiden løber ud, hvis ikke vil der ske noget alvorligt.
... det kan selvfølgelig også være noget helt helt andet, som måske slet ikke har noget at gøre med action og/eller drama. Jeg er meget åben på det punkt.

Når jeg skriver med folk ønsker jeg et par forskellige ting, som jeg selvfølgelig også selv vil overholde. Først og fremmest skal svarene gerne være noget man kan bruge til noget. Fair nok, hvis der ikke hele tiden er fuld fart på, men jeg gider ikke at være den eneste der skal finde på, hvad der videre hen skal ske. Der udover vil jeg være rigtig glad, hvis folk gider at skrive, hvis de ikke er aktive de næste dage, eventuelt på grund af eksamen, ferie eller noget helt andet. Et par dage uden svar skal jeg nok overleve, men det er hvis det er længere tid.


Sidst rettet af Loreen Fre 29 Maj 2015 - 21:20, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Kuuma Fre 29 Maj 2015 - 14:01

ellow, Loreen, og velkommen til! :D

hmm, jeg er frisk på en hævn fra fortiden
lyder spændende ^^

men jeg tænker at Loreen kan have taget nogen betydning's fuldt fra Connor? måske en han var forelsket i, i sine unge dage, som Loreen måske har fået besked på at dræbe af James, eller simpelt af egen frie vilje?
og så fanger Connor/Kuuma Loreen, og føre hende til sin fangekælder, eller vil du have en jagt ud af det, hvor Kuuma og nogle af han's mænd, deriblandt han's second in command, Hector Cross ( tjek profil for kort info om denne ), hva syntes du? :3
eller har du selv en ide, måske kunne Loreen og Kuuma blive forbund's fæller, hvis Kuuma kan se en fordel i og være forbund's fælle med Loreen eller hvis Loreen kan se noget brugbart i Kuuma/Connor :P
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Gæst Fre 29 Maj 2015 - 17:32

Kuuma skrev:ellow, Loreen, og velkommen til! :D

hmm, jeg er frisk på en hævn fra fortiden
lyder spændende ^^

men jeg tænker at Loreen kan have taget nogen betydning's fuldt fra Connor? måske en han var forelsket i, i sine unge dage, som Loreen måske har fået besked på at dræbe af James, eller simpelt af egen frie vilje?
og så fanger Connor/Kuuma Loreen, og føre hende til sin fangekælder, eller vil du have en jagt ud af det, hvor Kuuma og nogle af han's mænd, deriblandt han's second in command, Hector Cross ( tjek profil for kort info om denne ), hva syntes du? :3
eller har du selv en ide, måske kunne Loreen og Kuuma blive forbund's fæller, hvis Kuuma kan se en fordel i og være forbund's fælle med Loreen eller hvis Loreen kan se noget brugbart i Kuuma/Connor :P

Vi kan sagtens tage forelskelsesdelen, eventuelt med at Loreen har dræbt hende fordi hun var sulten? James klare selv sit beskidte arbejde.

Det afhænger helt ud af, hvad du selv har lyst til :)
Begge dele lyder fint. Vi kan jo eventuelt lave en kombi, hvor de jagter hende, fanger hende og så tage den derfra?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Kuuma Fre 29 Maj 2015 - 18:35

Lyder som en god ide i min hjerne, den snupper vi :)

Hmm, de finder ud af at Loreen er i di morga, og beslutter sig for at jagte hende, for det hun gjorde imod Connors forelskelse, fanger hende efter jagten, og ja, tager den der fra? Men er alt udover død tilladt, eller hvor går grænsen? Jeg kan sagtens finde på og være meget sadistisk alt fra vold til tortur, voldtægt, en masse shit o.o
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Gæst Fre 29 Maj 2015 - 18:41

Lyder fint for mig :)

Ja, vil helst gerne undgå døden for min lille nye skabning :P
Så længe du er klar over, at alt har konsekvenser så er jeg frisk på alt hvad du kan hoste op med - og hun kæmper nok også imod.

Skal jeg starte - og i så fald, har du et sted du fortrækker?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Kuuma Fre 29 Maj 2015 - 19:07

Dejligt nok hehe :3

Hehe det også iorden hehe :3
Yea det er jeg, men hva konsekvenser kan du komme i tanker om da? :3
Tja at kæmpe imod er iorden, men det hele afhænger af mine terninger, ja er gammel dags xD

Må du gerne, hva med rigmands kvarterer, hvor hun måske befinder sig for og finde føde, og støder på connor og hans slæng af livvagter :P?
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Gæst Fre 29 Maj 2015 - 19:42

At hun selv kommer og hævner sig en dag - den der ler sidst ler bedst :P

Super duper, det gør jeg! Smider dig et link, når jeg er færdig :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Kuuma Fre 29 Maj 2015 - 21:00

Det vil han nok glæde sig til :P

Cool hehe :3
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Gæst Fre 29 Maj 2015 - 21:23

Jeg søger selvfølgelig stadig, hvis nogle skulle være i tvivl ;]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Caleb Fre 29 Maj 2015 - 23:50

Altså jeg vil gerne hvis jeg kan bruges :)
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Gæst Lør 30 Maj 2015 - 10:50

Caleb skrev:Altså jeg vil gerne hvis jeg kan bruges :)

Vi kan helt sikkert finde ud af noget :)
Måske noget med en relation fra fortiden? De er begge fra England, hvilket kunne bruges til noget?
Eventuelt kunne hendes familie engang have handlet ved ham og det er også hvad der føre dem sammen denne gang?

Ps. du skulle måske lige tjekke felterne i din profil igennem igen, de er vist blevet byttet lidt rundt på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Caleb Lør 30 Maj 2015 - 12:03

Altså det var en udemærket ide :) Hvis deres familier har handlet sammen før så har de jo en udemærket anledning til at mødes endnu en gang :)

Det er ved at være noget siden Caleb har været aktiv så kan ikke helt se hvor du mener jeg har byttet rundt?:)
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Gæst Lør 30 Maj 2015 - 12:24

Caleb skrev:Altså det var en udemærket ide :) Hvis deres familier har handlet sammen før så har de jo en udemærket anledning til at mødes endnu en gang :)

Det er ved at være noget siden Caleb har været aktiv så kan ikke helt se hvor du mener jeg har byttet rundt?:)

Er der et sted som du ønsker jeg skal starte? - Eventuelt hvor han har sin forretning?

Jeg tænker ved hobbies (med mindre hans hobby er at være kunsthandler og ikke et job) og feltet "job" :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Caleb Lør 30 Maj 2015 - 12:50

Han har et galleri nede i midtbyen "Gallerie Sanguine" :) Ahh ja det retter jeg :)
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Gæst Lør 30 Maj 2015 - 20:27

Hvis du stadigvæk søger, så melder jeg mig da gerne!!

Jeg tænker de evt. kunne være gamle veninder? Kende hinanden fra et godt stykke tid tilbage?

Jeg ville gerne noget mere vildt, men miss Pierce her er med barn...så hun er vidst ikke så god til de alt for vilde ting :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Gæst Søn 31 Maj 2015 - 16:20

Celeb: Super, jeg laver og så smider jeg et link til dig, når jeg er færdig :)

Persephone skrev:Hvis du stadigvæk søger, så melder jeg mig da gerne!!

Jeg tænker de evt. kunne være gamle veninder? Kende hinanden fra et godt stykke tid tilbage?

Jeg ville gerne noget mere vildt, men miss Pierce her er med barn...så hun er vidst ikke så god til de alt for vilde ting :)

Det kunne vi godt sige. Loreen vil nok være liidt misundelig på ungen, men meget glad på sin venindes vegne. Vi kunne måske stoppe noget drama ind i emnet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Gæst Søn 31 Maj 2015 - 20:35

jamen super!!!

hvor længe har de kendt hinanden? 50 år?...mere eller mindre?
well hun er jo i 3-4 måned, så det er ikke fordi hendes mave er sindssyg stor..men man kan se den! så jo en smule drama kan da lade sig gøre!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Gæst Man 1 Jun 2015 - 19:46

Loreen har boet mange år i England, ved ikke hvor din har boet for halvtreds år siden?

Så kunne vi måske stoppe lidt action ind i siden :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Gæst Man 1 Jun 2015 - 20:16

altså det har jeg ikke rigtig lagt ind...så jo de kunne sagtens havde kendt hinanden i 50 år :)

perfekt!!!

så hvor tætte er de? semi tæt...eller??
så kunne du lave emnet...pretty pretty please?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Gæst Man 1 Jun 2015 - 21:46

Altså Loreen har været i England de sidste mange år, men det er måske fint for dig? :)

Det er meget op til dig, jeg er åbent overfor det meste.

Det kan jeg godt, men har lige et par andre emner først :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Gæst Man 1 Jun 2015 - 21:51

lad os da sige det!!


lad os sige de er tætte


du er jo en skat!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger relationer og plots Empty Sv: Søger relationer og plots

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum