Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et nyt liv kom til verden - Tillykke! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et nyt liv kom til verden - Tillykke! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et nyt liv kom til verden - Tillykke! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et nyt liv kom til verden - Tillykke! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et nyt liv kom til verden - Tillykke! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et nyt liv kom til verden - Tillykke! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et nyt liv kom til verden - Tillykke! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et nyt liv kom til verden - Tillykke! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et nyt liv kom til verden - Tillykke! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et nyt liv kom til verden - Tillykke! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et nyt liv kom til verden - Tillykke!

2 deltagere

Go down

Et nyt liv kom til verden - Tillykke! Empty Et nyt liv kom til verden - Tillykke!

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 10:44

Et barn er født!

Den 21 maj, klokkken 06.13, kom en lille pige til verden. Nu tænker i sikkert, hvad af betydning har det for os? Jo, nu er det sådan, at denne lille pige, har en mor, hvis mor betyder utrolig meget for mig.
Angelie, også bedre kendt som Nanna. Er blevet mor! :D
Derfor er det såvel en lille påmindelse om, at hun derfor ikke vil være særlig meget på siden, eller kunne have den store overskud til at emne.
- Men lad os alle hylde, at vores egen dejlige mor af chatten, nu endelig efter nogle hårde 9 måneder, er kommet ud på den anden side, med en lille pige.!
Jeg ville egentlig rigtig gerne sætte et billede ind af de to, men vi må vente lidt endnu, indtil jeg kan få Nanna til at hoste et billede op til mig x3
Men Nanna! Alt held og lykke, og jeg tror jeg taler for alle, når vi siger, at vi altid vil være der til at støtte dig! Og hjælpe dig, når du har brug for det. At opdrage et barn, er ikke det nemmeste i verden, men jeg ved, med sikkerhed. At du bliver den bedste mor, et barn kunne ønske dig.

Tillykke, du skønherlige mennesker! Jeg elsker dig <3

Mange lykønskninger Elisabeth :3

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Et nyt liv kom til verden - Tillykke! Empty Sv: Et nyt liv kom til verden - Tillykke!

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 10:50

Stort tillykke :D glæder mig til at høre mere :-)

Gæst
Gæst

Et nyt liv kom til verden - Tillykke! Empty Sv: Et nyt liv kom til verden - Tillykke!

Indlæg af Ophelia Man 23 Maj 2011 - 18:38

Aw Nanna <3

Tillykke, for faaa'en n___n'
Ophelia
Ophelia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.

Antal indlæg : 105

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 21:04

Tillykke! ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Angelie Man 23 Maj 2011 - 21:14

Høre mere? Ö
Weeell.. Hun skal fakkertalt hedde Angelie n__n' Men det vidste de fleste nok allerede .__.
Selvom it's been kinda secret until now Ö

Anygays.. thanks a bunch ^__^
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 21:56

Tillykke sekshundredeogtretten gange - hæhæ, den var nok sjov, hva? - Angelie, din lille bisse! Tænk, at du skal være mor. Det er næsten lige før, man burde rejse hen til dig og hjælpe med at opdrage den lille pige; det kunne blive episk!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Maj 2011 - 18:21

Ah, jeg er ikke sikker på, din indblanding vil være til den store gavn for pigen, Andrew :D Nanna skal nok klare det fantastisk. Jeg glæder mig voldmeget til at se billeder ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Maj 2011 - 20:03

Vissevasse, Eleanor, det kan kun blive et fantastisk samarbejde mellem lille Angelie og jeg - vi er som skabt for hinanden i bedste babysitter-baby-ånd! Men ja, du bliver nødt til at sætte nogle billeder herind inden længe, Nanna, vi har jo brug for at få vores nysgerrighed stimuleret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Ophelia Tirs 24 Maj 2011 - 22:24

Hvad end du gør, så hold Dario væk fra det barn, Angie! D:
Ophelia
Ophelia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.

Antal indlæg : 105

Indlæg af Angelie Tirs 24 Maj 2011 - 22:30

*Fnise* Selvfølgelig Andrew.. Kom herned og lær mig hvordan man passer sådan en unge, du er jo ekspert.. Al det yngel du efterhånden er kommet ud med.. Damn... Sensei! :D
*Vifte ivrigt med billede* Wanna see huh`? She is soooo pretty n__n' Selvom mit kamera tydeligvis er noget lort x__x

*Møsse på Eleanor* I love you <3
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum