Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søger ÉN emnepartner! (Lukket) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søger ÉN emnepartner! (Lukket) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søger ÉN emnepartner! (Lukket) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søger ÉN emnepartner! (Lukket) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søger ÉN emnepartner! (Lukket) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søger ÉN emnepartner! (Lukket) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søger ÉN emnepartner! (Lukket) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søger ÉN emnepartner! (Lukket) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søger ÉN emnepartner! (Lukket) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søger ÉN emnepartner! (Lukket) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søger ÉN emnepartner! (Lukket)

2 deltagere

Go down

Søger ÉN emnepartner! (Lukket) Empty Søger ÉN emnepartner! (Lukket)

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 14:05

Én emnepartner?


Som der så fint står i overskriften søger jeg ÉN emnepartner, og kun ÉN! Jeg skal bruge denne partner til at finde rundt i hvordan Dave skal være, hans personlighed. Da jeg kun søger én partner skal det være en ordentligt en, altså en der kan skrive, så jeg har nogle krav, som måske godt kan være liidt krævende, men ellers kan jeg ikke arbejde med fyren.

Krav:

  • 300-400 ord mindst! Meget gerne mere, så bliver jeg RIGTIG glad! Med kreativitet, som være må være alt for voldtægt til en større romantisk scene, eller hvad der nu ønskes.
  • Jeg kan godt skrive med plot, men hvis det er forhold laver jeg ikke plot! Ikke noget med at love ham ud til nogle eller noget. (Hele hans familie er død, så heller ikke noget familie halløj tak!
  • Hvis din kreativitet er nede, så vent med at svare til du kan svare ordenligt, fortrækker et godt svar som tager lang tid at svare end noget jams, som er skrevet på fem minutter.
  • Stavningen skal være ordenligt! Jeg gider ikke gætte mig frem til emnets indhold.
  • Da denne bruger helst skal overleve TAK! Så ingen drab på ham, men da jeg ikke er synsk, kan jeg ikke se om det sker, men håber da ikke det sker.
  • Jeg læser din profil igennem, hvis den der har skrevet sidst indlægs profil ser mere tillokkende ud end den første, siger jeg nej til den første, så ikke noget med først til mølle her (Okay, nok en smugle, men ...). I er meget velkommen til at skrive herunder hvis i vil fedte lidt xD Hvis der er to personer der ser meget gode ud begge, kan det godt være jeg tager begge, men det er langt fra sikkert!


Mange krav? Ja, men jeg søger en ordenlig partner, og lad mig lige sige at hvilke rang, eller respekt eller indlæg ikke spiller nogle rolle! Ej heller ikke køn.

Jeg vil selvfølgelig holde mine egne krav!


Sidst rettet af Dave Ons 8 Jun 2011 - 15:08, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger ÉN emnepartner! (Lukket) Empty Sv: Søger ÉN emnepartner! (Lukket)

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 14:09

Hej søde Dave ... *Retter på håret*
Jeg vil geeeeerne være din dejlige emnepartner! x3
Kan godt udfylde alle kravene. *Fedte'fedte*
Vil du have et stykke kage? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger ÉN emnepartner! (Lukket) Empty Sv: Søger ÉN emnepartner! (Lukket)

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 14:10

Nu er det sådan at det lyder enormt interessant! En emnepartner, der virkelig vil gøre noget ud af de indlæg, man nu engang skriver.... Såååh stolt ;___; Ikke at alle ikke kan det... men stadig! Super rart at se ^__^

Nu ved jeg, at jeg kan holde de dersens krav - Men om DU syntes jeg er okay, det ved jeg så sandelig ikke. xD
Man kan jo håbe, så derfor.. Stiller jeg gerne Sintra til rådighed. :3

Mvh. Remée

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger ÉN emnepartner! (Lukket) Empty Sv: Søger ÉN emnepartner! (Lukket)

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 14:14

I greet thee.
Dejligt at se, at du har fået din farve. Men som du nok er klar over allerede, skriver jeg i dette emne, fordi jeg godt vil tilbyde mig selv - hvor vulgært det end lyder - som din emnepartner. Jeg må indrømme, at jeg ikke synes, du har så frygteligt mange krav, men det hører måske også bare med til, at jeg opfylder dem til fulde. Du skal være velkommen til at kigge forbi min profil, såfremt du lyster det.

'till we meet again.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger ÉN emnepartner! (Lukket) Empty Sv: Søger ÉN emnepartner! (Lukket)

Indlæg af Abraham Borzakov Ons 8 Jun 2011 - 14:18

Hvilken skam at dit blod er af sølv, man bliver jo næsten i tvivl om man bør frygte dig. Hvilket jo egentlig kunne gå hen og blive meget interessant...
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Søger ÉN emnepartner! (Lukket) Empty Sv: Søger ÉN emnepartner! (Lukket)

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 14:23

Jeg vil gerne? hvis du acceptere mig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger ÉN emnepartner! (Lukket) Empty Sv: Søger ÉN emnepartner! (Lukket)

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 14:37

Dejligt at høre fra så mange! *Hopper af glæde og fryd* Har lige læst profilerne igennem. Ser yderst - uhm, forskelligt ud. Lige kort respons på jer der har skrevet.

Seraphina: Jeg mangler information om din karakter.

Sintra: En menneskelige morder?! Måske, ville jo være et godt bud, hvis han ville følge hendes spor.

Balthazar: *undre sig stadig over alle de sprog!* Jooh, kunne godt tænkes, du ligner en der kan skrive, hvilke jeg ville elske. Lige en tilføjelse til mine krav, har hørt nogle mene det var mange, men dejligt at høre du udfylder dem.

Liam: Uhmm, ja, det kunne være meget sjovt at se med det plot, og sikke et fint hus du har.

Neimc: Jeg kunne godt bruge lidt mere viden om din karakter, eller nærmere robot.

Jeg vil straks kaste mig ud i at finde ud af hvem der passer bedst til mig og vil skrive det så snart jeg har valgt.

Der er stadig åbent lidt endnu for andre spiller, men der er snart lukket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger ÉN emnepartner! (Lukket) Empty Sv: Søger ÉN emnepartner! (Lukket)

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 15:04

Jeg kunne yderst godt tænke mig at prøve et emne af med dem ^^
Dog kun vis de da vil lade mig

Jeg vil mene at jeg lever op til alle deres meget krævende men retfærdige krav.

Do you wanna try ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger ÉN emnepartner! (Lukket) Empty Sv: Søger ÉN emnepartner! (Lukket)

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 15:13

*sniger sig herind* hey, vil lige ønske Dig held og lykke, med at vælge.. :D Du har jo nogle gode valgmuligheder.. ^^

(har godt set der er lukket, hvilket også er grunden til at jeg ikke ansøger ham.. xP)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger ÉN emnepartner! (Lukket) Empty Sv: Søger ÉN emnepartner! (Lukket)

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 15:26

Okay, så er hoved lagt lidt i blød, og jeg har fundet frem til at - efter at have læst jeres kilometer lange profilen - at jeg vælger den unge herre med krøllerne: Liam.

Hvis jeg har brug for flere emnepartner vil jer kontakte jer andre, men starter lige med krøltoppen og ser hvordan det går, og så vil jeg bare sige MANGE tak for jeres svar, havde ikke troet det kom så hurtig, så endnu en gang tak for svarende, håber at kunne emne med jer en dag. Hvor lyder det formelt ...


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger ÉN emnepartner! (Lukket) Empty Sv: Søger ÉN emnepartner! (Lukket)

Indlæg af Ophelia Ons 8 Jun 2011 - 15:53

"Krøltoppen..."

*Giggles*
Ophelia
Ophelia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Søger ÉN emnepartner! (Lukket) Empty Sv: Søger ÉN emnepartner! (Lukket)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum