Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjælp til at få musik på profilen (guide) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjælp til at få musik på profilen (guide) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjælp til at få musik på profilen (guide) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjælp til at få musik på profilen (guide) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjælp til at få musik på profilen (guide) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjælp til at få musik på profilen (guide) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjælp til at få musik på profilen (guide) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjælp til at få musik på profilen (guide) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjælp til at få musik på profilen (guide) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjælp til at få musik på profilen (guide) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Go down

Hjælp til at få musik på profilen (guide) Empty Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Indlæg af Gæst Ons 8 Jun 2011 - 23:56

Hjælp til kode med Musik


Der er mange som der gerne vil have musik på deres profil, og det forstår jeg også godt, det er en fed måde at beskrive ens karakter på. Derfor har jeg lavet denne lille kode til hjælp, så håber at den vil være lidt mere forståelig, så folk faktisk selv kan gøre det! (:

Således starter du:
[flash(30,25).]Koden ind her[/flash] (husk fjern punktummet)
Du finder koden ved at gå ind under del
Når du er inde under del, vil du under den store kode se i venstre side det der hedder Indlejring:
Husk at du kan se de små afhakningsbokse, og der skal du huske at sætte et flyveben ved den sidste hvor der står: Gamle Indlejrings kode:

Kode:
<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FlsBObg-1BQ?fs=1&hl=da_DK"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="DETTE ER LINKET DU SKAL BRUGE >http://www.youtube.com/v/FlsBObg-1BQ?fs=1&hl=da_DK<" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="390" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

Så den ser sådan ud.
Det som der er skrevet ud fra, er den linje som du skal bruge, og den vil se ens ud på alle koder (:

Den sætter du så ind i din kode [flash(30,25).]https://www.youtube.com/v/FlsBObg-1BQ?fs=1&hl=da_DK[/flash]

hvis du gerne vil have, den spiller automatisk på din side, når du går ind på din profil, skal du sætte det her bag DK =0x54abd61&autoplay=1&loop
Så nu ser koden således ud: [flash(30,25).]https://www.youtube.com/v/FlsBObg-1BQ?fs=1&hl=da_DK=0x54abd61&autoplay=1&loop[/flash]

og når du så fjerner punktummet, ender det hele op med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp til at få musik på profilen (guide) Empty Sv: Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Indlæg af Gæst Tors 9 Jun 2011 - 10:23

Rart at se, at man igen kan få lidt hjælp, siden den gamle musikhjælp er ved at blive småglemt.
Såh... Jeg glæder mig (forhåbentlig) på vejne af alle, der gerne vil have musik på deres profil, så der er lidt mere stemning! ^___^
Mange tak! :3

Mvh. Remée

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp til at få musik på profilen (guide) Empty Sv: Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Indlæg af Gæst Ons 20 Jul 2011 - 23:55

Lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke få det til at virke....

https://www.youtube.com/watch?v=y7VvGSeEchk

Men det der er sangen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp til at få musik på profilen (guide) Empty Sv: Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Indlæg af Gæst Man 9 Jan 2012 - 18:48

Jeg er seriøst lost... Det her giver ingen mening for mig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp til at få musik på profilen (guide) Empty Sv: Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Indlæg af Angelie Ons 1 Feb 2012 - 2:46

Izobell.. Hvad er det du ikke forstår? :D Så skal jeg prøve at forklare det xD
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hjælp til at få musik på profilen (guide) Empty Sv: Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Indlæg af Gæst Ons 1 Feb 2012 - 4:27

Okay... Hvor er 'Del' ? For det forstår min hjerne simpelthen ikke o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp til at få musik på profilen (guide) Empty Sv: Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Indlæg af Angelie Ons 1 Feb 2012 - 13:08

Når du vælger en musikvideo inde på Youtube, vil der være forskellige muligheder under selve videoen :D Der står:

"Kan lide" , "Føj til" , "Del"

Det er denne "Del" knap du skal trykke på.. Så kommer der en url adresse op.. Till højre for den, skal du trykke på indlejring. En Iframe kode vil nu poppe op..
Her skal du under koden, sætte et flueben i den sidste firkant, hvor der står "vis gammel indlejringskode"
Koden bliver nu en objectkode, og den klipper du så bare adressen ud af, som der står på billedet.. Adressen vil stå imellem to anførselstegn, og ende med _DK
Så husk at få det hele med..

Jeg håber det hjalp lidt ^^
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hjælp til at få musik på profilen (guide) Empty Sv: Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Indlæg af Gæst Ons 1 Feb 2012 - 17:01

Ja! Det hjalp sygt meget! Takker ^^
Ved du hvorfor den ser så underlig ud? Der er ikke det der 'play' eller 'pause' tegn o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp til at få musik på profilen (guide) Empty Sv: Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Indlæg af Angelie Ons 1 Feb 2012 - 17:26

Ja det ved jeg... Det er fordi Youtube igen har lavet om på deres kode... Smæk den herind, og så skal jeg nok rette den til, så playtegnet kommer frem
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hjælp til at få musik på profilen (guide) Empty Sv: Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Indlæg af Gæst Ons 1 Feb 2012 - 17:27

Bare linket?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp til at få musik på profilen (guide) Empty Sv: Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Indlæg af Angelie Ons 1 Feb 2012 - 17:28

Bare hele din flashkode, så jeg kan se den :) Husk at sætte et punktum i den første flash, så den ikke bliver taget i brug
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hjælp til at få musik på profilen (guide) Empty Sv: Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Indlæg af Gæst Ons 1 Feb 2012 - 17:29


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp til at få musik på profilen (guide) Empty Sv: Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Indlæg af Angelie Ons 1 Feb 2012 - 17:32

Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Hjælp til at få musik på profilen (guide) Empty Sv: Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Indlæg af Gæst Ons 1 Feb 2012 - 17:35

Schön ^^ Takker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp til at få musik på profilen (guide) Empty Sv: Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Indlæg af Gæst Ons 9 Maj 2012 - 20:06

Mange tak for hjælpen. Vis der er nogen der ikke forstårdet så smid en pm i min 'postkasse' så skal jeg lave den forjer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp til at få musik på profilen (guide) Empty Sv: Hjælp til at få musik på profilen (guide)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum