Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En national helligdag.. //Vedkommer alle// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En national helligdag.. //Vedkommer alle// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En national helligdag.. //Vedkommer alle// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En national helligdag.. //Vedkommer alle// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En national helligdag.. //Vedkommer alle// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En national helligdag.. //Vedkommer alle// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En national helligdag.. //Vedkommer alle// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En national helligdag.. //Vedkommer alle// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En national helligdag.. //Vedkommer alle// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En national helligdag.. //Vedkommer alle// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En national helligdag.. //Vedkommer alle//

4 deltagere

Go down

En national helligdag.. //Vedkommer alle// Empty En national helligdag.. //Vedkommer alle//

Indlæg af Scars Tirs 14 Jun 2011 - 14:58

Så skete det om man skulle tro det eller ej.

Jeg Alexander Lazarow, Konge og leder af Di Morga bringer de varmeste lykønskninger til min elskede person bag skærmen. Idag har Christian bestået sit kørekort og derfor vil jeg udråbe idag den 14 Juni til National "Christian har fået kørekort" dag og derfor vil der være liv og glade dage med en stor offentlig henrettelse på Terre torv.

Børn i alderen fra 7 til 12 kan registrere sig i en konkurance og være den første til at hugge hoved af en af de modbydelige rebeller. Vinderen vil blive udtrukket mellem de børn der har lavet den bedste tegning af mig jeres elskede konge.

Men helt ærligt, jeg har fået mit kørekort og ville bare udtrykke min glæde foran jer allesammen, håber i har en lige så god dag som mig xD
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 780

Tilbage til toppen Go down

En national helligdag.. //Vedkommer alle// Empty Sv: En national helligdag.. //Vedkommer alle//

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 15:03

Stort tillykke med kørekortet, jeg - tror bare - jeg holder mig væk fra din fest ^^ *Skriver dagen ind i kalenderen*

Gæst
Gæst

En national helligdag.. //Vedkommer alle// Empty Sv: En national helligdag.. //Vedkommer alle//

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jun 2011 - 15:16

AHAHAHAHAHAHA, TROEDE LIGE DU MENTE DET!!! xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Ophelia Tirs 14 Jun 2011 - 16:26

Tillykke, for fanden... tillykke... xb
Ophelia
Ophelia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.

Antal indlæg : 105

Indlæg af Scars Tirs 14 Jun 2011 - 22:13

Jeg er sgu også stolt af mig selv ^^
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 780

Indlæg af Ahngel Tirs 14 Jun 2011 - 22:17

Wtf? .. Jeg er rystet... ER DET KUN BØRN DER MÅ KAPPE FOLKS HOVEDER AF??? Spoiled little brats!!

Tillykke med kortet :D
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469

Indlæg af Damia Tirs 14 Jun 2011 - 22:58

suk så er jeg vist udelukket :i
ej tillykke!! jeg SAGDE jo du nok skulle klare det anden gang ;') nu kan du tage en køretur over til mig x3
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Indlæg af Gæst Ons 15 Jun 2011 - 13:38

Så tag lige mig med på turen over til Daim, Scars x3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2011 - 20:43

Tillykke ^^ Det er ikke fair! Jeg finder mig ikke i det. At ligne et barn på 12. Seeeeeeee jeg er 12

Gæst
Gæst

Indlæg af Damia Ons 22 Jun 2011 - 17:23

*griner af Cia* du ligner faktisk et barn xD
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum