Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
TOPIC?!  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
TOPIC?!  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
TOPIC?!  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
TOPIC?!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
TOPIC?!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
TOPIC?!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
TOPIC?!  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
TOPIC?!  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
TOPIC?!  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
TOPIC?!  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

TOPIC?!

Go down

TOPIC?!  Empty TOPIC?!

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2011 - 19:11

HEEJ!


Jeg søger, ikke overraskende en emnepartner, så hvis du er frisk kan du lige så godt fortsætte ikke? Nå, men jeg mangler en partner der kan: Skrive mere end ti til femten linjer, og ville blive frygtelig glad hvis det var mere, der ud over må der gerne ske noget, og for at hjælpe dette lidt på vej, vil det være i orden med vold, eller sex, eller noget andet, som for eksempel kan være en lille mundsmag hvis man er vampyr. Jeg vil ikke benægte forvandling, men jeg vil ikke love det, og det skal aftales først tak! Hun har været oppe at sige hej til gud så endnu en tur bedes frabedes, men igen, der er jo ingen der kan bestemme over døden, så hvis det sker, så sker det jo. Stavningen må også gerne ligge sådan rimelig godt, den skal ikke være perfekt, for det er min egen heller ej, men bare så man forstår det, gider ikke gætte mig frem til det hele.
Så tror jeg da ikke der var mere, hvis i har spørgsmål er i velkommen til at læse Cessie's profil igennem, trods den ikke er helt færdig, men arbejder på den sag.

-Cessie/Summer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TOPIC?!  Empty Sv: TOPIC?!

Indlæg af Alex Søn 19 Jun 2011 - 19:18

Heeej! xD
Jeg vil gerne emne, og mon om jeg ikke kan leve op til dine få krav?
-Er ikke den fødte mester til vold, samt sex.. Nah? o.0' Men jeg syntes dog selv, at man skulle have et plot af en art, for at emnet ikke skal gå helt dødt. Så.. Er du frisk på at emne med en leopard? (:
Alex
Alex
Competent (Rank 9)

Bosted : Lige nu er hun hjemløs

Antal indlæg : 260


Tilbage til toppen Go down

TOPIC?!  Empty Sv: TOPIC?!

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2011 - 21:35

Det ka' du tro! :D

Har du nogle ide til hvad det skulle være? Lad mig lige kort tilføje at hvis det ska være med vold eller sex er der jo det der hedder NPC'er der kan tages i brug, men det skal ikke være med, det var bare et forslag, men ellers, har du nogle forslag? Lytter Meget gerne ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TOPIC?!  Empty Sv: TOPIC?!

Indlæg af Alex Søn 19 Jun 2011 - 22:21

Jeg ved det ikke rigtigt.. Kunne det tænkes at de var venner, og eventuelt prøvede at bekæmpe ham din morder? - Eller i hvert fald have ham med i emnet? -
Alex vil gerne være så hjælpsom som muligt, så hun kunne prøve at hjælpe hende ud fra fangeskabet? Måske selvom at Cessie ikke ønsker det? x)
Alex
Alex
Competent (Rank 9)

Bosted : Lige nu er hun hjemløs

Antal indlæg : 260


Tilbage til toppen Go down

TOPIC?!  Empty Sv: TOPIC?!

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2011 - 22:24

Det ønsker hun bestemt, vi kunne godt trække Matt med, uden problemer, men hun skal ikke komme ud af hans klør, da hun er en vigtig del for hende, Cessie som karakter, det er faktisk lidt ham hun er bygget op omkring, så hele ideen med hende ville lidt forsvinde hvis hun blev løsrevet fra ham, men okay, hvis det nu endelig sker, så sker det jo :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TOPIC?!  Empty Sv: TOPIC?!

Indlæg af Alex Søn 19 Jun 2011 - 22:28

Jeg skal nok sørge for at du ikke kommer ud af hans kløer, bare at jeg ikke dør, så er jeg glad (:
-Men hvordan skal vi starte? Er de eller skal de først opbygge et venskab? x3
Alex
Alex
Competent (Rank 9)

Bosted : Lige nu er hun hjemløs

Antal indlæg : 260


Tilbage til toppen Go down

TOPIC?!  Empty Sv: TOPIC?!

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2011 - 22:30

Hmmm - hvad syntes du? Kunne jeg få dig til at starte, jeg har lidt mange bolde i luften lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TOPIC?!  Empty Sv: TOPIC?!

Indlæg af Alex Søn 19 Jun 2011 - 22:38

Skal vi ikke gå lige på og hårdt? (:
-Det kunne jeg vel godt, vis du siger hvor det skal være og at du godtager at den først kommer op at stå i morgen? x3
Alex
Alex
Competent (Rank 9)

Bosted : Lige nu er hun hjemløs

Antal indlæg : 260


Tilbage til toppen Go down

TOPIC?!  Empty Sv: TOPIC?!

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2011 - 22:41

Et sted i Terre? Helt i orden :)
Let's do that ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

TOPIC?!  Empty Sv: TOPIC?!

Indlæg af Alex Søn 19 Jun 2011 - 22:42

Okay(:
-Sender et link når det er færdigt x)
Alex
Alex
Competent (Rank 9)

Bosted : Lige nu er hun hjemløs

Antal indlæg : 260


Tilbage til toppen Go down

TOPIC?!  Empty Sv: TOPIC?!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum