Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Spændene emne søges
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Spændene emne søges
Hej Folkens!
Jeg søger en emneparter som er med på et kreativt emne hvor det ikke blot er noget med; "Vi sidder henne i parken og spiser is." Men noget hvor der sker noget.
Vold og sex er tilladt, jeg vil dog helst undgå at blive dræbt. Jeg vil ikke forvandles endnu, så du må vente, hvis du tørster efter en forvandling. Der skal kunne skrives nogenlunde ordenligt, ikke perfekt, men læseligt og der skal være over 15-20 linjer og meget gerne mere, det vil jeg virkelig elske. Køn og race er mig fuldkommen ligegyldigt, men din karakter er jeg ikke ligeglad med, derfor vil jeg læse din profil inden jeg kan give et svar om jeg vil heller ej, og lad nu vær med at blive sure hvis det bliver et nej, for vil helst emne med nogle interessante.
I kan kaste jer over min profil hvis i mangler lidt viden omkring mig, men den er ikke færdig endnu, ellers vil jeg lige kort fortælle jer hvem Arizona er.
Hun er en hybrid mellem djævel og engel, men hun opfører sig mest som en djævel, hun er ond, elsker at dræbe og elsker at have magt, i sær over det mandlige køn. Dog har hun følelser, hvilke hun har fra sin engel side, men dem viser hun ikke frem. Hun har også lettere ved at binde sig end andre djævle da hun også er engel.
Mere er der ikke at skrive lige nu, spørgsmål er i velkommen til at stille, og ellers vil jeg elske et plot som vi kan aftale over PM.
-Arizona
Jeg søger en emneparter som er med på et kreativt emne hvor det ikke blot er noget med; "Vi sidder henne i parken og spiser is." Men noget hvor der sker noget.
Vold og sex er tilladt, jeg vil dog helst undgå at blive dræbt. Jeg vil ikke forvandles endnu, så du må vente, hvis du tørster efter en forvandling. Der skal kunne skrives nogenlunde ordenligt, ikke perfekt, men læseligt og der skal være over 15-20 linjer og meget gerne mere, det vil jeg virkelig elske. Køn og race er mig fuldkommen ligegyldigt, men din karakter er jeg ikke ligeglad med, derfor vil jeg læse din profil inden jeg kan give et svar om jeg vil heller ej, og lad nu vær med at blive sure hvis det bliver et nej, for vil helst emne med nogle interessante.
I kan kaste jer over min profil hvis i mangler lidt viden omkring mig, men den er ikke færdig endnu, ellers vil jeg lige kort fortælle jer hvem Arizona er.
Hun er en hybrid mellem djævel og engel, men hun opfører sig mest som en djævel, hun er ond, elsker at dræbe og elsker at have magt, i sær over det mandlige køn. Dog har hun følelser, hvilke hun har fra sin engel side, men dem viser hun ikke frem. Hun har også lettere ved at binde sig end andre djævle da hun også er engel.
Mere er der ikke at skrive lige nu, spørgsmål er i velkommen til at stille, og ellers vil jeg elske et plot som vi kan aftale over PM.
-Arizona
Gæst- Gæst
Sv: Spændene emne søges
Nice navne ^^
Jeg kan ikke direkte love noget om hvor meget jeg skriver, Arizona. (Whoaw fedt navn,) men hvis det er vil jeg da gerne.
Jeg kan ikke direkte love noget om hvor meget jeg skriver, Arizona. (Whoaw fedt navn,) men hvis det er vil jeg da gerne.
Gæst- Gæst
Nogle der har hørt mine bønner! *Dans og Jubel* Jeg overlever, at du overhoved vil er mig en glæde :D Hvem fortrækker du laver? Og ønsker De plot?
Gæst- Gæst
Jeg kunne bestemt godt være interesseret, Dean er ikke altid den mest venlige og som du nok kan se på hans profil er sex og vold en stor del af hans dagligdag. Så skriv en PM hvis du kunne være interesseret? :)
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont