Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
That's what she said! (Net-leg) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
That's what she said! (Net-leg) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
That's what she said! (Net-leg) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
That's what she said! (Net-leg) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
That's what she said! (Net-leg) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
That's what she said! (Net-leg) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
That's what she said! (Net-leg) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
That's what she said! (Net-leg) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
That's what she said! (Net-leg) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
That's what she said! (Net-leg) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

That's what she said! (Net-leg)

5 deltagere

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 21:59

*Host* Nej, da?? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:02

Jo! Come on han er 11?! Han burde sguda ikke interessere sig for piger. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:05

Jo, han burde!! >:O

Det er i den alder drenge endelig finder ud af, at ordet 'komme' betyder lidt mere end bare det. Og at de holder op med at sige "Kan du komme ud og lege?", fordi de ved at de ville komme til at grine af det!!

Baaaah~~ xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:06

LOL. Okay, det kan jeg godt se, men alligevel... I den alder tænker drenge kun på fodbold? o.O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:09

... Emnet går den forkerte retning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:09

Nårh ja - sorry. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:13

So?? Det her gælder vel som en sjov samtale?? xP

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:15

Samtale? Jeg vil nu sige at vi begynder at diskutere. xD
Hvilket er helt okay - jeg ææææælsker at diskutere, selvom jeg altid taber. -.-'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:20

Jeg hopper over til Georgies hold.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:22

*Sejrsdans* Jeg har et hold! In your face! 8D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Damia Man 4 Jul 2011 - 22:24

Sjove samtaler.. jeg kan ikke.. komme med.. en sjov samtale D:
men et lille citat fra ens far kan vel aldrig skade ?

(far er ikke i særlig godt humør.. og pludselig dukker hans humor på banen - uden han selv vil det)
Mig og mor: ...?
Far: *peger ud af vinduet* Ved i hvordan efteråret er her i Danmark ?! *peger igen ud af vinduet* det er præcis som det er nu - bare uden blade på træerne!! ò_ó

jeg flækkede.. nu ved jeg hvor jeg har min humor fra x)
(om jeg har en eller ej xD )
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:26

Haha, jeg kan lige forstille mig situationen. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Damia Man 4 Jul 2011 - 22:27

srsly.. jeg slog bare armene om ham i et kæmpe kram og... SQUEEEEEEEZE xD han var så kær lige på det tidspunkt x3
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:34

Damias far er saaarjh XD

Min far (btw' Sarah er mig ^^'):

Mor: Der bliver i familien.
Far: Det er stadig ulækkert.
Sarah: Er du en mand, eller hvad?
Far: Nej, jeg er ikke en mand.
Mor: Hvad er du så?
Sarah: *Klapper far på skulderen* Far er Prototype 4-2-72.
Mor: Og hvad er det så lige?
Sarah: Aner det ikke, med det lyder sejt!
Far: Nej, jeg er Prototype KS-21-435.
Sarah: .. Øhm...
Far: Det er nummeret på min chefs nummerplade...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Damia Man 4 Jul 2011 - 22:39

OMFG EVE!! HIGHFIVE FOR AT HAVE EN NICE FAR!! xD *Higfive*
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:40

Ja! Seriøst mand! Klap din far engang på skulderen!! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:41

*Highfive* Nyan, ville ønske han var sådan hver dag XD

Det var faktisk pænt nice at han kunne huske sin chefs nummerplade i hovedet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Damia Man 4 Jul 2011 - 22:42

*slår en arm om Eve* min far er sådan her.. det meste af tiden xD *peger på citat fra den første side* .. hans humor er bare.. umættelig x3
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:45

Nice XD
Jeg tror en af mine halvstorebrødre må have arvet det fra ham ^^' Det kommer i små glimt - altså hans genialitet :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:50

Ehmm.. Nogen der ved hvad farvekoden er ved profilen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:51

*Hader sig selv, for ikke at huske de sjoveste samtaler*
Åårh hvad! Jeg fandt en *jubel lykke*

(Mig og min ven snakker om en historie jeg har skrevet på en ferie til USa, en historie om en pige der hedder Papaya(meget vigtigt!)

Watson er min venindes kælenavn, og Sherlock mit! <3)

Watson:
Ah, den lyder meget god :) Men.. æh, er papaya ikke en frugt, eller sådan noget? xD

Sherlock:
Jo.. men da jeg skrev historien elskede jeg altså det der navn, eeh.. og
så havde jeg lige fået en lille dåse læbepomade med den duft i ^^'
Selvfølgelig kan jeg ikke længere åbne den dåse læbepomade, dagen idag
>.<

Watson:
Uh, nedtur for dig og læbepomanden, hva'? xD

Sherlock:
Mega.. Så nu bruger jeg en orange læbepomade, der normalt skal bruges til når man solbader.. Møgirriternde..
x'D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:51

Jeg er meget ny, men jeg tror man skal melde sig ind i en gruppe. n__n

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:52

.. XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:53

Uh! Uh! Har én til.. den er dog ikke pervers! :O

(Sidder i køkkenet og høre musik mens lillesøster sidder og tegner ved siden af)

Mig; *Skråler* EVERYBODY LOVES MEH! Òuó
Søs; Hvad betyder det? :O
Mig; Det er en sang, det betyder 'Alle elsker mig'. ^^
Søs; *Sukker og lægger en hånd på min skulder* Will, du må altså forstå at der ikke er så mange der elsker dig! Du skal lade være med at være så egunistisk! Men bare rolig! Jeg synes at du er helt okay! :D *Går sin vej*
Mig; O____________________O
...
...
Mig; Din lille møgunge!! >:O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 22:55

Belphegor skrev:Uh! Uh! Har én til.. den er dog ikke pervers! :O

(Sidder i køkkenet og høre musik mens lillesøster sidder og tegner ved siden af)

Mig; *Skråler* EVERYBODY LOVES MEH! Òuó
Søs; Hvad betyder det? :O
Mig; Det er en sang, det betyder 'Alle elsker mig'. ^^
Søs; *Sukker og lægger en hånd på min skulder* Will, du må altså forstå at der ikke er så mange der elsker dig! Du skal lade være med at være så egunistisk! Men bare rolig! Jeg synes at du er helt okay! :D *Går sin vej*
Mig; O____________________O
...
...
Mig; Din lille møgunge!! >:O

Må jeg få din lillesøsters nummer??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

That's what she said! (Net-leg) - Page 2 Empty Sv: That's what she said! (Net-leg)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum