Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
~~SØGER MEGET... Så klik vis du op for it ~~ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
~~SØGER MEGET... Så klik vis du op for it ~~ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
~~SØGER MEGET... Så klik vis du op for it ~~ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
~~SØGER MEGET... Så klik vis du op for it ~~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
~~SØGER MEGET... Så klik vis du op for it ~~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
~~SØGER MEGET... Så klik vis du op for it ~~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
~~SØGER MEGET... Så klik vis du op for it ~~ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
~~SØGER MEGET... Så klik vis du op for it ~~ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
~~SØGER MEGET... Så klik vis du op for it ~~ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
~~SØGER MEGET... Så klik vis du op for it ~~ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

~~SØGER MEGET... Så klik vis du op for it ~~

Go down

~~SØGER MEGET... Så klik vis du op for it ~~ Empty ~~SØGER MEGET... Så klik vis du op for it ~~

Indlæg af Gæst Man 27 Jun 2011 - 20:51

Velkommen beauty til min quest i at finde op til flere ting? du kan se dem igennem og skrive vis du interessere dig dog skal du først bestå mine krav ;).

..::Kravene::..

1:. Skal ku skrive over 10 linjer
2:. Døm ikke en bog på dens omslag (Kan skrive mere end i tror)
3:. Race og køn er lige meget, dog er bedst til at skrive med mandligt kød.
4:. Drab er tilladt (vil ikke dræbe dig) Men ved mig er det, dog skal der indgå et godt plot i det så.
5:. forvandling så skal der spørges om tilladelse.
6:. skal være kreativ og der må ikke gå 5 dage mellem svarene, kun vis det er du skal noget ^^ eller der eksamen og ja alle de andre ting så det totally tilladt.

Og nu til det jeg søger

.::Søgningen::.
1:. Søger måske en der kender Kaiden fra barn eller ? teenage alderen (de 14 år eller noget.
2:. Søger et voldeligt emne, en der vil skade Kaiden vise hende det onde i denne her verden.
3:. Søger spænding nogen der kunne tænke sig at jage den lille herlighed af en engle her ;).
4:. Nogen der kunne tænke sig at komme på hendes hades liste(altså dem hun frygter men heller ikke kan fordrage) Så blot sig til og så ordner vi sådan et emne med masser af afsky.

Og så til det helt normale :D!..

Søger en at emne med uanset hvem eller hvad du er!, plots kan diskuteres, og jeg laver med glæde emnet vis du spørg, samt man kan os sagtens emne med mig uden at ha et plot i tankerne ^^(du behøves ikke at ha valgt noget af det jeg søger, blot du vil emne er jeg frisk)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

~~SØGER MEGET... Så klik vis du op for it ~~ Empty Sv: ~~SØGER MEGET... Så klik vis du op for it ~~

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jun 2011 - 17:29

Igen der tør hehe.. okay ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum