Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 0:58

Godt du kiggede! Jeg har virkelig brug for dig!
Det er sådan at jeg er i gang med at ændre min bruger >>Som har været Jewel<< til lille Gumia.
Og nu ville jeg så også lige spørge... Er der nogen der har en ide, til hvad i alverden Gumia kan være for en race?

Jeg vil lige sige at dværg er ikke lige det Gumia skal være når hun er 182cm x3
Og jeg ved ikk rigtig om jeg vil have hun skal være elver.. Da det ikke minder om hende.. *Mine egne meninger x3*
But.. Emh... You know..
I need a little help x3

From me x'3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty Sv: I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 1:23

Jeg ville foreslå dæmon x3 Men du burde vel vælge den, du helst vil være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty Sv: I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 1:34

Tror ikke hun kan vælge xD
Sorry, men har ingen ideer selv x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty Sv: I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 1:56

Dæmon.. Mmmm *Gumle gumle..*

Lyder fornuftigt ^^ - Andre forslag ellers..?

Laura... Man skulle tro du var min hjerne xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty Sv: I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 1:57

Tjøøøh.. Prøv en blanding, af hvad du bedst kan lide/hvilke racer du helst vil være/hvilke racer du finder meget interessante? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty Sv: I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 1:59

Nyan..? D:
En blanding af det hele -.-'
I ADMINS LAVER NOGLE ALT FOR GODE RACEBESKRIVELSER D:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty Sv: I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 2:11

Jamen, som en af dem der har lavet nogle af beskrivelserne.. Er jeg (og helt sikkert også Aiden!) beæret og dog er det sørgmodigt, at du ikke kan finde den rette race xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty Sv: I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 2:33

Du skal være menneske xD!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty Sv: I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 2:35

Heh ^^'

Siiick... Skal jeg være det? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty Sv: I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 3:39

Altså.. Du kan også vente til imorgen eftermiddag eller aften, hvor en ny race kommer... Og se om den er noget for Gumia? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty Sv: I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 3:41

Oki doki ^^ Smutter også i seng nu.. Er lidt træt ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty Sv: I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 12:59

Jeg syntes du kunne passe yndigt til en elver. Jeg har en anelse om hvad det bliver for en race xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty Sv: I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 15:48

Ja du skal være menneske xD
eller i det mindste halv menneske ? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty Sv: I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 16:01

Halv menneske halv elver?? =)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty Sv: I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 21:46

Seriøst, en ny race?

Jeg vil altså lige klage:
Jeg blev nød til at droppe at lave en Nosferatus, fordi jeg slet ikke kunne finde noget billede af en GRIM/grim-på-den-rigtige-klamme-vampyr-måde-du-ved kvinde. Så jeg ville bare spørge nogen om de kunne hjælpe mig ?? XD
Men skriv det for guds skyld ikke her - ellers bliver jeg bare skældt ud for at have spurgt jer på et emner der SLET IKKE HANDLER OM DET...

Ignorer det.
Du skal være halv elver og halvt menneske ^^ Eller halv Deava og halvt menneske. Rauw, det er en underlig blanding ... OO'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty Sv: I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 21:47

Eve skrev:Seriøst, en ny race?

Jeg vil altså lige klage:
Jeg blev nød til at droppe at lave en Nosferatus, fordi jeg slet ikke kunne finde noget billede af en GRIM/grim-på-den-rigtige-klamme-vampyr-måde-du-ved kvinde. Så jeg ville bare spørge nogen om de kunne hjælpe mig ?? XD
Men skriv det for guds skyld ikke her - ellers bliver jeg bare skældt ud for at have spurgt jer på et emner der SLET IKKE HANDLER OM DET...

Ignorer det.
Du skal være halv elver og halvt menneske ^^ Eller halv Deava og halvt menneske. Rauw, det er en underlig blanding ... OO'

I......... agree..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger< Empty Sv: I vil nok ikke.. Men vil i hjælpe med at finde en race? :3 >Er kun vampyr fra min forrige bruger<

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum