Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
selvskab! (Reece) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
selvskab! (Reece) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
selvskab! (Reece) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
selvskab! (Reece) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
selvskab! (Reece) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
selvskab! (Reece) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
selvskab! (Reece) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
selvskab! (Reece) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
selvskab! (Reece) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
selvskab! (Reece) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

selvskab! (Reece)

Go down

selvskab! (Reece) Empty selvskab! (Reece)

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 19:40

Omgivelser: Ingen…
Sted: Midt i Terre x)
Tid: 20:45
Vejr: Okay
Dato:?

Lilly traskede gennem de små gader, i Terre. Hendes kinder var små røde. Der var ikke meget koldt, men dog lidt. Hun havde enlig ikke noget at lave i Terre, men det var nu hyggeligt nok at kigge på alle de sjove og underlige væsner, og mennesker. Hun smilede kort før hun gik hen til et stort springvand. Hun satte sig blidt på kanten af det. Hun kiggede let rundt, det var nu ikke så sjovt at være alene. Bare en eller anden ville komme og holde hende, med lidt selskab. Hun kiggede op på himlen, med hendes smukke blå øjne. Himlen var let blå og meget smuk. Hun smilede kært før hun strøg en hår tot væk fra hendes ansigt. Hun sukkede let, hendes hår var en da sat op, og alligevel var der hår totter der drillede. Hendes lyse hår var bundet op i en knold.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvskab! (Reece) Empty Sv: selvskab! (Reece)

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:01

Reeces drengede skikkelse kunne ses mens han gik hen af gaden fra den modsatte ende i Lillys retning. Hans lyse hår sad lidt pjusket og var hverken blevet sat med noget af det fedtede stads som drenge brugte til at sætte deres hår med. Hans var absolut rent om man kunne sige det på den måde. Hans varme øjne søgte rundt og fik øje på pigen der sad ved springvandet. Han boede her i Terre og kendte derfor området. Det var måske en anelse overraskende at han netop nu ikke sad i sin nye bil for at imponere tøserne - eller sin motorcykel som han havde sat ind i garagen for den sags skyld - faktisk behøvede han ikke at imponere piger for at de fik tillid til ham eller i det hele taget at gøre dumme ting. Ligegyldigt hvad han gjorde - næsten alt - ville få en eller anden slags pige til at kigge tilbage på ham. Ligenu var der fx. det look han havde idag. Det pjuskede hår der gav ham en blanding af noget drenget og på sammetid ret nuttet udseende. Nogle kaldte det nuttet mens andre kaldte det lækkert. Udover håret havde han valgt at iføre sig et par grå jeans der virkelig sad godt på ham som om de var lavet til ham. Han havde et sort langærmet bluse på der hverken sad for stramt eller for løst. Alligevel fremhævede det hans perfekte form.. eller næsten perfekte i hvert fald. Reeces sko var et par sorte Converse - han vidste ikke altid hvilken slags sko han skulle tage på men de her passede til hans nuværende tøj. Han løftede hånden som en afslappet hilsen hvorefter han gik over mod pigen med fornyet energi. Det her kunne gå hen og blive interessant.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvskab! (Reece) Empty Sv: selvskab! (Reece)

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:08

Hun lod langsomt hendes hår køre hår totten væk. Hun fandt en hårnål i hendes lomme. Det var nu ikke så tit at hun brugte hårnåle, men de var nu meget praktiske. Hun fik sat den op i håret, så nu ville hendes hår forhåbentlig ikke drille hende mere i dag. Hun smilede let da hun så en vinke som en hilsen. Hun vinkede let tilbage, med et kært smil. Hendes hud var nu ikke så hvid som den plejede men stadig meget hvid. Hun smilede let da hun så ham gå hen mod hende. Måske en som ville underholde hende lidt. Hun havde også hendes converse, på, men de var pang orange. Med en masse tegninger og en helt masse små beskeder eller sjove ting, nogle havde skrevet på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvskab! (Reece) Empty Sv: selvskab! (Reece)

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:19

"Hvad laver en smuk pige som dig helt alene?" Reeces drillende smil fyldte hans ansigt. Stemmen lød som en drengs stemme burde. Alligevel var der noget over denne stemme som lokkede folk. Det var som om den lokkede med alt det man elskede. Om dette var slik, vand, drenge, sex, eller for den sags skyld en speciel person. Så var der noget af det i hans stemme. Han blinkede kort til hende og satte sig ved siden af pigen stadig med det drilske smil tværs over hans læber. Hans øjne var smukke. Hvis man så ind i dem og kom for langt derind risikerede man at fare vild. Hvilket ikke var alt for smart. For han havde en labyrint inderst i sine øjne. En labyrint med fælder og grufulde hemmeligheder. En labyrint der kunne fange en så man ikke ville slippe fri før han selv lod personen komme ud igen. Hans øjne var uendelige. Og var fyldt op med en selvtillid der direkte STRÅLEDE ud fra ham. Det kunne ingen tage væk. Selvom nogen mente han virkede nuttet - fx. med dette look - var der andre gange han i stedet virkede hamrene sexet. Men det var ikke altid han viste den del af ham frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvskab! (Reece) Empty Sv: selvskab! (Reece)

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 20:24

Hun kiggede blidt på ham, med hendes lysene øjne. ”Hun fare vel vild” mumlede hun. Hendes stedsans var vel ikke lige frem den bedste her i byen. Hun lod langsomt hendes blik glide ned i det smukke springvands vand. Hun smilede kort da man kunne se få mønter ligge på bunden af springvandet. Var det mon en ønskebrønd? Hun smilede kært, før hun vendte blikket mod ham. Lidt efter spurte hun om noget; ”ømm.. Hvad laver du her?” Hun smilede let, efter hun havde spurgt. Hun sukkede let og lod en hånd, fjerne endnu en hår tot.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvskab! (Reece) Empty Sv: selvskab! (Reece)

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 21:08

Han slog en kort latter op hvorefter han så drillende på hende. "Jeg bor her i byen derfor er jeg her - og jeg er LIGE her fordi jeg fik øje på en sød pige der måske kunne bruge hjælp til at finde rundt." Drillede han og prikkede hende på næsen med sin pegefinger. "- eller i hvert fald underholde dig på den ene eller den anden måde. hvis du altså også underholder mig 'Noget for Noget!!'" Citerede han med sit skæve drengede smil som lokkede hende. Lokkede med alt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvskab! (Reece) Empty Sv: selvskab! (Reece)

Indlæg af Gæst Tors 13 Maj 2010 - 21:11

Hun smilede kært, og rødmede svagt i kinderne. "Men hvad ville du have mig til at underholde dig med?" spurte hun og prikkede ham blidt på næsen med et drillede smil. Hun satte sig let til rette. "Hjælp,med at finde rundt?" smilede hun drillede. Hun havvde faret rundt hele dagen, og fandt til sidst ud af at hun havde gået i ring hele daen. Hun smilede kært før hun strøg hår totten op og satte den fast igen. Hun smilede kært til ham og afventede svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvskab! (Reece) Empty Sv: selvskab! (Reece)

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 16:06

Han tog blidt fat i hendes håndled og blinkede. "Hvis den smukke pige vil gå en tur med mig?" Sagde han med et frækt smil på læben og trak hende med op så de begge to stod op. "Så finder vi vel ud af hvad du han underholde mig med senere" Lo han. hans latter var sød. varm. Venlig. Umulig ikke at syntes om. Reece ventede på at hun accepterede en gåtur hvor hun denne gang ville få selvskab og sandsynligvis ikke fare vild endnu engang. Det ville nok ikke være særlig smart.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvskab! (Reece) Empty Sv: selvskab! (Reece)

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 16:33

Lillt smilede kært, hendes kinder blev kort igen småt rosa farvet. Hun nikkede "Hvis du lover jeg ikke fare vild" smilede hun stille, og kom så op og stå.. "Hvad fx.. kunne jeg underholde dig med?" spurte hun stille, med et kært smil. Hun kiggede kort rundt, der var ikke så mange mennesker igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvskab! (Reece) Empty Sv: selvskab! (Reece)

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 16:51

Han så på hende med et varmt nuttet blik. Hans øjenvipper var lange og mørke. Den slags piger ønskede sig og syntes det var SÅ snyd at nogen drenge havde. "Man kan aldrig vide i sådan en farlig by - men jeg lover at du ikke fare vild i den så længe du holder min hånd" Drillende han og blinkede kort til hende. Han havde ikke tænkt sig at lade denne pige gå. Ikke før han fandt ud af hvad tøsen duede til. Og fordi hun havde et sødt smil. Nej vent. Det søde smil irriterede ham en smule. Sagerne var lige lovligt sukkersøde. Han begyndte at gå hånd i hånd med Lilly.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvskab! (Reece) Empty Sv: selvskab! (Reece)

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 20:00

Lilly smilede let "Nårrhh.. Så Terre er pludselig blevet en farlig by eller hvad?" grinede hun kært og prikkede ham blidt på næsen. Hun fulgte med ham ned af gaden. Hun skilte sig ud fra de fleste; fordi hun havde et sort tylskørt og pang orange slidte converse på. Men inden under, tylskørtet havde hun sorte lange gamcher som der var lavet huller i. En lidt anderledes stil, men det var vel også godt nok ikke? Hun traksede ned af gaden sammen med ham.. HUn kiggede kort på alle de butikker som der nu var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvskab! (Reece) Empty Sv: selvskab! (Reece)

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 20:08

Han greb hendes finger "ikke prikke mig på næsen" sagde han alvorligt før han fortsatte "Det får mig til at virke som en eller anden gay" forklarede han dybere. Normalt var han ikke så 'venlig' men nogengange krævede tingene at man startede ud forsigtigt. Hvorefter tingene kunne gå hen og blive mere.. interessante. Reece smilede drilskt da han begyndte at snakke igen mens de gik. "Tjoh Terre kan være farlig på visse områder.. fx kan der være farlige personer." han skævede kort til hende og klemte hendes hånd. "jeg fik vidst aldrig spurgt hvad den smukke pige hed?" drillede han og blinkede med sine lange mørke øjenvipper.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvskab! (Reece) Empty Sv: selvskab! (Reece)

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 20:28

Lilly smilede kært og strøg lidt af hendes hår væk.. "Fi jeg ikke sagt det?; nå, men jeg er Lilly" smilede hun stille og nikkede kort.. "Hvem er du?" spurte hun kært og strøg let hendes hår til side,hendes kinder var stadig svagt rosa farvet. En let vind blæste ned af gaden. Hun smilede kort og bed sig let i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvskab! (Reece) Empty Sv: selvskab! (Reece)

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 20:32

"Lilly.. som den smukke lilje der står omme i haven.." han løftede hendes hånd og kyssede den galant hvorefter han blinkede til hende. Kort efter begyndte de at gå igen og han purrede op i sit hår af ren vane. "Min navn er Reece" sagde han og smilte skævt til hende. Der var noget katteagtigt over hans blik. Noget der var svært at modstå. Man kunne sagtens have forestillet ham med katte hale og katte øre. Det ville have fået ham til at virke endnu mere drengen på en nuttet måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvskab! (Reece) Empty Sv: selvskab! (Reece)

Indlæg af Gæst Fre 14 Maj 2010 - 20:40

Hendes kinder blev svagt røde... "Dit navn er meget smukt" smilede hun stille oog strøg let en tot hår til side. HUn bed sig let i underlæben, før hun bare fulgte med ned af gaden. De mange butikker lå spredt rundt i Terre. Hun smilede let da en due passerde dem. Hun bed sig stadig let i læben af ren vane. Hun lod langsomt hendes tunge glide hen over hendes tandsæt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvskab! (Reece) Empty Sv: selvskab! (Reece)

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 13:07

"så jeg håber ikke at du har noget imod at jeg kalder dig lilje? jeg har for vane at give folk navne" forklarede han med sin let spindende katteagtige stemme. Reece skævede til hende. Selv hans øjne var katteagtige. Og varme. varme med et strejf af rolighed og kulde. En neutral kulde der gjordere det sværere for folk at gætte hans følelser. Han lod blikket glide rundt mellem butikkerne. Mærkede kedsomheden gnave sig på men han holdt det for sig selv. Efterhånden begyndte han at pege rundt og forklare og fortælle ting om de forskellige butikker. Hvilke der havde den bedste kvalitet af tøj eller genveje osv.. Det lød virkelig som om han havde boet her i flere år for at kunne have så mange ting at fortælle om området allerede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvskab! (Reece) Empty Sv: selvskab! (Reece)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum