Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Søger: Nogle at emne med ?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Søger: Nogle at emne med ?
Godaften :)
som i nok har gættet søger jeg nogle at emne med og tænkt har du måske lyst at emne ? Da jeg har en store kedsomhed og masser af kreativitet til emner ...
krav:
I : mindst 8 linjer, ja mærkeligt tal i :)
II: du fortælle dine krav
III: En masse kreativitet
Vil dog sige er at jeg ikke er den store, følger af, emner som starter ud med at været bestem kærligheds forhold eller fjerne forhold, de skal ske af sig selv i emnet ^^
som i nok har gættet søger jeg nogle at emne med og tænkt har du måske lyst at emne ? Da jeg har en store kedsomhed og masser af kreativitet til emner ...
krav:
I : mindst 8 linjer, ja mærkeligt tal i :)
II: du fortælle dine krav
III: En masse kreativitet
Vil dog sige er at jeg ikke er den store, følger af, emner som starter ud med at været bestem kærligheds forhold eller fjerne forhold, de skal ske af sig selv i emnet ^^
Adriana- Highly Proficient (Rank 20)
- Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden
Antal indlæg : 2642
Sv: Søger: Nogle at emne med ?
Selvfølgelig er du okay :)
Men har du nogle krav til emnet?
Men har du nogle krav til emnet?
- Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden
Uhm, du kan også vælge min figur Mi hvis du er
1. Min. 5 linjer xD nu bliver det så 8
2. ikke skriver sådan noget som om du styre min person, hader virkelig når nogen skriver at, så gik (min person) derhen til ham og så blah blah.... dem der gør det kan ligeså godt bare skrive en bog i stedet for.
3. ikke slå mig ihjel x3
1. Min. 5 linjer xD nu bliver det så 8
2. ikke skriver sådan noget som om du styre min person, hader virkelig når nogen skriver at, så gik (min person) derhen til ham og så blah blah.... dem der gør det kan ligeså godt bare skrive en bog i stedet for.
3. ikke slå mig ihjel x3
Gæst- Gæst
Svare til krav 2: jeg giver dig muligheden at sige nej eller gøre noget andet, men giver en beskrivelse på hvad person vil gøre i de to forskel ting...
lyder som okay krav og de gælder også den anden vej rundt :)
Hvor skal emne være?
lyder som okay krav og de gælder også den anden vej rundt :)
Hvor skal emne være?
..hmm...det er jo det jeg ikke bryder mig om, for lige så snart du skriver noget min person kan gøre, så gider jeg bare ikke mere...
undskyld men tror bare jeg lader være med emne :)
undskyld håber du finder en anden så
undskyld men tror bare jeg lader være med emne :)
undskyld håber du finder en anden så
Gæst- Gæst
Hmmm .... jeg ment ikke jeg styret din person... fik det til at lyde forkert , men okay :)
Overfalder lige frem ^^ ... du prøver bare :)
Uhh... medmindre, uhm...... Nu søger Amnesia faktisk emne xD hun har bare ikke lige taget sig sammen endnu til at spørge nogen x3.... kunne du være interesse......fuck besværligt ord...x'3 Interesseret!
Gæst- Gæst
Kunne være rigtigt spændende... emne med disse to personer ^^ hmmmm.....Lad mig tænke.... ej selvfølgelig vil jeg, vis du har lyst... og jeg hader også de lange bevægelige ord :)
XD jeg opdage først nu jeg skrev forkert x3
men ok du bestemmer selv hvor emnet skal være ok??? xD
det der skulle have stået var.
nu søger Amnesie jo faktisk Herre xD men det er fint nok med emne sammen med dig også, bare forvent at jeg måske ikke svare så hurtigt for min kæreste er lige kommet hjem fra ferie efter 2 uger xD
men ok du bestemmer selv hvor emnet skal være ok??? xD
det der skulle have stået var.
nu søger Amnesie jo faktisk Herre xD men det er fint nok med emne sammen med dig også, bare forvent at jeg måske ikke svare så hurtigt for min kæreste er lige kommet hjem fra ferie efter 2 uger xD
Gæst- Gæst
Lad os tage De jeux - Legepladsen :) men nu har jeg bestem stedet , så laver du emnet
Og det okay du langsom om at svare i emnet ^^ og derudover hyg dig med kæresten
Og det okay du langsom om at svare i emnet ^^ og derudover hyg dig med kæresten
....men jeg kan ikke finde ud af at starte... så vil jeg hellere lade være
Gæst- Gæst
Jeg også dårlig til at starte emnet ... hmm. jeg kan da prøve :) men vil nok tage lidt tid ^^
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont