Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søger et emne \o/ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søger et emne \o/ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søger et emne \o/ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søger et emne \o/ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søger et emne \o/ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søger et emne \o/ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søger et emne \o/ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søger et emne \o/ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søger et emne \o/ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søger et emne \o/ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søger et emne \o/

Go down

Søger et emne \o/ Empty Søger et emne o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 11:46

Greetings o/

Jeg har nettop fået denne herre gjort færdig, og søger nu nogen plots, og nogen emner, da jeg vil have ham ud og sprede sine vinger.
Dette er den første good guy karakter jeg har lavet på VLM, som jeg bestemt har tænkt mig at være succeful med, da der allerede er aalt for mange bad guys :)
Jeg søger nogen med krea, som ikke bare forsvinder efter den første dag. Så søger jeg foruden nogen der kan skrive nogen ordentlige indlæg, som giver mig noget at arbejde med, så helst de 15 til 20 linjer. Hvis det ikke helt kan nås, så beder jeg bare om nogen fyldige indlæg, og så kan jeg måske hjælpe dem med at udvikle jeres tæknik, jeg er altid rede til at hjælpe :)

Håber nogen er interesseret, og at ikke alle er lige ondskabsfulde. Selvom et emne med en af Jebediahs 'targets' da heller ikke ville være uinteresant. Alid frisk på en kamp. :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 11:52

Uhh - en engel, der faktisk er god xD !

Jeg er med på den, så han måske kan smitte lidt af ^^
Kan udemærket opfylde dine krav, er en pæn del på, dog med afbrydelser, da jeg også har et liv ved siden af, men ellers ^^^

Ved ikke lige hvad plottet skulle ligge i, ud over kamp, men ellers ved jeg ikke helt, smutter lige ind på din profil og kukkelure lidt ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Angelin Tirs 12 Jul 2011 - 11:54

Jeg er gerne med på et emne^^ Hvis altså du ikk har noget imod at emne, med en af samme race^^
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 11:57

Real Life!! Can't be... Somebody acctually have that? How silly...

Haha :P Naturligtvis. Jeg selv vil nok også game en del med min kammarat her de næste par dage, men jeg svarer så ofte som jeg kan :)
Det skal du være så velkommen til, så kan vi snakke om et emne der efter. har allerede kigget på din, flere gange fra min anden karakter, så kender allerede lidt til Arizona :)

Og til dig Angelin, vil jeg aldrig sige nej til et emne med en af samme race. Alle racer er velkommen i min verden :) Har du en ide til et plot?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Angelin Tirs 12 Jul 2011 - 11:59

Uha:o Jeg har ikk rigtig en idé til er plot lige nu-.- Er det ikk bare at tage det som det kommer istedet?^^
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:00

Uhadada - hvem dog?

Altså jeg kan ikke få et plot direkte op på lystavlen, men Mr. God er jo frygtelig god, og sukkersød i Arizonas øjne - hvor der allerede der vil være lidt ... hvad kalder man sådan noget? Handling? Fordi hun bestemt ikke er særlig god, eller hun dyrker ikke rigtig sin engle side ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:02

De lyder spændende, og på en måde.. speciel vel nok.. nok fordi det er en sjældenhed med Engle, der faktisk er gode ^^

Nu krydser jeg sådan, lige Deres krav af så jeg/Vi kan få et bedre.. overblik over dem:
Linjer: Det vil måske knibe lidt hen af vejen, men i starten vil jeg i hvertifald skrive et godt langt startindlæg - om det så er mig der starter the emne, eller ej.
-Indhold: Indhold,vil for det meste være tanker, minder, beskrivelser og specielle.. vaner hun har dannet sig - et overblik over hendes person, osv.. men handling kommer jeg også med af og til.. selvom jeg kun har svaret i et emne før, regner jeg i hvertifald med jeg kan komme med noget handling ^.~ Jeg bemærkede do at du ikke havde et grammatikkrav, men det har jeg så jeg vil derfor dobbelttjekke mine indlæg for stavefejl - så det måske tager længere tid for mig at svare dig.
Kreativitet: Det her, varier lidt ..hvis jeg mister den, skriver jeg selvfølgelig - desuden svarer jeg kun i emner, jeg har lyst til at svare i. Selvom jeg ikke tror det vil blive et problem med os.
Aktivitet: Næsten daglig, men vil nok være re fjern selvom jeg er på - sidder nemlig også og læse,r for at samle idéer til min char og til emner :)

Jeg håbe, De kan godtage mig som en acceptabel emne-makker..

Sincerely -
Asia

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:07

Til Angelin, vil jeg sige, at vi bestemt sagtens kan kaste os ud i det, men jeg er bare personligt ret dårlig til sådanne emner.. Men giv mig lige et øjeblik til at tænke, så kan det jo være at jeg finder på et :)

Bridges er min anden karakter :) Og du var aktiv, jeg keddede mig, og så kigger jeg tit profiler igenne, :)
Jammen hun skulle da i så fald bare møde Jebediah om natten, hvor hans mere grumme, 'vigilantie' side, kommer frem. :) Og han ville bestemt med det samme se hvad Arizona er, så kunne der sagtens komme et plot ud af. Hvis fx Jebediah fandt hende i at udføre en af hendes djævle sides.. Uregerligheder?

Til Asia, lyder bestemt interessant, og vil også med glæde have et emne med dig, men i så falde, ville jeg helst gerne finde et plot, så jeg har så mange emner med dette, som muligt.. Jeg vil lige tænke over nogen plots til dig, og Angelin :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:12

Ahvad for nogle djævle sider ?! o.O Okay, enten er det bare mig der har fået skruet nøden forkert sammen, eller så - så - så har jeg aldrig mødt det ord før xD

Men jo, jo, lidt djævle ondskab, den er jeg med på, skal dog lige finde ud af noget, noget hvor hun skal spise et menneske? Ikke fordi hun gør det specielt tit, men men, eller skal det være mere blod og vold? Eller noget specielt du havde i tankerne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:14

Yay! Så, kigger jeg også lidt på Deres profil.. forresten, min profil - er ikke heeeelt færdig, men jeg skal med glæde informere Dem om Asia, hvis De ønsker :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:16

Det er skam helt op til dig og din karakter, jeg vil bestemt ikke styre hende, eller vælge hvad hun skal gøre :) Arizona er din lille guld klump, ikke min..
Men der skal bestemt ikke meget til, før det fanger Jebediahs opmærksomhed. Et brud på hvilken som helst af dødssynderne, er godt nok for ham. Hehe

Og Asia, hvis du gider? :) Du kan altid lige sende mig et PM, med en smule info. Det ville bestemt gøre det nemmere for mig at finde på et plot :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:18

Haha, så skulle du næsten nærmere skrive med min Daeve vampyr xD Ej, men jeg har en ide hvis det er på tøsen her :) Hvem laver og - hvor?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:19

Godt så ^^ Det vil jeg straks sætte mig i spil med, og hvem ved? Måske giver det også mig, idéer til plottet? :3
J.a.m

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:24

Jammen hvem vil du helst emne med, Dark Angel? :) Det er bestemt helt op til dem selv, hvem du ønsker møder Jebediah.. Jeg er frisk på en hver. Men vil dog kun have et emne med en af dem, da jeg allerede har en del lige for tiden, og vil helst ikke over bebyrdes, da det tit ender galt :P
Hmm. Hvor Aizona opholder sig mest? Helst gerne et sted i Terre, da det er der han søger mest :)

Det kunne sagtens være :) Du sender mig bare et PM så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:28

Vi tager den lille 'engel' xD
Hun vil jo helst opholde sig i byen, men dog færdes hun også i natur områder, det er dog ikke der hun opholder sig mest, så byen, i den ene eller anden ende, det er forskelligt. Men da din Mr. God opholder sig i Terre ka' vi så ikke bare sige der? Hvor henne lige præcist ved jeg ikke, har du et sted du kunne ønske dig at være?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:32

Jammen det kommer an på hvad tid vi vil have det? :) Det er helt mærkeligt ikke at være Nosferatu, og ikke skulle bede om emner om natten :P
Men hvis vi vil have emnet til at være en smule dystert, så foreslår jeg gyderne, da disse er Di Morgas synders offentlige tilholdsted, til tider.. Er der hvor han udførre mest af sit arbejde om natten. Hehe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:34

Det gjorde jeg nemlig, så nu skal den bare lige læses af Dem :)
Jeghåber du forstår det meste, jeg tror jeg fik rodet det lidt... ind i hinanden :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:37

Haha, hvem var du da før? ^^

Jo, vi kan udemærket godt sige gyderne, der ved aften tid

Ska' jeg lave? Eller vil du?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:42

Hvis du gidder, ville det være fantastisk, da jeg selv lige sidder med noget for hånden, jeg også skal have ordnet :) Men jeg vil meget gerne starte, hvis du helst ser dig fri for det. Hehe.
Og jeg var Vladimir Rasputin før. :) Det var før alle disse nye typper af vampyres tid. Vladimir Rasputin, var den første Nosferatu her inde. Men som resten af hans race, er de ikke specielt holdbare, da ingen kan lide dem, og de har flere fjender, end rotter :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:44

Aha! Kender ham godt ^^ Har ikke skrevet, men kender ham ^^ Naah - de er bare ikke så kønne xD

Jeg skal nok lave det, men har lige et par ting først at lave, men sender et link over PM så snart det er færdig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:49

Hvad mener du dog med det? :O Min Vlady var da en skønhed, uden lige!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 12:53

Nåår, ja, jo, det var sikkert derfor kvinderne savlede omkring ham ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Angelin Tirs 12 Jul 2011 - 12:58

HaahhXD
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 13:03

Pff.. Hvem har behov for det, når man bare kan bide halsen over på dem!! Hmf.. Vlady var dejlig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Angelin Tirs 12 Jul 2011 - 13:18

HøhxD Angelin har vist en lille frygt for vampyre:o
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

Søger et emne \o/ Empty Sv: Søger et emne \o/

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum