Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skønne væsner på VLM tag lige og kig :) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skønne væsner på VLM tag lige og kig :) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skønne væsner på VLM tag lige og kig :) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skønne væsner på VLM tag lige og kig :) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skønne væsner på VLM tag lige og kig :) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skønne væsner på VLM tag lige og kig :) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skønne væsner på VLM tag lige og kig :) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skønne væsner på VLM tag lige og kig :) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skønne væsner på VLM tag lige og kig :) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skønne væsner på VLM tag lige og kig :) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skønne væsner på VLM tag lige og kig :)

Go down

Skønne væsner på VLM tag lige og kig :) Empty Skønne væsner på VLM tag lige og kig :)

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 15:36

Nu har kedsomheden taget over og derfor søger jeg nogle at emne med.. Først og fremmest er der lige nogle små ting i skal vide om Aleshya

1~Hun kan være ufatteligt storsnudet
2~Hun siger ALTID sin mening
3~Hun elsker at flirte med drenge, men når den rette er fundet er hendes opmærksomhed omkring ham

Så er der også lige nogle regler jeg beder jer følge som kommer her ^^'

1~Skriv mindst 10 linjer
2~jeg vil ikke forvandles til vampyr eller varulv og vil heller ikke dræbes, men ellers er alt andet tilladt
3~Jeg opretter gerne, men du skal sige hvor
4~Det vil være fantastisk med et plot hvis i lige havde et i baglommen xD

Det var vidst egentlig det ^^ Såeh.. Jeg håber da i tager udfordringen op og skriver til mig :D

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Skønne væsner på VLM tag lige og kig :) Empty Sv: Skønne væsner på VLM tag lige og kig :)

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 15:47

Jeg er med på den, bare det bliver om natten, min hud er lidt sart ^^
Jeg kan uden problemer leve op til dine krav, og forvandler eller dræber dig ikke, på ære xD
Jeg er med på et plot, men har ikke lige nogle ide lige på rungen nu, men hvis du har en ide er jeg med, og kan godt prøve at komme med mere.
Sted ... Di Morga øst, ligemeget hvor henne, ellers - Terre :)

Gæst
Gæst

Skønne væsner på VLM tag lige og kig :) Empty Sv: Skønne væsner på VLM tag lige og kig :)

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 15:51

Jeg har det fint med det er om natten ^^ det er der hvor hun mest er ude ^^' '

Hmm.. Har ikke noget plot lige nu ^^''' Men jeg vil da oprette det på politistationen i Di Morga øst owo

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 15:53

Perfekt :) Skal vi så bage køre der ud af, eller skal vi se om vi kan finde på noget? :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 15:54

UUH nu fik jeg en idé !!! :O

Vi kunne sige hun havde brudt ind i Eau ( der har jeg faktisk et emne hvor hun har gjort det xD) Og så fandt politiet ud af det fordi der var nogle der havde sladret og nu sidder hun og skal afhøres?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 15:56

Hehe, okay, lets say that :)

Hmm - skal lige sige at Jace snakker engelsk, men nu da jeg glemte at skrive det (hvilke er typisk mig at gøre) så kan han godt som en lille undtagelse sige han kan fransk. Men hvis det er fint med dig, at han snakker engelsk, så gør jeg det. Der er ikke noget krav til at du skal gøre det, men han vil ikke fatte et ord så :P

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 15:58

Haha xD

Jeg har det skam fint med at du snakker på engelsk^^ da Aleshya oss helst vil snakke engelsk, da hun kommer fra Rusland ^^' og er bedre til engelsk end til fransk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 16:01

Awwwwww-e-some! xD

Jeg venter spændt på en start :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 16:02

^^ Går igang med det samme !!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 16:34

Vil straks kaste mig over det :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 16:35

Goodie ^^

Ellers andre der kunne lokkes

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 18:18

INgen andre end den søde Jace ^^'

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 18:22

*Purrres* :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Jul 2011 - 18:23

JA du så fiiin * pets*

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum