Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Speciel search EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Speciel search EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Speciel search EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Speciel search EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Speciel search EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Speciel search EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Speciel search EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Speciel search EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Speciel search EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Speciel search EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Speciel search

Go down

Speciel search Empty Speciel search

Indlæg af Gæst Fre 5 Aug 2011 - 2:03

Making it simple..

Ja, jeg leder efter specials. Emner med de folk, der har været længe på VLM- og som jeg forstår det, er det dem der er mest aktive? Så jeg tænkte, at jeg ville prøve og se hvilke af dem der ville emne med en som mig - for altså, helt ærligt så er you guys tæt på proffer i mine øjne! Jaja.. jeg ved godt, at i selvfølgelig ikke kan det hele og sådan..men hvis jeg ikke tager fejl(hvilket jeg dybest set håber ret så lidt på) så er jeg ikke den eneste, der ser jer som liiidt mere end os andre.. Spørg mig ikke hvorfor, det er vel bare.. kompliceret.

Så, nu vil jeg komme til sagen! De personer jeg søger er bl.a Angelie, Itarian, Ahngel, Balthazar, Liam(selvom en fugl siger han ikke er her særligt meget mere?) og Damia. Selvfølgelig kender jeg ikke alle dem der har været her længe, og der er sikkert også en masse jeg har glemt. Og det er ikke noget personligt.. jeg er bare..glemsom mange gange. Men altså, det er de dersens*pege op* og jer andre, der har været her længe jeg prøver at få fat i.

Udover det...
Så har jeg ikke brug for ret mange nye emner.. har vist nok allerede 1...2...3...4 oppe og igang..(for ikke at nævne, at jeg virkelig har mangel på noget at lave) Så hermed prøver jeg at sige.. at jeg ikke behøver at emne med ALLESAMMEN lige nu og her.. Jeg vil hellere vente, og så have et fremragende plot.. end starte nu, med et tyndt et.


... Over and Out ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Speciel search Empty Sv: Speciel search

Indlæg af Gæst Fre 5 Aug 2011 - 3:53

Liam er stoppet på VLM. Ville bare lige nævne det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Speciel search Empty Sv: Speciel search

Indlæg af Gæst Fre 5 Aug 2011 - 10:27

WTF! :O
Im a prof? :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Speciel search Empty Sv: Speciel search

Indlæg af Abraham Borzakov Fre 5 Aug 2011 - 12:07

Det hænger sådan sammen, at jeg endnu ikke har sat mig ind i den nye historie. I starten var det noget med, at hele jorden skulle genstartes, men så bliver jeg fortalt noget andet af nogle andre. Såfremt jorden når dommedag, så dør Liam. Han overlever selve eventet med jordskælv, vulkanudbrud, istid og hvad der ellers måtte dukke op af naturkatestrofer, men begår efterfølgende selvmord, fordi han ikke gider at skulle se menneskene bygge sig op igen. Han er 800-tallet og er vel nok ved at være træt af at leve, især efter alt hvad han ejede blev taget fra ham under dommedag. Han er materalist.

Men så fortalte nogen mig, at Di Morga ikke vil blive ramt? Jeg forsvinder lige ind for at læse den nye plan, hvis den findes et sted...
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Speciel search Empty Sv: Speciel search

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum