Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
kommer der en ny side ja eller nej
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
kommer der en ny side ja eller nej
hej
jeg ville bare vide om der komme en ny side eller ej jeg er bare meget i trivel lige nu om det komme en ny eller ej
Hilsen Odette
jeg ville bare vide om der komme en ny side eller ej jeg er bare meget i trivel lige nu om det komme en ny eller ej
Hilsen Odette
Gæst- Gæst
Sv: kommer der en ny side ja eller nej
Det er sandt, at der kommer en ny "Vie".
Jeg ved, at der har været en del forvirringer, men som det ser ud, er den nye Di Morga, kun 1 år ude i fremtiden. :3
Jeg ved, at der har været en del forvirringer, men som det ser ud, er den nye Di Morga, kun 1 år ude i fremtiden. :3
Gæst- Gæst
men hvor når komme den og skal man lave sin karater om eller hvad
Gæst- Gæst
Selve tidsbestemmelsen for dens åbning, er endnu ikke officiel, da det slet ikke er blevet fastsat endnu - Dog skulle det gerne være snart ^^
Man behøver ikke at lave den om, bare have en grund til at karakteren har overlevet meteoren.
Man behøver ikke at lave den om, bare have en grund til at karakteren har overlevet meteoren.
Gæst- Gæst
men vis man har søskens vis karater som også vil med på den nye side kan men så laver en fældes histore om hvordan de overleve den
Gæst- Gæst
undskyld jeg bryder ind, men det syntes jeg er en fantastisk idé, at flette to figure sammen på den måde er en meget god måde at udvikle dem på, dog skal du huske der nok skal laves et karakterark for hver af figurene ^^
Scars- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 780
jeg trot det min lillesøster mene om hende opg vi andetrs karater kan ha den smamen historie om Metroren elelr ej
Gæst- Gæst
Ja de kan de jo dybest set godt, men der er jo ud fra den individuelle persons synspunkt, altså hvis man har flere karaktere skal man skrive en historie for hver af dem, for de oplever jo meteoren på forskellige måder, de tænker ihvertfald næppe det samme, men derfor kan de jo stadig sagtens være sammen, man skal bare huske det med at have forskellige nuancer og ikke bare lave "copy - paste" når man har lavet den første
Scars- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 780
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]