Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emne søges! And It's not going to be boring! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emne søges! And It's not going to be boring! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emne søges! And It's not going to be boring! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emne søges! And It's not going to be boring! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emne søges! And It's not going to be boring! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emne søges! And It's not going to be boring! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emne søges! And It's not going to be boring! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emne søges! And It's not going to be boring! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emne søges! And It's not going to be boring! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emne søges! And It's not going to be boring! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emne søges! And It's not going to be boring!

2 deltagere

Go down

Emne søges! And It's not going to be boring! Empty Emne søges! And It's not going to be boring!

Indlæg af Gæst Tors 25 Aug 2011 - 19:23

Hey Alle derude.

Efter at have været væk HELE 1½ md her fra siden har jeg nu abstinenser og er klar til nogle nye fede emner. Derfor søger jeg nu nye idéer.

Jeg ville sætte pris på hvis i havde en ide til et plot, det behøver ikke være stort, bare så jeg ved hvad intentionen er og det ikke bliver:"Næ hvor sjovt er du også her" - Emner.

Lidt info om Dean:
Dean er engel, men opføre sig ikke ligefrem sådan. Dean tror han er blevet sat på jorden for at finde sin bror som han ikke har set siden han fuckede sit liv op, Da han flyttede til byen var det for at forandre sig, men det modsatte er sket. Stoffer, sex og alkohol er en del af Deans dagligdag og noget han nyder at indtage!

Så Dean er frisk på lidt af hvert. Hed sex med drenge som piger, tilfældige folk og ludere - også voldtægt hvad end det er mod andre eller ham det går ud over, fede drukture, salg af stoffer slåskampe eller helt basis ting der har noget med hans hovedplot at gøre. Meget få kender Dean under skalden og Dean er bange for at forelske sig eller få folk for tæt på sig, men en eller anden dag kommer den rette måske...

Jeg håber nogle derude er friske!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne søges! And It's not going to be boring! Empty Sv: Emne søges! And It's not going to be boring!

Indlæg af Angelin Tors 25 Aug 2011 - 19:33

Tror vi var igang med et emne der for laaang tid siden:3
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

Emne søges! And It's not going to be boring! Empty Sv: Emne søges! And It's not going to be boring!

Indlæg af Gæst Tors 25 Aug 2011 - 19:38

Hej!

Jeg er klart med på et plot med dig, og har faktisk også en ide ! :D

Det kunne være noget med at Isabel skal sælge nogle stoffer til Dean, og så ved hun tilfældigvis også noget omkring hans forsvundet bror. Hvad der så mere skal ske, ved jeg ikke, men det var lige en ide, der poppede op i hoved på mig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne søges! And It's not going to be boring! Empty Sv: Emne søges! And It's not going to be boring!

Indlæg af Evangeline Søn 28 Aug 2011 - 9:08

Jeg er frisk på det meste mht. emner, så hvis du stadig søger et emne, tror jeg sagtens vi kan bruge nogle af de "idéer", du har skrevet nederst :)
Evangeline
Evangeline
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Hun bor i en lejlighed i Terre. Den er ikke særligt stor, men hun har møbleret den, malet den osv. selv, og er ganske stolt af, hvordan det er kommet til at se ud. Hun ville gerne flytte i noget større, men er på nuværende tidspunkt ikke økonomisk i stand til, at bo i noget større.

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Emne søges! And It's not going to be boring! Empty Sv: Emne søges! And It's not going to be boring!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum