Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
emne, plot eller noget helt syvende^^ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
emne, plot eller noget helt syvende^^ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
emne, plot eller noget helt syvende^^ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
emne, plot eller noget helt syvende^^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
emne, plot eller noget helt syvende^^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
emne, plot eller noget helt syvende^^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
emne, plot eller noget helt syvende^^ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
emne, plot eller noget helt syvende^^ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
emne, plot eller noget helt syvende^^ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
emne, plot eller noget helt syvende^^ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

emne, plot eller noget helt syvende^^

Go down

emne, plot eller noget helt syvende^^ Empty emne, plot eller noget helt syvende^^

Indlæg af Gæst Søn 28 Aug 2011 - 15:55

hmm... altså, jeg kunne godt tænke mig at komme lidt videre med siden her, og lave et par emner med nogle:D:D
jeg er faktisk frisk på lidt af hvert^^
der er dog en ting, som jeg stædigt holder fast i lidt endnu: Mae skal forblive menneske i lidt tid:D:D
men tja, jeg har ingen ideer til emne eller plot, jeg ved dog bare at jeg gerne vil lave et eller andet^^
jeg vil helst gerne emne med nogle kreative mennesker, der formår at skrive lidt mere end 5 linjer... jeg ved godt at det til tider kan være svært, hvis man har en dag, hvor ens kreativitet ikke tillader det! men så hellere lige sige at man har en kreaforladt dag, og så svare når kreaen igen har fundet sin vej frem, end at svare med en kort sætning... ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

emne, plot eller noget helt syvende^^ Empty Sv: emne, plot eller noget helt syvende^^

Indlæg af Gæst Tirs 30 Aug 2011 - 12:31

jeg er frisk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

emne, plot eller noget helt syvende^^ Empty Sv: emne, plot eller noget helt syvende^^

Indlæg af Gæst Tirs 30 Aug 2011 - 12:34

Menneske lidt endnu? Haha jamen jeg skal nok love jeg ikke forvandler dig, hvis du opfører dig ordentligt og får Amy ud af katakomberne


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

emne, plot eller noget helt syvende^^ Empty Sv: emne, plot eller noget helt syvende^^

Indlæg af Gæst Tirs 30 Aug 2011 - 12:38

hun er vist ikke on

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

emne, plot eller noget helt syvende^^ Empty Sv: emne, plot eller noget helt syvende^^

Indlæg af Gæst Tirs 30 Aug 2011 - 12:39

NOPe ^^ Det kan man se i hjørnet til højre ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

emne, plot eller noget helt syvende^^ Empty Sv: emne, plot eller noget helt syvende^^

Indlæg af Gæst Tirs 30 Aug 2011 - 12:41

i know :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

emne, plot eller noget helt syvende^^ Empty Sv: emne, plot eller noget helt syvende^^

Indlæg af Gæst Tirs 30 Aug 2011 - 22:24

Haha! thx! jeg ved godt at jeg ikke er online! xD
men jeg vil meget gerne emne med jer begge! har i nogle ideer til et emne eller bar et plot?:D:D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

emne, plot eller noget helt syvende^^ Empty Sv: emne, plot eller noget helt syvende^^

Indlæg af Gæst Tirs 30 Aug 2011 - 22:26

Hmm.. Har ikke nogle plots i ærmet lige i pt.. Og dog... Du kunne være den pige der var dum nok til at sætte Amy fri?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

emne, plot eller noget helt syvende^^ Empty Sv: emne, plot eller noget helt syvende^^

Indlæg af Gæst Tirs 30 Aug 2011 - 23:52

Yush, jeg vil meget gerne emne! Og jeg har intet problem i at skrive mere end 5 linjer. :D
Og fordi jeg er sådan en gentleman, skal jeg nok oprette emnet. xD Du får æren af at sige hvor, og hvis du tilfældigvis skulle være kommet på et plot, du ønsker at have med, så sig frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

emne, plot eller noget helt syvende^^ Empty Sv: emne, plot eller noget helt syvende^^

Indlæg af Gæst Ons 31 Aug 2011 - 13:54

jeg har heller ikke lige noget plot i ærmet lige nu så tænkte på om vi alle ikke kunne tage et sammen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

emne, plot eller noget helt syvende^^ Empty Sv: emne, plot eller noget helt syvende^^

Indlæg af Gæst Ons 31 Aug 2011 - 18:19

ja! det kunne være sjovt at lave et emne alle sammen sammen!:D
men som jer andre, har jeg intet plot, som jeg vupti kan trylle frem...
men Amy! jeg kan da sagtens lukke Amy fri! xb
og så skal de andre jo ogs komme ind i billedet på en eller anden måde... hmm... den må vi lige tænke over!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

emne, plot eller noget helt syvende^^ Empty Sv: emne, plot eller noget helt syvende^^

Indlæg af Gæst Ons 31 Aug 2011 - 22:02

Det kunne nu være meget fedt :d

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

emne, plot eller noget helt syvende^^ Empty Sv: emne, plot eller noget helt syvende^^

Indlæg af Gæst Man 5 Sep 2011 - 13:08

hvem laver det så?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

emne, plot eller noget helt syvende^^ Empty Sv: emne, plot eller noget helt syvende^^

Indlæg af Gæst Man 5 Sep 2011 - 14:12

Jeg vil også gerne emne med Mae :D
De kunne jo mødes lidt tilfældigt og blive venner?
Det kunne Pen ihvertfald godt bruge :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

emne, plot eller noget helt syvende^^ Empty Sv: emne, plot eller noget helt syvende^^

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum