Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lyn-emne plots for alle! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lyn-emne plots for alle! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lyn-emne plots for alle! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lyn-emne plots for alle! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lyn-emne plots for alle! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lyn-emne plots for alle! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lyn-emne plots for alle! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lyn-emne plots for alle! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lyn-emne plots for alle! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lyn-emne plots for alle! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lyn-emne plots for alle!

2 deltagere

Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Gæst Fre 9 Sep 2011 - 20:44



Hello there!


Jeg søger, som overskriften siger, hurtige emner ( Lyn-emner ) med plots som jeg selv har fundet på. Det skal bare være hurtige emner, med hurtige svar så jeg ikke keder mig. Et svar med afnit er også tilladt, så længe man holder det på et overskueligt plan, i stedet for en rodet tekst der hænger sammen.

Plots er som følger:

En flink ven
. Mand eller kvinde, race er ligemeget men helst en laverestående race. ~ Vennen er en, der vil hjælpe hende i nød, og gøre stort set alt for hende og som kan se det dårlige i de mennesker Elizabeth møder. Lidt som en storebror/søster. Og som aldrig giver op! ~

Mentor. Mand eller kvinde. Race ligemeget. ~ En Mentor er en, der kan lære hende, at kontrollere sine instinkter, og hjælpe hende til at finde ud af hvad hun er. En guide i hendes race fordi hun er så ung en vampyr. Fx. en der hjælper hende med at udforske hende selv, hendes grænser og hendes seksualitet( måske )? ~

Forelskelse. Mand. Race ligemeget. ~ Forelskelsen er en, der er forelsket i Elizabeth, men er for genert eller på anden vis forhindret i at fortælle hende, at vedkommende er forelsket i hende. Vedkommendes forelskelse vil blive gengældt. Men jeg har dog en videre plot-plan med dette, der går ud på, at forelskelsen bliver glemt, når Elizabeth engang genvinder sin hukommelse. ~

Pusher. Mand eller kvinde. Race ligemeget. ~ En der kan få hende til at gøre ting hun normalt ikke ville gøre, ved opmuntring, pres eller udfordring etc. Min plot-plan med dette er, at pusheren en dag får hende ud i noget ballade/går for langt. ~

Alle disse plot's kan selvfølgelig godt redigeres, eller afkortes alt efter hvad det er, I ønsker. Nye plots er selvfølgelig også velkomne, men der skal være en plan med dem. Altså skal jeg finde dem spændende!


~ Elizabeth L. Ravensdale <3


Sidst rettet af Elizabeth L. Ravensdale Fre 9 Sep 2011 - 22:14, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Angelin Fre 9 Sep 2011 - 21:20

Den øverste ville jeg godt ha' taget, hvis ikke det var fordi min krea er brændt fuldkommen sammen:3
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Gæst Fre 9 Sep 2011 - 22:10

Angelin skrev:Den øverste ville jeg godt ha' taget, hvis ikke det var fordi min krea er brændt fuldkommen sammen:3



http://www.vielamort.com/t8527-lost-in-rome#171362

Tøjet er det samme, som hun har på på mit Avatar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Gæst Fre 9 Sep 2011 - 22:37

Jeg er frisk på 3 eller 4 ^^ Hvis du har lyst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Gæst Lør 10 Sep 2011 - 9:03

Shiro Noir skrev:Jeg er frisk på 3 eller 4 ^^ Hvis du har lyst





Tjaa det lyder lovende! Men hvilken rolle tror du selv, din karakter ville passe bedst til? For 3 og 4 er til vidt forskellige personligheder. 4 er lidt crimerider, og 3 er lidt den typiske søde og omsorgsfulde person, der er bange for sine følelser omkring Elizabeth eller forhindret i det af andre grunde.

Så det er op til dig, hvilken rolle du mener passer til Shiro Noir.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Gæst Lør 10 Sep 2011 - 9:06

Nu når jeg så dette, kunne vi jo aftale her over hvad vores plot skal handle om. - Jacoby er desværre en blandingsrace, så jeg ved ikke hvad for nogle idéerne hvor han vil være stærkest.. For uanset hvad, så vil Jacoby nok stå som den svageste..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Gæst Lør 10 Sep 2011 - 9:14

Jacoby skrev:Nu når jeg så dette, kunne vi jo aftale her over hvad vores plot skal handle om. - Jacoby er desværre en blandingsrace, så jeg ved ikke hvad for nogle idéerne hvor han vil være stærkest.. For uanset hvad, så vil Jacoby nok stå som den svageste..



Det var et glimrende forslag! Men jeg tvivler nu på, at Jacoby vil være den svageste, fordi Elizabeth er så forvirret, og i grunden ikke aner andet, end det hun selv kan finde på. Men hvis vi skal have et plot til at fungerer, skal vi jo tænke.. og det gør jeg bedst i badet. Så jeg snupper mig sådan et, og så skriver jeg tilbage, når jeg er færdig/har en idé til vores plot. Og så er jeg også lidt beskidt og lugter... hvilket ikke går, når man skal til Monstertruck-show idag!

I mellemtiden kan du jo overveje hvilke plots ovenover, lyder spændende for dig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Gæst Lør 10 Sep 2011 - 9:17

Ja, jeg vil tænke over det (: & i mellemtiden bygge videre på min karakter!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Gæst Lør 10 Sep 2011 - 9:18

Jacoby skrev:Ja, jeg vil tænke over det (: & i mellemtiden bygge videre på min karakter!



...god arbejdslyst så darling!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Gæst Lør 10 Sep 2011 - 21:41

Mr. Shane skrev:Ja, jeg vil tænke over det (: & i mellemtiden bygge videre på min karakter!

Ja undskyld mit glemsomme sind, men hvor kom vi fra? Fik vi nogensinde besluttet os for et plot el. lign?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Gæst Lør 10 Sep 2011 - 21:51

Vi havde ikke fundet på noget plot som sådan, jeg har i al fald ikke fundet på noget endnu. Men jeg har ændret lidt på min karakters personlighed og ved ikke om der skal ske noget action?.. Det kommer an på hvad din karakter er til. Ellers er Mr. Shane med på stort set alt. Tror at vi blev enige om at lade det gå som det gik i emnet, hvis ikke at vi fandt på noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Gæst Lør 10 Sep 2011 - 21:54

Mr. Shane skrev:Vi havde ikke fundet på noget plot som sådan, jeg har i al fald ikke fundet på noget endnu. Men jeg har ændret lidt på min karakters personlighed og ved ikke om der skal ske noget action?.. Det kommer an på hvad din karakter er til. Ellers er Mr. Shane med på stort set alt. Tror at vi blev enige om at lade det gå som det gik i emnet, hvis ikke at vi fandt på noget.

"Men jeg har ændret lidt på min karakters personlighed og ved ikke om der
skal ske noget action?.. Det kommer an på hvad din karakter er til."
pervy thoughts thought of me....

Nå! Skrub ud af min hjerne! Tilbage til reality... Så vi skal blot have et spontant emne? Cool! Går straks i gang first thing tomorrow!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 15:06

Tja jeg tror nok mest han er bedst til nummer 4, eftersom han er en af den der presser folk til mange ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 15:35

Shiro Noir skrev:Tja jeg tror nok mest han er bedst til nummer 4, eftersom han er en af den der presser folk til mange ting

Perfekt! Så bliver han hendes pusher! (lyder så forkert...)
Kan du huske hvem af os, der skulle oprette tråden?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2011 - 11:32

Jeg ville høre om emnet er blevet oprettet?^^ Eller er det blevet skubbet til side?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Logan Søn 18 Sep 2011 - 13:39

Jeg er klar på 2'eren hvis det er :)
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Gæst Tirs 27 Sep 2011 - 21:05

PLOT'S HERMED DROPPET. ELIZABETH ER TIL RENOVERING.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lyn-emne plots for alle! Empty Sv: Lyn-emne plots for alle!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum