Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
månen lys natten op //Aubreiane// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
månen lys natten op //Aubreiane// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
månen lys natten op //Aubreiane// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
månen lys natten op //Aubreiane// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
månen lys natten op //Aubreiane// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
månen lys natten op //Aubreiane// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
månen lys natten op //Aubreiane// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
månen lys natten op //Aubreiane// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
månen lys natten op //Aubreiane// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
månen lys natten op //Aubreiane// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

månen lys natten op //Aubreiane//

Go down

månen lys natten op //Aubreiane// Empty månen lys natten op //Aubreiane//

Indlæg af Gæst Fre 16 Sep 2011 - 12:12

Sted: havnen
tid: 22.35 efter mørkets frembrud
omgivelser: havnen med de mange små fisker både og store lager huse
vejr: månen er fulde og stjerne er begyndt at kigge frem.

Riku sad i den stille aften vind og kigget ud over havnen og hvordan månen spejler sig i vandet.
Han rakte in i sin jakke og tog en smøg ud og tænde den.
Riku hoppet ned fra den lille maste, ned på dækket af den lille fisker båd hvor han arbejdet, han var lige kommet tilbage efter en lang dag med fiskning og havde nu fyraften. " vi ses i over morgen du gamle" råbte han til den gamle fisker som stod inde i styrehuset mens han gik af båden og begynde at gå ned af havnens kaj med sin smøg i munden * sikke stille der er i aften * tænkte han mens han går og kigger ud over havnen og dens mange både.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

månen lys natten op //Aubreiane// Empty Sv: månen lys natten op //Aubreiane//

Indlæg af Aubrei Fre 16 Sep 2011 - 12:20

Et stykke derfra sad Aubreiane på en bænk, vinde hev let i hendes langse, bølgede, sorte hår, og fik det til at flyve blidt om hende, denne aften havde hun stramme sorte meget hullede jeans på, og en top, som kun gik til lige under barmen, samt sin lange sorte læderjakke. hendes navlepiercing var denne aften prydet med en grøn sten.
Aubrei havde trukket benene op til sig, og stirrede på det brusende vand, selvom hun havde været i vandet en gang før, og Athal havde sagt hun sagtens kunne, var hunvirkelig stadig bange for vandet, som vampyr var det uvant for hende, at være bange for noget som helst, men det var hun.
Let sukkede hun og hev let den halskæde af hun havde på, den forestillede et hjerte med pigtråd om, nu skulle det være.. så i en hurtig bevægelse smed hun den langt ud i vandet, der var ingen grund til hun havde den, han bestemte ikke over hende mere, og nu måtte hun overbevise sig selv om at hun virkelig var fri.
Hun sukkede kort for sig selv, det at hun havde farvet håret sort havde oz overbevist hende om det, det sorte var hun lidt gladere for. Det var nu en stille aften, måske skulle hun baregå hjem af igen, selvom der var længe til solen stod op.
Pludselig blev hun opmærksom på en anden person, hun kunne høre skridtene, og lod let hånden hvile mod den kniv der sad i hendes støvle. hun var måske nok efterhånden blevet lidt parnoid. de røde øjne hvilede stadig mod havet, mens hun lyttede til personen.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

månen lys natten op //Aubreiane// Empty Sv: månen lys natten op //Aubreiane//

Indlæg af Gæst Fre 16 Sep 2011 - 12:40

Riku kom rundt om hjørnet og så kvinden som sad på bænken og kigget ud over havet.
Han begyndte at gå der over og stoppet to meter fra hende " de har vel ikke noget imod jeg sætter nu ned ?"siger han spørgene og tænder en ny smøg mens han sætter sig ned ved siden af hende og hans taske på den anden side.
Riku sidder stille i to minutter og kigger ud over havet. han sukker lidt og kigger så over på hende. " sig mig hvorfor sidder du her alene om aftenen?" siger han mens han slukker sin smøg på jorden og vender blikket tilbage ud mod havet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

månen lys natten op //Aubreiane// Empty Sv: månen lys natten op //Aubreiane//

Indlæg af Aubrei Fre 16 Sep 2011 - 12:52

Aubreiane lod ham sætte sig efter at have rykket sig lidt, betragtede ham tænkende og smilte lidt, "Well jeg kan ikke rigtigt gå om dagen.. så må jeg jo sidde ude om natten" grinte hun stille og pillede ved sit lange hår.
"Så, hvad laver du selv ude om natten, man ved jo aldrig hvilke væsner man støder på" mumede hun stille og bed sig tænkende i læben. selv var hun jo vampyr, bare det han havde nærmet sig hende, havde virkelig forundret hende, normalt flygtede alle eller gik en kæmpe bue uden om hende.
Men det var da meget rart med lidt selskab, "Kan jeg nasse en smøg? mine ligger derhjemme.. og der er lidt langt" smilte hun forsigtigt og så på ham.
Det var egentlig underligt, hun kunne ikke helt bedømme hvad han var, men han var i hvert fald ikke nogle af de andre racer hun havde mødt, måske en dæmon?.. neij ikk ligefrem. blidt smed hun sine ben ned på jorden igen, og lod kort skoene skabe mod asfalten, inden hun strakte sig og kort så mod vandet igen, hvor hun dog hadede det vand.. uanset hvor meget hun så overbeviste sig selv om at det ikk var noget farligt, kunne hun ikke gå i det.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

månen lys natten op //Aubreiane// Empty Sv: månen lys natten op //Aubreiane//

Indlæg af Gæst Fre 16 Sep 2011 - 13:09

" heh at møde andre væsner er jeg ikke bange for mere haha" grinte han lidt for sig selv " Zane er død og ingen ved jeg er har så.....? "
siger han og kigger på hende og smiler * jeg er fri, malekel ved ikke jeg er her * tænkte han.
" en smøg siger du jo da " siger han med et smil og begynder at rode i sin taske og tag en pakke op " jeg får dem billigt " siger han og holder pakken over mod hende.
Riku kigger tilbage mod havet igen " det er længe siden jeg har mød en vampyr, ude de har prøvet at æde mig" siger han med et smil på læben mens han tænder en smøg.

//sorry det er lidt korte svare men skal lige varmes op igen //


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

månen lys natten op //Aubreiane// Empty Sv: månen lys natten op //Aubreiane//

Indlæg af Aubrei Fre 16 Sep 2011 - 14:40

Aubreiane grinte stille for sig selv og tog imod en cigaret fra hans pakke, tændte den langsomt med en lille flamme der kom frem på hendes fingre, tog så et sug, og pustede røgen ud lidt efter.
"Naah.. jeg er selv lige holdt p med at frygte det.. nogenlunde i hvert fald.. når man har flygtet så længe som jeg, vil der nok altid være et gram af usikkehed tilbage" smilte hun stille og betragtede ham idet han snakkede igen.
"Det da meget lækkert du får dem billigt, priserne er oz helt urimeligt for tiden" sukkede hun og himlede blit med øjnenen, smed det lange sorte hår om på ryggen og betragtede vandet.
"Jeg er heller ikk som andre vampyre.. jeg har aldrig bedt om at blive det, derfor.. drikker jeg oftest falsk blod, medmindre der sker et eller andet" sagde hun tænkende, tankerne fldt på da Athal havde ladet hende få lidt af hans blod, efter Aubrey havde været og angribe hende i huset, uden ham havde hun nok ikke klaret den, det vidste han oiz. selvom det irriterede hende til tider, at have vist sådan en svag side af sig selv.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

månen lys natten op //Aubreiane// Empty Sv: månen lys natten op //Aubreiane//

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2011 - 19:26

"hmm" lød det fra riku " ikke som andre vampyre" siger han og vender blikket over mod Aubreiane " det med vampyre er ikke noget om hvem der drikker fra et offer eller hvem der drikke fra en pose" siger han med en rolig stemmme.
" det er nu mere at de fleste vampyre kan ikke styre sig ved lugten at mit blod.
ser du jeg er ikke et menneske hvis du ikke havde opdaget det" siger han med et lille grin og et smil på læben.
Riku tag et hiv af sin smøg og kigger tilbage mod havet.

//sorry det tog så lang tid at svare men har vært hjemme på weekendt og har ikke haft så meget tid //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

månen lys natten op //Aubreiane// Empty Sv: månen lys natten op //Aubreiane//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum