Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Emne søgning-Fortid
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Emne søgning-Fortid
JA nu ha r jeg siddet og tænkt lidt, og er kommet frem til, at jeg godt kunne tnke mig at Eowen før i tiden, havde haft en ven, der havde virket som en bror på hende, men at der så skete noget, der brød dette og hun så ikke har mødt ham her i flere år, fordi der skete noget, der enten sårede hende, eller noget andet.
Personen skal gerne kunne være omsorgsfuld, men det gør heller ikke noget hvis man er ond, da det så kunne være en af de ting der er sket.
Jeg søger også en, der skal have gjort noget meget slemt ved Eowen, der blandt andet er med til at gøre hun får disse humørsvingninger, som gør hende meget splittet.
Personen skal gerne kunne være omsorgsfuld, men det gør heller ikke noget hvis man er ond, da det så kunne være en af de ting der er sket.
Jeg søger også en, der skal have gjort noget meget slemt ved Eowen, der blandt andet er med til at gøre hun får disse humørsvingninger, som gør hende meget splittet.
Gæst- Gæst
Sv: Emne søgning-Fortid
Jeg stemmer for 2'ern. Arthur er ikke 1001 men han er kold og ond fordi at han er djævel :P
Gæst- Gæst
Super og fair nok, du er trods alt også en djævel...så 1'eren ville være en anelse sær... :p
så skal vi bare lige finde et plot.. :)
så skal vi bare lige finde et plot.. :)
Gæst- Gæst
Måske kunne Arthur fornærme hende groft? Der jo trods alt en strid imellem engle og djævle.
Gæst- Gæst
Hvis det skulle være det, skulle det have noget at gøre med hendes tid i himmelen, og noget der virkelig kunne splitte hendes følelser ad.
Gæst- Gæst
Jamen, sådan lige efter hun er kommet ned på jorden efter sat have været i himmelen.
Gæst- Gæst
hvis jeg skal, kan der måske gå et stykke tid, skal også lige have lavet et andet.. ^^
Gæst- Gæst
Lignende emner
» nogle som har lyst til at emne med en engle som ikke kan huske sin fortid?
» Emne søgning
» Emne Søgning !!!!!!
» Let Have Fun! (Emne søgning)
» Emne søgning!
» Emne søgning
» Emne Søgning !!!!!!
» Let Have Fun! (Emne søgning)
» Emne søgning!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum